CVPP

Ataskaita

Atn-3

Teisinis pagrindas

Ataskaita teikiama vadovaujantis Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymu (toliau – Komunalinio sektoriaus pirkimų įstatymas)

I. ATASKAITINIAI KALENDORINIAI METAI

2019

II. PERKANČIOJI ORGANIZACIJA ARBA PERKANTYSIS SUBJEKTAS

Perkančioji organizacija arba perkantysis subjektas:

AB „Amber Grid”
303090867
Savanorių pr. 28
Vilnius
03116
LT
Silvija Valentukevičienė
+370 52327743
s.valentukeviciene@ambergrid.lt
https://www.ambergrid.lt/
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/37923

Perkančiosios organizacijos arba perkančiojo subjekto tipas:

Subjektas, veikiantis dujų ir šilumos ūkio srityse (kaip nustatyta Komunalinio sektoriaus pirkimų įstatymo 5 straipsnyje) ir atitinkantis Komunalinio sektoriaus pirkimų įstatymo 4 straipsnio reikalavimus

III. MAŽOS VERTĖS PIRKIMAI

1.

Mažos vertės pirkimai, po kurių sudarytas sutartis privaloma paskelbti pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 86 straipsnio 9 dalį arba Komunalinio sektoriaus pirkimų įstatymo 94 straipsnio 9 dalį  (išskyrus tokius, kurie atlikti vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 25 straipsnio 3 dalimi, 4 dalimi, taip pat, kai pirkimai atlikti iš ar per centrinę perkančiąją organizaciją)

Pirkimo objekto rūšis Bendra sudarytų sutarčių vertė (Eur, nurodoma su visais privalomais mokesčiais ir visomis sutartyse numatytomis pasirinkimo galimybėmis (pvz., termino, kiekių, apimties, objekto keitimo)) Bendras pirkimų skaičius Iš 2 stulpelyje nurodytos vertės – įvykdytų žaliųjų pirkimų sudarytų sutarčių vertė (Eur, nurodoma su visais privalomais mokesčiais ir visomis sutartyse numatytomis pasirinkimo galimybėmis (pvz., termino, kiekių, apimties, objekto keitimo)) Iš 3 stulpelyje nurodyto skaičiaus – įvykdytų žaliųjų pirkimų skaičius
1. 2. 3. 4. 5.
Prekės 444081,86 73 0,00 0
Paslaugos 683694,06 89 0,00 0
Darbai 157537,16 5 0,00 0
Iš viso 1285313,08 167 0,00 0

VI. PIRKIMAI, PO KURIŲ SUDARYTŲ SUTARČIŲ NEREIKALAUJAMA PASKELBTI PAGAL VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ ĮSTATYMO 86 STRAIPSNIO 9 DALĮ / KOMUNALINIO SEKTORIAUS PIRKIMŲ ĮSTATYMO 94 STRAIPSNIO 9 DALĮ, ĮSKAITANT INFORMACIJĄ APIE ŽODŽIU SUDARYTAS SUTARTIS, ĮVYKDŽIUS MAŽOS VERTĖS PIRKIMUS (išskyrus pirkimus, atliktus iš ar per centrinę perkančiąją organizaciją) BEI VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ ĮSTATYMO 25 STRAIPSNIO 5 DALYJE ARBA KOMUNALINIO SEKTORIAUS PIRKIMŲ ĮSTATYMO 37 STRAIPSNIO 4 DALYJE NUMATYTI PIRKIMAI (tais atvejais, kai perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas per ataskaitinius finansinius metus prekėms, paslaugoms ir darbams įsigyti sudarė sutarčių, kurių bendra vertė neviršijo 30 000 eurų (be pridėtinės vertės mokesčio, įskaitant pirkimus iš ar per centrinę perkančiąją organizaciją) pildomas tik VI dalies 3 stulpelis)

VII. VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ ĮSTATYMO 10 STRAIPSNYJE ARBA KOMUNALINIO SEKTORIAUS PIRKIMŲ ĮSTATYMO 19 STRAIPSNYJE NURODYTI VIDAUS SANDORIAI IR (ARBA) KOMUNALINIO SEKTORIAUS PIRKIMŲ ĮSTATYMO 19¹ STRAIPSNYJE NURODYTI PIRKIMAI IŠ SUSIJUSIŲ ĮMONIŲ

VIII. KITA INFORMACIJA

1.

ASMUO, ATSAKINGAS UŽ ATASKAITOS PILDYMĄ

Vardas:
Telefono numeris:
Elektroninio pašto adresas:
2.

Papildoma informacija

Papildoma informacija: