Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Rietavo savivaldybės administracija
188747184
Laisvės a. 3, Rietavas
Rietavas
90311
LT
Asmuo ryšiams:
Jurgita Smilgevičienė
Telefonas:
+370 44873225
El. paštas:
jurgita.smilgeviciene@rietavas.lt
Faksas:
+370 44873222
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://rietavas.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7113
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=778051Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=778051&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Mokslo paskirties pastato lopšelio-darželio, esančio Paupio g. 10, Rietavo m., rekonstravimo darbų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45453100
-
Atnaujinimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Darbai vykdomi pagal parengtą techninį projektą (UAB „Medstatyba“ parengtas techninis projektas Nr. (23-10)-TP „Mokslo paskirties pastato, Paupio g. 10, Rietavo m., rekonstravimo projektas“ ir Užsakovo užduotį.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71320000
-
Inžinerinio projektavimo paslaugos
71354300
-
Kadastrinio tyrinėjimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Paupio g. 10, Rietavas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimas apima:
1. darbo projekto parengimą;
2. mokslo paskirties pastato lopšelio-darželio, esančio Paupio g. 10, Rietavo m., rekonstravimo darbus;
3. išpildomosios – vykdomosios dokumentacijos (kadastrinių matavimų bylos) ir dokumentų, reikalingų pastato statybos darbų užbaigimui ir įregistravimui parengimą pagal Statybos techninio reglamento STR 1.05.01:2017 „Statybą leidžiantys dokumentai. Statybos užbaigimas. Statybos sustabdymas. Savavališkos statybos padarinių šalinimas. Statybos pagal neteisėtai išduotą statybą leidžiantį dokumentą padarinių šalinimas“ 10 priedą.
1. darbo projekto parengimą;
2. mokslo paskirties pastato lopšelio-darželio, esančio Paupio g. 10, Rietavo m., rekonstravimo darbus;
3. išpildomosios – vykdomosios dokumentacijos (kadastrinių matavimų bylos) ir dokumentų, reikalingų pastato statybos darbų užbaigimui ir įregistravimui parengimą pagal Statybos techninio reglamento STR 1.05.01:2017 „Statybą leidžiantys dokumentai. Statybos užbaigimas. Statybos sustabdymas. Savavališkos statybos padarinių šalinimas. Statybos pagal neteisėtai išduotą statybą leidžiantį dokumentą padarinių šalinimas“ 10 priedą.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
13
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Numatoma galimybė pratęsti darbų atlikimo terminą 1 kartą 3 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas „Ikimokyklinio ugdymo infrastruktūros plėtra Rietavo lopšelyje-darželyje,
adresu Paupio g. 10, Rietavas“ Nr. 28-001-P-0002
adresu Paupio g. 10, Rietavas“ Nr. 28-001-P-0002
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu užpildytą EBVPD turi pateikti:
1. pasiūlymą pateikęs dalyvis;
2. kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
3. kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais, t. y. siekdamas atitikti kvalifikacijos reikalavimus (jeigu taikytina), remiasi tiekėjas.
1. pasiūlymą pateikęs dalyvis;
2. kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
3. kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais, t. y. siekdamas atitikti kvalifikacijos reikalavimus (jeigu taikytina), remiasi tiekėjas.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Perkančioji organizacija reikalauja, kad pirkimo sutarties įvykdymas būtų užtikrinamas. Sutarties įvykdymo užtikrinimą (banko garantiją, išduotą banko ar kitos kredito įstaigos (pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.93 str.) arba laidavimą (laidavimo sutartį), išduotą draudimo bendrovės (pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.76 ir 6.77 str.) arba užstatą kuris pervedamas į Rietavo savivaldybės administracijos sąskaitą Nr. LT267300010151128595, esančią banke AB „Swedbank“. Tiekėjas privalo pateikti perkančiajai organizacijai ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo. Užtikrinimo suma – 10 proc. nuo pradinės sutarties vertės be PVM.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-10-01
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-10-01
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Pirminis susipažinimas su CVP IS priemonėmis pateiktais tiekėjų pasiūlymais vyks 45 min. po Skelbime apie atvirą pirkimą nurodyto termino pabaigos (Lietuvos Respublikos laiku) tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Pirminis susipažinimas su CVP IS priemonėmis pateiktais Tiekėjų pasiūlymais vyks naudojantis elektroninėmis priemonėmis neanksčiau kaip skelbime apie pirkimą nurodytą datą. Tiekėjai nedalyvauja susipažinime su pateiktais pasiūlymais, taip pat nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
1. Pasiūlymas turi būti pateiktas iki Skelbime apie atvirą pirkimą nurodyto termino (Lietuvos Respublikos laiku) tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.
2. Visi pirkimo dokumentai skelbiami CVP IS.
3. Pirkimui skiriama maksimali lėšų suma – 1 147 127,00 Eur su PVM.
2. Visi pirkimo dokumentai skelbiami CVP IS.
3. Pirkimui skiriama maksimali lėšų suma – 1 147 127,00 Eur su PVM.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
LT
Telefonas:
+370 46390960
Interneto adresas:
http://www.klat.lt/lt/klaipedos-apygardos-teismas.html
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūros nustatytos LR Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)
Paskelbimo data
2024-09-18
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?