Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB "Vilniaus viešasis transportas"
302683277
Žolyno g. 15
Vilnius
10209
LT
Asmuo ryšiams:
Jurgita Barkovskienė
Telefonas:
+370 52394749
El. paštas:
jurgita.barkovskiene@vilniausvt.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vilniausviesasistransportas.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/27121
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=759306Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=759306&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Miesto geležinkelio, tramvajų, troleibusų ar autobusų transporto paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Darbo pirštinių pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
18100000
-
Profesiniai drabužiai, specialūs darbo drabužiai ir jų priedai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas – darbo pirštinės ir jų pristatymas Perkančiajam subjektui
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 51000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
18100000
-
Profesiniai drabužiai, specialūs darbo drabužiai ir jų priedai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas – darbo pirštinės ir jų pristatymas Perkančiajam subjektui
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 51000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
26
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis gali būti pratęsta 1 kartą, Prekių užsakymo laikotarpį pratęsiant ne ilgesniam nei 12 mėn. laikotarpiui, jei besibaigiant sutarties 24 mėnesių Prekių užsakymo laikotarpiui Perkančiojo subjekto užsakytų ir nupirktų Prekių bendra vertė nėra pasiekusi pradinės sutarties vertės, kurios Perkantysis subjektas, vykdydamas sutartį, negali viršyti.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai, ketinantys dalyvauti pirkime, privalo užpildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą. Reikalavimai nurodyti pirkimo sąlygose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Perkantysis subjektas nereikalauja kartu su pasiūlymu pateikti pasiūlymo galiojimo užtikrinimo. Jei dalyvis, kuris bus pakviestas sudaryti pirkimo sutartį, ją sudaryti atsisakys, šis dalyvis, Perkančiajam subjektui pareikalavus, turės sumokėti 5 procentų jo pasiūlymo kainos eurais be PVM dydžio baudą.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Už Prekes Perkantysis subjektas atsiskaitys per 60 kalendorinių dienų nuo Prekių priėmimo dienos, patvirtintos pateiktoje PVM sąskaitoje faktūroje.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Tiekėjas,uždelsęs pristatyti Prekes,trūkstamą kiekį,pakeisti kokybiškomis nurodytais terminais, Perkančiajam subjektui(PS)pareikalavus,nuo sekančios dienos už kiekvieną uždelstą dieną moka 1proc. dydžio delspinigius nuo nepristatytų,nepakeistų Prekių sumos(be PVM).Uždelsus daugiau nei 5d.d.-moka 2proc.,o uždelsus daugiau nei 10d.d.-3proc. dydžio delspinigius.Tiekėjui pavėlavus daugiau nei 20d.d. bus laikoma, kad Tiekėjas padarė esminį sutarties pažeidimą ir PS turi teisę vienašališkai nutraukti sutartį.PS daugiau nei 3kartus nustačius,jog pristatytos Prekės nekokybiškos,neatitinkančios reikalavimų,bus laikoma,kad Tiekėjas padarė esminį sutarties pažeidimą ir PS turi teisę nutraukti sutartį ir(ar)skirti Tiekėjui 3proc. dydžio baudą nuo pradinės sutarties vertės.Tiekėjui 5 ar daugiau kartų vėluojant pristatyti Prekes,trūkstamą kiekį, pakeisti kokybiškomis Prekėmis nurodytais terminais,bus laikoma, kad Tiekėjas padarė esminį sutarties pažeidimą ir PS turi teisę nutraukti sutartį.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-04-30
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2024-07-28
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-04-30
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Pirminį susipažinimą su patektais pasiūlymais atlieka perkančiojo subjekto Pirkimų skyriaus darbuotojas savo darbo vietoje
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai negali dalyvauti pradinio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje, perkančiojo subjekto viešųjų pirkimų komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros. Perkančiojo subjekto viešųjų pirkimų komisijos posėdžiuose stebėtojai dalyvauti nekviečiami
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 52688037
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
http://www.vat.lt/lt/vilniaus-apygardos-teismas.html
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Pretenzijos pateikiamos ir ginčai nagrinėjami Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2024-04-11
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?