Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kelmės rajono savivaldybės administracija
188768730
Vytauto Didžiojo g. 58
Kelmė
86143
LT
Asmuo ryšiams:
Agnė Ralytė
Telefonas:
+370 42769154
El. paštas:
agne.ralyte@kelme.lt
NUTS kodas:
LT026 -
Šiaulių apskritis
Pagrindinis adresas:
http://www.kelme.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4332
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=784240Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=784240&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
„Kelmės kultūros centro pastato rekonstrukcijos projekto keitimas“ Nr. 2010-06-73 TP, A laidos parengimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
71320000
-
Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Įsigyjamos parengto rekonstravimo projekto koregavimo paslaugos atnaujinant projektą pagal šiuo metu galiojančius teisės aktus ir išleidžiant naują projekto laidą, gaunant naują statybą leidžiantį dokumentą
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71320000
-
Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT026 -
Šiaulių apskritis
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Įsigyjamos parengto rekonstravimo projekto koregavimo paslaugos atnaujinant projektą pagal šiuo metu galiojančius teisės aktus ir išleidžiant naują projekto laidą, gaunant naują statybą leidžiantį dokumentą
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
8
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjas kartu su pasiūlymu turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų 4 priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas jį įkėlus į Europos Komisijos interneto svetainę https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas kartu su pasiūlymu.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas turi teisę verstis projektavimo veikla.
1. Tiekėjas turi turėti kvalifikuotą personalą ypatingųjų statinių projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugoms teikti:
1.1. ne mažiau kaip 1 (vieną) specialistą, turintį teisę eiti ypatingojo statinio projekto vadovo pareigas;
1.2. ne mažiau kaip 1 (vieną) specialistą, turintį teisę eiti ypatingojo statinio projekto dalies vadovo pareigas bent viename statinių grupės šioms projekto dalims:
1) pasirengimo statybai ir statybos darbų organizavimo ;
2) konstrukcijų;
3) vandentiekio ir nuotekų šalinimo;
4) šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo;
5) elektrotechnikos;
6) elektroninių ryšių (telekomunikacijų);
7) procesų valdymo ir automatizacijos;
8) gaisro aptikimo ir signalizavimo, gaisrinės saugos;
9)apsauginės signalizacijos;
10) statybos skaičiuojamosios kainos nustatymo;
1. Tiekėjas turi turėti kvalifikuotą personalą ypatingųjų statinių projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugoms teikti:
1.1. ne mažiau kaip 1 (vieną) specialistą, turintį teisę eiti ypatingojo statinio projekto vadovo pareigas;
1.2. ne mažiau kaip 1 (vieną) specialistą, turintį teisę eiti ypatingojo statinio projekto dalies vadovo pareigas bent viename statinių grupės šioms projekto dalims:
1) pasirengimo statybai ir statybos darbų organizavimo ;
2) konstrukcijų;
3) vandentiekio ir nuotekų šalinimo;
4) šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo;
5) elektrotechnikos;
6) elektroninių ryšių (telekomunikacijų);
7) procesų valdymo ir automatizacijos;
8) gaisro aptikimo ir signalizavimo, gaisrinės saugos;
9)apsauginės signalizacijos;
10) statybos skaičiuojamosios kainos nustatymo;
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Tiekėjas, uždelsęs atlikti paslaugas Sutartyje numatytais terminais, moka Užsakovui 0,02 proc. nuo visos paslaugų vertės delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną. Delspinigiai išskaičiuojami iš Tiekėjui mokamų sumų.
Užsakovui nutraukus Sutartį dėl esminio Sutarties pažeidimo, Tiekėjas įsipareigoja sumokėti Užsakovui 10 proc. dydžio netesybas (baudą) nuo bendros Sutarties kainos be PVM, nurodytos Sutartyje.
Užsakovui nutraukus Sutartį dėl esminio Sutarties pažeidimo, Tiekėjas įsipareigoja sumokėti Užsakovui 10 proc. dydžio netesybas (baudą) nuo bendros Sutarties kainos be PVM, nurodytos Sutartyje.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-10-14
Vietos laikas:
08:15
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-10-14
Vietos laikas:
09:00
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2024-10-01
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?