Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB "Vilniaus viešasis transportas"
302683277
Žolyno g. 15
Vilnius
10209
LT
Asmuo ryšiams:
Gaudenis Sadaunykas
Telefonas:
+370 52394736
El. paštas:
gaudenis.sadaunykas@vilniausvt.lt
Faksas:
+370 52394749
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vilniausviesasistransportas.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/27121
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=764423Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=764423&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Miesto geležinkelio, tramvajų, troleibusų ar autobusų transporto paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Pavojingų ir nepavojingų atliekų tvarkymo paslaugų pirkimas
Nuorodos numeris:
721944
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
90500000
-
Su atliekomis susijusios paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas – pavojingų ir nepavojingų atliekų ir antrinių žaliavų (popieriaus ir kartono) pakuočių atliekų, susidarančių UAB „Vilniaus viešasis transportas“ transporto priemonių priežiūros ir remonto veikloje, tvarkymo paslaugos. Pirkimo objektas skaidomas į 3 pirkimo objekto dalis: 1 pirkimo objekto dalis – naftos produktais užterštų atliekų tvarkymo paslaugos; 2 pirkimo objekto dalis – absorbentų, filtrų, hidraulinių žarnų, pakuočių, alyvų, gumos atliekų, stiklo, plastiko, dienos šviesos lempų ir kitų atliekų, kuriose yra gyvsidabrio, nebenaudojamos elektros ir elektroninės įrangos, izoliacinių medžiagų, elektrolitų ir pan. tvarkymo paslaugos; 3 pirkimo objekto dalis – antrinių žaliavų (popieriaus ir kartono) pakuočių atliekų surinkimo, išvežimo ir konteinerių nuomos bei priežiūros paslaugos.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 132000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Naftos produktais užterštų atliekų tvarkymo paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90500000
-
Su atliekomis susijusios paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas – pavojingų atliekų atliekų, susidarančių UAB „Vilniaus viešasis transportas“ transporto priemonių priežiūros ir remonto veikloje, tvarkymo paslaugos – naftos produktais užterštų atliekų tvarkymo paslaugos.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 60000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
14
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Paslaugų teikimo laikotarpis – 12 mėn. Sutartis gali būti pratęsta 2 kartus, kiekvieną kartą Paslaugų teikimo laikotarpį pratęsiant neilgesniems nei 12 mėn. terminams. Bendras Paslaugų teikimo laikotarpis negali būti ilgesnis nei 36 mėn., o Sutartis, įvertinant maksimalius Paslaugų teikimo laikotarpius ir numatytą atsiskaitymo už suteiktas Paslaugas terminą, negali būti ilgesnė nei 38 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Absorbentų, filtrų, hidraulinių žarnų, pakuočių, alyvų, gumos atliekų, stiklo, plastiko, dienos šviesos lempų ir t. t., ir pan. tvarkymo paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90500000
-
Su atliekomis susijusios paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas – pavojingų ir nepavojingų atliekų, susidarančių UAB „Vilniaus viešasis transportas“ transporto priemonių priežiūros ir remonto veikloje, tvarkymo paslaugos – absorbentų, filtrų, hidraulinių žarnų, pakuočių, alyvų, gumos atliekų, stiklo, plastiko, dienos šviesos lempų ir kitų atliekų, kuriose yra gyvsidabrio, nebenaudojamos elektros ir elektroninės įrangos, izoliacinių medžiagų, elektrolitų ir pan. tvarkymo paslaugos.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 60000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
14
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Paslaugų teikimo laikotarpis – 12 mėn. Sutartis gali būti pratęsta 2 kartus, kiekvieną kartą Paslaugų teikimo laikotarpį pratęsiant neilgesniems nei 12 mėn. terminams. Bendras Paslaugų teikimo laikotarpis negali būti ilgesnis nei 36 mėn., o Sutartis, įvertinant maksimalius Paslaugų teikimo laikotarpius ir numatytą atsiskaitymo už suteiktas Paslaugas terminą, negali būti ilgesnė nei 38 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Antrinių žaliavų (popieriaus ir kartono) pakuočių atliekų tvarkymo paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:
3
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90500000
-
Su atliekomis susijusios paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas – nepavojingų atliekų, susidarančių UAB „Vilniaus viešasis transportas“ transporto priemonių priežiūros ir remonto veikloje, tvarkymo paslaugos – antrinių žaliavų (popieriaus ir kartono) pakuočių atliekų surinkimo, išvežimo ir konteinerių nuomos bei priežiūros paslaugos.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 12000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
14
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Paslaugų teikimo laikotarpis – 12 mėn. Sutartis gali būti pratęsta 2 kartus, kiekvieną kartą Paslaugų teikimo laikotarpį pratęsiant neilgesniems nei 12 mėn. terminams. Bendras Paslaugų teikimo laikotarpis negali būti ilgesnis nei 36 mėn., o Sutartis, įvertinant maksimalius Paslaugų teikimo laikotarpius ir numatytą atsiskaitymo už suteiktas Paslaugas terminą, negali būti ilgesnė nei 38 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai privalo pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Reikalavimai nurodyti pirkimo sąlygose.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Nereikalaujama.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Nereikalaujama.
