CVPP

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Prekės

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

UAB Verslo aptarnavimo centras
303359627
P. Lukšio g. 5B
Vilnius
08221
LT
Asmuo ryšiams: Aurimas Dranseika
Telefonas: +370 64040309
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://vac.le.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=391217
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Elektros energija

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Turto valdymo informacinė sistema ir jos diegimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

38800000  -  Pramonės procesų valdymo įranga ir nuotolinio valdymo įranga
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

1. Pirkimas apima:
1.1. Sistemos Programinę įrangą su visomis Sistemai funkcionuoti
reikalingomis licencijomis;
1.2. Licencijų palaikymo paslaugas (palaikymo paslaugų pradžia nuo
bandomosios eksploatacijos pradžios)
1.3. Sistemos diegimo darbus ir susijusias paslaugas;
1.4. Techninio aptarnavimo paslaugas;
1.5. Sistemos integracijas su kitomis sistemomis;
1.6. Sistemos naudotojų mokymus;
1.7. Papildomus Sistemos vystymo darbus (iki 3 000 val.).
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

38800000  -  Pramonės procesų valdymo įranga ir nuotolinio valdymo įranga
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

1. Pirkimas apima:
1.1. Sistemos Programinę įrangą su visomis Sistemai funkcionuoti
reikalingomis licencijomis;
1.2. Licencijų palaikymo paslaugas (palaikymo paslaugų pradžia nuo
bandomosios eksploatacijos pradžios)
1.3. Sistemos diegimo darbus ir susijusias paslaugas;
1.4. Techninio aptarnavimo paslaugas;
1.5. Sistemos integracijas su kitomis sistemomis;
1.6. Sistemos naudotojų mokymus;
1.7. Papildomus Sistemos vystymo darbus (iki 3 000 val.).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: 05.2.1-APVA-V-022-01-0001; 04.1.1-LVPA-V-108-01-0001

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų
grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas) turi atitikti
reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvo. Tiekėjas pasiūlyme turi
pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų
pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą
laimėtoją.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

1. Už faktiškai ir kokybiškai atliktus vystymo Darbus, pateiktas Prekes bei
tinkamai suteiktas Paslaugas sumokama per 30 (trisdešimt) kalendorinių
dienų nuo atliktų Darbų, patiektų Prekių ir/ar suteiktų Paslaugų priėmimoperdavimo
akto pasirašymo bei PVM sąskaitos faktūros ar kito tipo
priklausančio išrašyti ir Pirkėjui pateikti dokumento, atitinkančio PVM
sąskaitos faktūros turinį ir tikslą (toliau – Sąskaita) gavimo dienos.
2. Sutartyje numatyta detali atsiskaitymo su Tiekėju tvarka.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Tiekėjas ne vėliau kaip per 10 (dešimt) kalendorinių dienų nuo Sutarties
pasirašymo dienos turi pateikti Pirkėjui Sutarties įvykdymo užtikrinimą,
galiojantį ne trumpiau negu galioja ši Sutartis ir atitinkantį Sutarties BD 16
skyriaus reikalavimus. Garanto suma:
1.1. 30 proc. nuo Sutarties kainos EUR be PVM iki galutinio Sistemos
priėmimo-perdavimo akto pasirašymo dienos;
1.2. 5 proc. nuo Sutarties kainos EUR be PVM po galutinio Sistemos
priėmimo-perdavimo akto pasirašymo dienos.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Derybos su išankstiniu kvietimu dalyvauti konkurse
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2018-05-28
Vietos laikas:  14:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Anglų, Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 4  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus m. apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Dalyvis, norėdamas iki Sutarties (ar Preliminarios sutarties) sudarymo ginčyti
Pirkėjo sprendimus ar veiksmus, turi teisę pateikti Pirkėjui pretenziją:
1. per 10 dienų (supaprastintų pirkimų atveju - per 5 darbo dienas) nuo
Pirkėjo pranešimo raštu apie jo priimtą sprendimą išsiuntimo Dalyviams
dienos, o jeigu šis pranešimas nebuvo siunčiamas elektroninėmis
priemonėmis, - per 15 dienų nuo pranešimo išsiuntimo dalyviams dienos;
2. per 10 dienų (supaprastintų pirkimų atveju - per 5 darbo dienas) nuo
paskelbimo apie Pirkėjo priimtą sprendimą dienos, jeigu VPĮ arba PĮ nėra
reikalavimo raštu informuoti Dalyvius apie Pirkėjo priimtus sprendimus.
VI.5)

Paskelbimo data

2018-04-25
VI.7)

Metinis pirkimų planas