Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lazdijų rajono savivaldybės administracija
188714992
Vilniaus g. 1, LT-67106 Lazdijai
Lazdijai
67106
LT
Asmuo ryšiams:
Edita Zagurskienė
Telefonas:
+370 62160349
El. paštas:
edita.zagurskiene@lazdijai.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.lazdijai.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6434
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=778279Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=778279&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
NUOŽULNAUS NEĮGALIŲJŲ KELTUVO ĮRENGIMO DARBAI, ĮSKAITANT ĮRANGĄ
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45313000
-
Liftų ir eskalatorių montavimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo apimtys, reikalavimai ir techninė specifikacija apibrėžti specialiųjų pirkimo sąlygų 2, 6 ir 8 prieduose. Pirkimo objektas neskaidomas į dalis.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
42416300
-
Keltuvai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo apimtys, reikalavimai ir techninė specifikacija apibrėžti specialiųjų pirkimo sąlygų 2, 6 ir 8 prieduose. Pirkimo objektas neskaidomas į dalis.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
6
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas su pasiūlymu privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą, pakeičiantį kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinantį , kad tiekėjas ir subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi, atitinka pirkimo dokumentuose pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 46, 47, 48 straipsnius nustatytus reikalavimus ir, jei taikyti na, 54 straipsnyje nustatytus reikalavimus.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pateikiamas sutarties projektas, kuriame numatyta Sutarčiai taikoma kainodara, atsiskaitymo už atliktus darbus terminai, darbų atlikimo terminai, sutarties užtikrinimo sąlygos, tiesioginio atsiskaitymo su subtiekėjais galimybė, sankcijos ir kitos sutarties esminės sąlygos.
Rangovas, neužbaigęs Darbų Sutartyje numatytu laiku ir neįgijęs teisės į terminų
pratęsimą, ar neužbaigęs darbų per pratęsimo laikotarpį, įsipareigoja Užsakovui pareikalavus
sumokėti 0,03 % dydžio delspinigius už kiekvieną pavėluotą dieną nuo visos priimtos Sutarties
kainos be PVM ir atlygina Užsakovui dėl to patirtus nuostolius, kurių nepadengia minėtos
netesybos.
Rangovas, neužbaigęs Darbų Sutartyje numatytu laiku ir neįgijęs teisės į terminų
pratęsimą, ar neužbaigęs darbų per pratęsimo laikotarpį, įsipareigoja Užsakovui pareikalavus
sumokėti 0,03 % dydžio delspinigius už kiekvieną pavėluotą dieną nuo visos priimtos Sutarties
kainos be PVM ir atlygina Užsakovui dėl to patirtus nuostolius, kurių nepadengia minėtos
netesybos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-08-30
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-08-30
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Vilniaus g. 1, Lazdijai
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
VI.5)
Paskelbimo data
2024-08-19
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?