Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Marijampolės savivaldybės administracija
188769113
J. Basanavičiaus a. 1
Marijampolė
68307
LT
Asmuo ryšiams:
Linas Griška
Telefonas:
+370 34390043
El. paštas:
linas.griska@marijampole.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.marijampole.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5577
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=755507Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=755507&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Taikos g. dalies (GS0045), Daugirdų k., Gudelių sen., Marijampolės sav. kapitalinio remonto darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45233140
-
Kelio darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Taikos g. dalies (GS0045), Daugirdų k., Gudelių sen., Marijampolės sav. kapitalinio remonto darbai
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 195602.48
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45233140
-
Kelio darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Marijampolės sav. Gudelių sen. Daugirdų k. Takos g.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas – Taikos g. dalies (GS0045), Daugirdų k., Gudelių sen., Marijampolės sav. kapitalinio remonto darbai (toliau – darbai). Perkamų darbų savybės, aprašymas, reikalavimai, sąlygos, terminai ir darbų apimtis nustatyti pirkimo sąlygų 3 priede „Techninė specifikacija“ pateiktame susisiekimo komunikacijų (gatvių) paskirties statinio Taikos g. dalies (GS0045), Gudelių sen., Marijampolės r., kapitalinio remonto techniniame darbo projekte (statinio projekto Nr. 106320022) (toliau – techninis darbo projektas) ir 2 priede pateiktame statybos rangos sutarties projekte. Pirkimo objekto statinio kategorija: neypatingasis statinys; statinio grupė: susisiekimo komunikacijos, paskirtis: gatvės; statybos rūšis – kapitalinis remontas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 195602.48
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
17
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Sutarties terminą sudaro: Darbų atlikimo terminas 12 mėn. nuo statybvietės perdavimo-priėmimo akto pasirašymo dienos arba po 14 dienų, kai įsigaliojo sutartis, jeigu statybvietės perdavimo-priėmimo aktas per šį dienų skaičių nėra pasirašytas; statybos užbaigimo terminas yra 105 dienos nuo darbų perdavimo-priėmimo akto datas; 30 k. d. apmokėjimo terminas.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) - aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 straipsnio nuostatomis. Perkančioji organizacija pirmiausia atliks EBVPD patikrinimo procedūrą, įvertins pasiūlymus, o po to tikrins, ar nėra ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio dalyvio pašalinimo pagrindų (Pažymų, patvirtinančių VPĮ 46 straipsnyje nurodytų tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą, pateikti nereikalaujama. Jų perkančioji organizacija reikalaus tik turėdama pagrįstų abejonių dėl tiekėjo patikimumo) ir ar šio dalyvio kvalifikacija atitinka pirkimo sąlygose nustatytus reikalavimus bei ar atitinka pirkimo objektui taikomo aplinkos apsaugos vadybos sistemos standarto reikalavimus.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymas užtikrinamas banko garantija arba draudimo bendrovės laidavimu. Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė – 7000,00 Eur. Užsakovas gali pasinaudoti Sutarties įvykdymo užtikrinimu esant bet kuriai iš žemiau nurodytų aplinkybių:
- Rangovas nevykdo savo įsipareigojimų pagal Sutartį;
- Rangovas laiku nevykdo Užsakovo nurodymo ištaisyti netinkamai įvykdytus arba neįvykdytus sutartinius įsipareigojimus;
- jei dėl bet kokių Rangovo veiksmų ar neveikimo Užsakovas patyrė nuostolius (įskaitant, bet neapsiribojant papildomomis išlaidomis ar kitais tiesioginiais nuostoliais).
Jeigu Rangovas vėluoja atlikti Darbus iki Darbų atlikimo termino, moka Užsakovui 0,05% delspinigių nuo neatliktų Darbų vertės už kiekvieną uždelstą dieną.
Rangovas už Sutarties 3.2.2.26 punkte nustatyto reikalavimo nesilaikymą moka Užsakovui 500,00 Eur už kiekvieną atvejį.
- Rangovas nevykdo savo įsipareigojimų pagal Sutartį;
- Rangovas laiku nevykdo Užsakovo nurodymo ištaisyti netinkamai įvykdytus arba neįvykdytus sutartinius įsipareigojimus;
- jei dėl bet kokių Rangovo veiksmų ar neveikimo Užsakovas patyrė nuostolius (įskaitant, bet neapsiribojant papildomomis išlaidomis ar kitais tiesioginiais nuostoliais).
Jeigu Rangovas vėluoja atlikti Darbus iki Darbų atlikimo termino, moka Užsakovui 0,05% delspinigių nuo neatliktų Darbų vertės už kiekvieną uždelstą dieną.
Rangovas už Sutarties 3.2.2.26 punkte nustatyto reikalavimo nesilaikymą moka Užsakovui 500,00 Eur už kiekvieną atvejį.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-03-29
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-03-29
Vietos laikas:
09:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 44 straipsnio 11 dalimi tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimo dokumentai skelbiami Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (CVP IS).
Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.
Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas:
+370 374909441
El. paštas:
kauno.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://kat.teismas.lt/
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Dalyviai turi teisę pateikti pretenziją perkančiajai organizacijai Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 102 straipsnyje numatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2024-03-19
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?