Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB „Ignitis grupės paslaugų centras“
303200016
Laisvės pr. 10
Vilnius
LT-04215
LT
Asmuo ryšiams:
Ingrida Riabovienė
Telefonas:
+370 66133875
El. paštas:
ingrida.riaboviene@ignitis.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.eso.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/40209
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=759044Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=759044&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Klasikinio sektoriaus įmonė, teikianti verslo aptarnavimo paslaugas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
(2024-ESO-275) Mini ekskavatoriai su jų transportavimui skirtomis priekabomis
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
43260000
-
Mechaniniai semtuvai, ekskavatoriai ir vienkaušiai krautuvai bei kasybos mašinos
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Mini ekskavatoriai su jų transportavimui skirtomis priekabomis
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
43260000
-
Mechaniniai semtuvai, ekskavatoriai ir vienkaušiai krautuvai bei kasybos mašinos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Mini ekskavatoriai su jų transportavimui skirtomis priekabomis
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
26
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (taip pat visi Tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia Tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas) turi atitikti reikalavimus dėl Tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
netaikome
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
netaikome
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Netesybos (bauda, delspinigiai).
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Derybos su išankstiniu kvietimu dalyvauti konkurse
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-04-23
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
1. Pirkimas atliekamas Centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos priemonėmis.
2. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos Viešųjų pirkimų įstatymo 821 nuostatomis AB „Ignitis grupė“ nuo 2023 m. sausio 1 d. suteikė teisę UAB „Ignitis grupės paslaugų centras“ AB „Ignitis grupė“ įmonių grupės mastu atlikti centrinės perkančiosios organizacijos funkcijas. UAB „Ignitis grupės paslaugų centras“ yra įrašyta į Viešųjų pirkimų tarnybos administruojamą ir viešai skelbiamą Centrinių perkančiųjų organizacijų sąrašą, kuris skelbiamas čia: https://vpt.lrv.lt/lt/nuorodos/centriniu-perkanciuju-organizaciju-sarasas.
2. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos Viešųjų pirkimų įstatymo 821 nuostatomis AB „Ignitis grupė“ nuo 2023 m. sausio 1 d. suteikė teisę UAB „Ignitis grupės paslaugų centras“ AB „Ignitis grupė“ įmonių grupės mastu atlikti centrinės perkančiosios organizacijos funkcijas. UAB „Ignitis grupės paslaugų centras“ yra įrašyta į Viešųjų pirkimų tarnybos administruojamą ir viešai skelbiamą Centrinių perkančiųjų organizacijų sąrašą, kuris skelbiamas čia: https://vpt.lrv.lt/lt/nuorodos/centriniu-perkanciuju-organizaciju-sarasas.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
LT-01501
LT
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://vilniaus.apygardos@teismas.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Dalyvis, norėdamas iki Sutarties (ar Preliminarios sutarties) sudarymo ginčyti Pirkėjo sprendimus ar veiksmus, turi teisę pateikti Pirkėjui pretenziją:
1) per 10 dienų (supaprastintų pirkimų atveju - per 5 darbo dienas) nuo Pirkėjo pranešimo raštu apie jo priimtą sprendimą išsiuntimo Dalyviams dienos, o jeigu šis pranešimas nebuvo siunčiamas elektroninėmis priemonėmis, - per 15 dienų nuo pranešimo išsiuntimo dalyviams dienos;
2) per 10 dienų (supaprastintų pirkimų atveju - per 5 darbo dienas) nuo paskelbimo apie Pirkėjo priimtą sprendimą dienos, jeigu VPĮ arba PĮ nėra reikalavimo raštu informuoti Dalyvius apie Pirkėjo priimtus sprendimus.
1) per 10 dienų (supaprastintų pirkimų atveju - per 5 darbo dienas) nuo Pirkėjo pranešimo raštu apie jo priimtą sprendimą išsiuntimo Dalyviams dienos, o jeigu šis pranešimas nebuvo siunčiamas elektroninėmis priemonėmis, - per 15 dienų nuo pranešimo išsiuntimo dalyviams dienos;
2) per 10 dienų (supaprastintų pirkimų atveju - per 5 darbo dienas) nuo paskelbimo apie Pirkėjo priimtą sprendimą dienos, jeigu VPĮ arba PĮ nėra reikalavimo raštu informuoti Dalyvius apie Pirkėjo priimtus sprendimus.
VI.5)
Paskelbimo data
2024-04-10
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?