Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Darbai
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Akcinė bendrovė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija
240329870
J. Janonio g. 24-1
Klaipėda
92251
LT
Asmuo ryšiams:
Martynas Kunigonis
Telefonas:
+370 46499627
El. paštas:
m.kunigonis@port.lt
Faksas:
+370 46499784
NUTS kodas:
LT023 -
Klaipėdos apskritis
Pagrindinis adresas:
http://www.portofklaipeda.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5679
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=790497Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=790497&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Uostų veikla
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Objekto „Elektros energijos tiekimo nuo kranto įrangos, Baltijos pr. 40A ir Minijos g. 180, Klaipėda, įsigijimas“ vidaus el. inžinerinių tinklų bei pamatų sumontavimo statybos darbai
Nuorodos numeris:
746600
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45000000
-
Statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Objekto „Elektros energijos tiekimo nuo kranto (angl. onshore power supply) įrangos, skirtos ro-ro ir ro-pax terminalams, adresu Baltijos pr. 40A ir Minijos g. 180, Klaipėda, įsigijimas“ vidaus el. inžinerinių tinklų bei įrenginių pamatų sumontavimo statybos darbų pirkimas
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45000000
-
Statybos darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT023 -
Klaipėdos apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Klaipėdos valstybinis jūrų uostas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Objekto „Elektros energijos tiekimo nuo kranto (angl. onshore power supply) įrangos, skirtos ro-ro ir ro-pax terminalams, adresu Baltijos pr. 40A ir Minijos g. 180, Klaipėda, įsigijimas“ vidaus el. inžinerinių tinklų bei įrenginių pamatų sumontavimo statybos darbų pirkimas
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė dienomis:
184
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartyje nenumatytoms aplinkybėms, kurių rangovas pagrįstai negalėjo numatyti, paslaugų, darbų atlikimo terminas šalių susitarimu gali būti pratęstas tiek, kiek truko aplinkybės, trukdančios paslaugas, darbus atlikti laiku.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo ir pateikti užpildytą ir pasirašytą pirkimo dokumentų (6 priedą) „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“, kurį turi elektroninėje formoje užpildyti ir pateikti kiekvienas tiekėjų grupės narys. Jeigu tiekėjas pasiūlyme nurodė, kad numato pasitelkti subrangovus/subtiekėjus/subteikėjus ar kitus ūkio subjektus, kurių pajėgumais remiasi, tiekėjas pasiūlyme kartu su tiekėjo EBVPD privalo pateikti ir šių subjektų EBVPD patvirtinančius, kad nėra pagrindo jų pašalinti iš pirkimo dėl konkurso sąlygų 3.2 p., 3.6 ir 3.7 p. nurodytų reikalavimų. (Pateikiami skenuoti dokumentai elektroninėje formoje).
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Rangovas privalo per 10 (dešimt) dienų po Sutarties pasirašymo pateikti Užsakovui neatšaukiamą pirmo pareikalavimo Sutarties įvykdymo užtikrinimo dokumentą – banko garantiją ar draudimo bendrovės laidavimo raštą 10 (dešimties) proc. nuo pradinės Sutarties vertės dydžio bei pateikti dokumentus, patvirtinančius, kad Rangovas sumokėjo visas privalomas įmokas už Sutarties įvykdymo užtikrinimo dokumentą.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Numatyta pirkimo dokumentuose.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Numatyta pirkimo dokumentuose.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-11-26
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-11-26
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
AB Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, J. Janonio g. 24-1, Klaipėda.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai negali dalyvauti pirminio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje, komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros. AB KVJUD neteiks informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, pasiūlytas kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Vykdant sutartį sąskaitos faktūros turi būti teikiamos naudojantis sąskaitų administravimo bendrąja informacine sistema (SABIS).
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
92131
Klaipėda
92131
LT
Telefonas:
+370 46390960
El. paštas:
klaipedos.apygardos@teismas.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Numatyta pirkimo dokumentuose.
VI.5)
Paskelbimo data
2024-11-13
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?