Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Tauragės rajono savivaldybės administracija
188737457
Respublikos g. 2
Tauragė
LT-72255
LT
Asmuo ryšiams:
Agnė Gendrolienė
Telefonas:
+370 67179437
El. paštas:
agne.gendroliene@taurage.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vpt.lrv.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6871
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=788769Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=788769&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
GYDYMO PASKIRTIES PASTATO (LIFTO PRIESTATAS), PREZIDENTO G. 7, TAURAGĖJE, STATYBOS DARBAI, PALIATYVIOSIOS SLAUGOS DIENOS STACIONARUI STEIGTI
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45215140
-
Ligoninių patalpų statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Tauragės rajono savivaldybės administracija pagal VšĮ Tauragės ligoninės įgaliojimą, perka gydymo paskirties pastato (lifto priestatas) Prezidento g. 7, Tauragėje, statybos darbus, įskaitant ir darbo projekto/-ų parengimą naujos statybos statiniui. Darbų atlikimo terminas 6 mėnesiai, įskaitant statinio darbų užbaigimo procedūrą. Perkamas objektas neskaidomas į pirkimo dalis. Statinių kategorija – ypatingieji statiniai , statinių grupė - negyvenamieji pastatai, pogrupiai - gydymo paskirties pastatai.
Detali informacija apie statinį pateikta techniniame projekte. Darbo projektas rengiamas vadovaudamasis STR 1.04.04:2017 „Statinio projektavimas, projekto ekspertizė“. Darbo projektas turi atitikti STR, Statybos įstatymą ir kitus galiojančius teisės aktus. Tiekėjas privalės įvykdyti statybos užbaigimo procedūras.
Detali informacija apie statinį pateikta techniniame projekte. Darbo projektas rengiamas vadovaudamasis STR 1.04.04:2017 „Statinio projektavimas, projekto ekspertizė“. Darbo projektas turi atitikti STR, Statybos įstatymą ir kitus galiojančius teisės aktus. Tiekėjas privalės įvykdyti statybos užbaigimo procedūras.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71200000
-
Architektūros ir susijusios paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Rangovas teikia pasiūlymą vadovaudamasis techniniame projekte bei pirkimo dokumentuose nurodyta informacija.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
7
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projekto Nr. 09-010-P-0027, „Asmens ilgalaikės priežiūros dienos centre paslaugų kokybės ir efektyvumo gerinimas Tauragės rajono savivaldybėje“.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (taip pat, kiekvienas tiekėjų grupės narys atskirai, jei pasiūlymą teikia tiekėjų grupė), o tiekėjui remiantis ūkio subjektų pajėgumais pagal VPĮ 49 straipsnį – kiekvienas ūkio subjektas atskirai, turi atitikti nustatytus reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimo laimėtojo.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Nenustatoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Nenustatoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Nurodyta pirkimo dokumentuose, specialiosiose sąlygose.
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Nurodyta pirkimo dokumentuose, specialiosiose sąlygose.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Darbai turi būti atlikti per 6 mėnesius, įskaitant terminą statybos darbų užbaigimui. Bendra sutarties trukmė, įskaitant atsiskaitymą su rangovu - 8 mėnesiai. Vykdant sutartį sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu. Perkančioji organizacija elektronines sąskaitas faktūras priima ir apdoroja naudodamasi informacinės sistemos „SABIS“ priemonėmis.
Sutarties įvykdymas visoms pirkimo dalims užtikrinimas banko ar kredito įstaigos garantija arba draudimo bendrovės laidavimo draudimo liudijimu. Sutarties įvykdymo užtikrinimo suma - 5 % nuo Pradinės sutarties vertės arba Sutarties kainos (be PVM), atsižvelgiant į tai, kuri yra didesnė.
Garantinių įsipareigojimų įvykdymo užtikrinimas - 5 proc. statinio statybos kainos su PVM.
Sutarties įvykdymas visoms pirkimo dalims užtikrinimas banko ar kredito įstaigos garantija arba draudimo bendrovės laidavimo draudimo liudijimu. Sutarties įvykdymo užtikrinimo suma - 5 % nuo Pradinės sutarties vertės arba Sutarties kainos (be PVM), atsižvelgiant į tai, kuri yra didesnė.
Garantinių įsipareigojimų įvykdymo užtikrinimas - 5 proc. statinio statybos kainos su PVM.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-11-14
Vietos laikas:
08:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-11-14
Vietos laikas:
08:45
Vieta:
Tauragės rajono savivaldybės administracijos pastate, 410 kab., Respublikos g. 2, Tauragė.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja susipažinimo su pasiūlymais, pateiktais elektroninėmis priemonėmis, posėdyje.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2024-10-31
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?