Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kupiškio rajono savivaldybės administracija
188774975
Vytauto g. 2
Kupiškis
40115
LT
Asmuo ryšiams:
Rita Daliūnienė
Telefonas:
+370 45935614
El. paštas:
rita.daliuniene@kupiskis.lt
Faksas:
+370 45935510
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kupiskis.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7100
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=767065Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=767065&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Autobuso veiklos nuoma
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
34121000
-
Autobusai ir tolimojo susisiekimo autobusai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Centralizuotai vykdomas viešasis supaprastintas pirkimas – Autobuso veiklos nuomą Kupiškio r. Alizavos pagrindinei mokyklai.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34121000
-
Autobusai ir tolimojo susisiekimo autobusai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Autobuso veiklos nuomos kaina Kupiškio r. Alizavos pagrindinei mokyklai neturi viršyti 2100,00
eurų (su pridėtinės vertės mokesčiu) nuomos mokesčio per mėnesį. Autobuso veiklos nuomos
paslaugos trukmė 60 mėnesių nuo prekės pristatymo dienos. Maksimalus Prekės pristatymo terminas 90 kalendorinių dienų nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
eurų (su pridėtinės vertės mokesčiu) nuomos mokesčio per mėnesį. Autobuso veiklos nuomos
paslaugos trukmė 60 mėnesių nuo prekės pristatymo dienos. Maksimalus Prekės pristatymo terminas 90 kalendorinių dienų nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
65
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, kiekvienas ūkio subjektų grupės narys ir kiekvienas subrangovas ar kitas ūkio subjektas, kurio pajėgumais remiamasi, privalo atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo ir turi kartu su pasiūlymu pateikti užpildytą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus.
Jei bendrą pasiūlymą pateikia ūkio subjektų grupė, EBVPD pildo kiekvienas grupės narys atskirai.
Subteikėjas, kurio pajėgumais tiekėjas remiasi turi užpildyti ir pateikti EBVPD.
Jei bendrą pasiūlymą pateikia ūkio subjektų grupė, EBVPD pildo kiekvienas grupės narys atskirai.
Subteikėjas, kurio pajėgumais tiekėjas remiasi turi užpildyti ir pateikti EBVPD.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pirkėjas atsiskaito su Tiekėju ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt ) kalendorinių dienų nuo Sąskaitos
faktūros gavimo dienos, kartą per mėnesį. Prievolių pagal Sutartį įvykdymas užtikrinamas:
Netesybomis (delspinigiais, bauda) – Jei Tiekėjas neįvykdytų sutartyje numatytų įsipareigojimų:
nevyko prievolės (neatlieka paslaugų ar atsisako jas atlikti); netinkamai vykdo prievolę (atlieka ne visas paslaugas, ar visos (ar dalis) paslaugos atliktos nekokybiškai), Pirkėjui pareikalavus, Tiekėjas turės sumokėti Pirkėjui 3 proc. dydžio baudą nuo Sutarties vertės be PVM.
faktūros gavimo dienos, kartą per mėnesį. Prievolių pagal Sutartį įvykdymas užtikrinamas:
Netesybomis (delspinigiais, bauda) – Jei Tiekėjas neįvykdytų sutartyje numatytų įsipareigojimų:
nevyko prievolės (neatlieka paslaugų ar atsisako jas atlikti); netinkamai vykdo prievolę (atlieka ne visas paslaugas, ar visos (ar dalis) paslaugos atliktos nekokybiškai), Pirkėjui pareikalavus, Tiekėjas turės sumokėti Pirkėjui 3 proc. dydžio baudą nuo Sutarties vertės be PVM.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-06-12
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-06-12
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Kupiškio rajono savivaldybės administracija, Vytauto g. 2, Kupiškis.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis
priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo
procedūros.
priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo
procedūros.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
35175
LT
Telefonas:
+370 45468765
El. paštas:
panevezio.apygardos@teismas.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2024-05-30
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?