III.1.4)
Objektyvios taisyklės ir dalyvavimo kriterijai
Taisyklių ir kriterijų sąrašas bei trumpas aprašymas: Reikalavimai nurodyti pirkimo sąlygose.
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Perkantysis subjektas nereikalauja, kad tiekėjo pateikiamo pasiūlymo galiojimas būtų užtikrintas. Perkantysis subjektas reikalauja, kad pirkimo sutarties įvykdymas būtų užtikrintas netesybomis, kaip nurodyta pirkimo sutarties projekte (pirkimo sąlygų 4 priedas).
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
1 ir 2 POD: Atsižvelgiant į pirkimo sutarties pobūdį ir ypatumus, šalys susitaria, kad už tiekėjo suteiktas paslaugas Perkantysis subjektas atsiskaitys per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų nuo paslaugų suteikimo dienos, patvirtintos pateiktoje PVM sąskaitoje faktūroje.
3 POD: Atsižvelgiant į pirkimo sutarties pobūdį ir ypatumus, šalys susitaria, kad už tiekėjo per konkretų kalendorinį mėnesį suteiktas paslaugas Perkantysis subjektas, gavęs PVM sąskaitą faktūrą už per tą kalendorinį mėnesį faktiškai suteiktas paslaugas, atsiskaitys per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų nuo to konkretaus kalendorinio mėnesio pabaigos.
3 POD: Atsižvelgiant į pirkimo sutarties pobūdį ir ypatumus, šalys susitaria, kad už tiekėjo per konkretų kalendorinį mėnesį suteiktas paslaugas Perkantysis subjektas, gavęs PVM sąskaitą faktūrą už per tą kalendorinį mėnesį faktiškai suteiktas paslaugas, atsiskaitys per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų nuo to konkretaus kalendorinio mėnesio pabaigos.
III.1.8)
Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis
Perkantysis subjektas nereikalauja, kad, tiekėjų grupės pateiktą pasiūlymą pripažinus geriausiu ir pasiūlius sudaryti pirkimo sutartį, ta tiekėjų grupė įgytų tam tikrą teisinę formą.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Nurodytos pirkimo sąlygų 4 priedo "Pirkimo sutarties projektas" 5 straipsnyje.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-05-28
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2024-09-24
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-05-28
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Pirminį susipažinimą su pateiktais pasiūlymais atliks Perkančiojo subjekto Pirkimų skyriaus darbuotojas savo darbo vietoje.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai negali dalyvauti pradinio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje, Perkančiojo subjekto Viešųjų pirkimų komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros. Perkančiojo subjekto Viešųjų pirkimų komisijos posėdžiuose stebėtojai, kaip nurodyta Pirkimų įstatymo 31 straipsnio 4 dalyje, dalyvauti nekviečiami.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 52688037
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
http://www.vat.lt/lt/vilniaus-apygardos-teismas.html
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Pretenzijos pateikiamos ir ginčai nagrinėjami Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2024-05-15
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Tvarkos aprašo 4.4.1 papunktį (perkamas produktas, kuris patenka į orientacinį aplinkosauginių ir aplinkai palankių prekių bei paslaugų sąrašą)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimuose
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?