CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Tauragės rajono savivaldybės administracija
188737457
Respublikos g. 2
Tauragė
LT-72255
LT
Asmuo ryšiams: Agnė Gendrolienė
Telefonas: +370 67179437
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vpt.lrv.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=788769
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

GYDYMO PASKIRTIES PASTATO (LIFTO PRIESTATAS), PREZIDENTO G. 7, TAURAGĖJE, STATYBOS DARBAI, PALIATYVIOSIOS SLAUGOS DIENOS STACIONARUI STEIGTI
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45215140  -  Ligoninių patalpų statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Tauragės rajono savivaldybės administracija pagal VšĮ Tauragės ligoninės įgaliojimą, perka gydymo paskirties pastato (lifto priestatas) Prezidento g. 7, Tauragėje, statybos darbus, įskaitant ir darbo projekto/-ų parengimą naujos statybos statiniui. Darbų atlikimo terminas 6 mėnesiai, įskaitant statinio darbų užbaigimo procedūrą. Perkamas objektas neskaidomas į pirkimo dalis. Statinių kategorija – ypatingieji statiniai , statinių grupė - negyvenamieji pastatai, pogrupiai - gydymo paskirties pastatai.
Detali informacija apie statinį pateikta techniniame projekte. Darbo projektas rengiamas vadovaudamasis STR 1.04.04:2017 „Statinio projektavimas, projekto ekspertizė“. Darbo projektas turi atitikti STR, Statybos įstatymą ir kitus galiojančius teisės aktus. Tiekėjas privalės įvykdyti statybos užbaigimo procedūras.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71200000  -  Architektūros ir susijusios paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Rangovas teikia pasiūlymą vadovaudamasis techniniame projekte bei pirkimo dokumentuose nurodyta informacija.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 7
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projekto Nr. 09-010-P-0027, „Asmens ilgalaikės priežiūros dienos centre paslaugų kokybės ir efektyvumo gerinimas Tauragės rajono savivaldybėje“.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas (taip pat, kiekvienas tiekėjų grupės narys atskirai, jei pasiūlymą teikia tiekėjų grupė), o tiekėjui remiantis ūkio subjektų pajėgumais pagal VPĮ 49 straipsnį – kiekvienas ūkio subjektas atskirai, turi atitikti nustatytus reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimo laimėtojo.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Nenustatoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Nenustatoma
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Nurodyta pirkimo dokumentuose, specialiosiose sąlygose.
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Nurodyta pirkimo dokumentuose, specialiosiose sąlygose.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Darbai turi būti atlikti per 6 mėnesius, įskaitant terminą statybos darbų užbaigimui. Bendra sutarties trukmė, įskaitant atsiskaitymą su rangovu - 8 mėnesiai. Vykdant sutartį sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu. Perkančioji organizacija elektronines sąskaitas faktūras priima ir apdoroja naudodamasi informacinės sistemos „SABIS“ priemonėmis.
Sutarties įvykdymas visoms pirkimo dalims užtikrinimas banko ar kredito įstaigos garantija arba draudimo bendrovės laidavimo draudimo liudijimu. Sutarties įvykdymo užtikrinimo suma - 5 % nuo Pradinės sutarties vertės arba Sutarties kainos (be PVM), atsižvelgiant į tai, kuri yra didesnė.
Garantinių įsipareigojimų įvykdymo užtikrinimas - 5 proc. statinio statybos kainos su PVM.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-11-14
Vietos laikas:  08:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-11-14
Vietos laikas:  08:45
Vieta:  
Tauragės rajono savivaldybės administracijos pastate, 410 kab., Respublikos g. 2, Tauragė.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai nedalyvauja susipažinimo su pasiūlymais, pateiktais elektroninėmis priemonėmis, posėdyje.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2024-10-31
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?