CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Kelmės rajono savivaldybės administracija
188768730
Vytauto Didžiojo g. 58
Kelmė
86143
LT
Asmuo ryšiams: Agnė Ralytė
Telefonas: +370 42769154
NUTS kodas:  LT026 -  Šiaulių apskritis
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kelme.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=784240
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

„Kelmės kultūros centro pastato rekonstrukcijos projekto keitimas“ Nr. 2010-06-73 TP, A laidos parengimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

71320000  -  Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Įsigyjamos parengto rekonstravimo projekto koregavimo paslaugos atnaujinant projektą pagal šiuo metu galiojančius teisės aktus ir išleidžiant naują projekto laidą, gaunant naują statybą leidžiantį dokumentą
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71320000  -  Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT026 -  Šiaulių apskritis
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Įsigyjamos parengto rekonstravimo projekto koregavimo paslaugos atnaujinant projektą pagal šiuo metu galiojančius teisės aktus ir išleidžiant naują projekto laidą, gaunant naują statybą leidžiantį dokumentą
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 8
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjas kartu su pasiūlymu turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų 4 priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas jį įkėlus į Europos Komisijos interneto svetainę https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas kartu su pasiūlymu.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Tiekėjas turi teisę verstis projektavimo veikla.
1. Tiekėjas turi turėti kvalifikuotą personalą ypatingųjų statinių projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugoms teikti:
1.1. ne mažiau kaip 1 (vieną) specialistą, turintį teisę eiti ypatingojo statinio projekto vadovo pareigas;
1.2. ne mažiau kaip 1 (vieną) specialistą, turintį teisę eiti ypatingojo statinio projekto dalies vadovo pareigas bent viename statinių grupės šioms projekto dalims:
1) pasirengimo statybai ir statybos darbų organizavimo ;
2) konstrukcijų;
3) vandentiekio ir nuotekų šalinimo;
4) šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo;
5) elektrotechnikos;
6) elektroninių ryšių (telekomunikacijų);
7) procesų valdymo ir automatizacijos;
8) gaisro aptikimo ir signalizavimo, gaisrinės saugos;
9)apsauginės signalizacijos;
10) statybos skaičiuojamosios kainos nustatymo;
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Tiekėjas, uždelsęs atlikti paslaugas Sutartyje numatytais terminais, moka Užsakovui 0,02 proc. nuo visos paslaugų vertės delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną. Delspinigiai išskaičiuojami iš Tiekėjui mokamų sumų.
Užsakovui nutraukus Sutartį dėl esminio Sutarties pažeidimo, Tiekėjas įsipareigoja sumokėti Užsakovui 10 proc. dydžio netesybas (baudą) nuo bendros Sutarties kainos be PVM, nurodytos Sutartyje.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-10-14
Vietos laikas:  08:15
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-10-14
Vietos laikas:  09:00

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2024-10-01

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?