CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Anykščių rajono savivaldybės administracija
188774637
J. Biliūno g. 23, LT-29111 Anykščiai
Anykščiai
29111
LT
Asmuo ryšiams: Dalia Kelpšienė
Telefonas: +370 38142315
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.anyksciai.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=756796
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Nekilnojamųjų daiktų (statinių, išskyrus žemės sklypus) kadastrinių duomenų nustatymo ir kadastrinių duomenų bylų sudarymo paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72312100  -  Duomenų parengimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Anykščių rajono savivaldybės administracija numato pirkti nekilnojamųjų daiktų (statinių, išskyrus žemės sklypus), esančių Anykščių rajone, kadastrinių matavimų duomenų nustatymo ir kadastro duomenų bylų sudarymo (su išankstine patikra) paslaugas.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71354300  -  Kadastrinio tyrinėjimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Anykščių rajono savivaldybės teritorija
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Anykščių rajono savivaldybės administracija perka nekilnojamųjų daiktų (statinių, išskyrus žemės sklypus), esančių Anykščių rajone, kadastrinių matavimų duomenų nustatymo ir kadastro duomenų bylų sudarymo (su išankstine patikra) paslaugas.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pašalinimo pagrindų nebuvimui įrodyti tiekėjai pateikia EBVPD. KVALIFIKACINIAI REIKALAVIMAI NURODYTI SPECIALIOSIOSE PIRKIMO SĄLYGOSE.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutartis sudaroma 36 (trisdešimt šešiems) mėnesiams, jos trukmę skaičiuojant nuo įsigaliojimo dienos.
Sutartis įsigalioja nuo tada, kai Paslaugų teikėjas pateikia Sutarties įvykdymo užtikrinimą ir galioja, kol Šalys sutaria ją nutraukti arba kol Sutarties galiojimas pasibaigia Sutartyje nustatytais atvejais.
Paslaugų teikėjas, sudaręs sutartį, per 7 darbo dienas pateikia Sutarties įvykdymo užtikrinimą - Banko garantiją ar Draudimo bendrovės arba Kredito unijos laidavimo raštą 2000,00 Eur sumai. Užtikrinimas turi galioti 12 mėn. Pasibaigus 12 mėn. terminui, tiekėjas vėl turės pateikti garantiją arba laidavimo raštą 2000,00 Eur sumai.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-04-15
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-04-15
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Anykščių rajono savivaldybės administracija, J. Biliūno g. 23, Anykščiai, Viešųjų pirkimų ir turto skyrius, 311 kabinetas
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjo atstovai ir jų įgalioti asmenys nekviečiami dalyvauti vokų atidarymo procedūroje

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
LT-35175
LT
Telefonas: +370 45468765
Interneto adresas: http://www.vpt.lrv.lt

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūros terminai nurodyti LR VPĮ 102, 103, 104, 105 straipsniuose
VI.5)

Paskelbimo data

2024-03-28

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?