Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra
126125624
S. Konarskio g. 13, LT-03109 Vilnius
Vilnius
03109
LT
Asmuo ryšiams:
Justas Šakočius
Telefonas:
+370 66313758
El. paštas:
j.sakocius@cpva.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.cpva.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2377
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=715332Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=715332&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Nacionalinė ar federalinė agentūra ar tarnyba
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
ES ir kitų tarptautinių programų lėšomis finansuojamų projektų administravimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Specialios paskirties mobilus konteineris
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
34221000
-
Specialios paskirties mobilūs konteineriai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Šiuo pirkimu ketinama įsigyti specialios paskirties mobilų konteinerį (duomenų centrą) Ukrainos valstybinei mokesčių tarnybai.
Prekės yra finansuojamos remiantis 2018 m. gruodžio 19 d. pasirašytu susitarimu dėl įnašo ENI/2018/404-165 tarp CPVA ir Europos Sąjungą atstovaujančios Europos Komisijos, įgyvendinant Europos Sąjungos finansuojamos programos „Parama viešųjų finansų valdymui Ukrainoje“ (EU4PFM) 1-ją komponentą "Biudžeto planavimas", 3-ąjį komponentą „Mokesčių surinkimas“ ir 4-ąjį komponentą „Horizontalios funkcijos ir valdymas“.
Prekės yra finansuojamos remiantis 2018 m. gruodžio 19 d. pasirašytu susitarimu dėl įnašo ENI/2018/404-165 tarp CPVA ir Europos Sąjungą atstovaujančios Europos Komisijos, įgyvendinant Europos Sąjungos finansuojamos programos „Parama viešųjų finansų valdymui Ukrainoje“ (EU4PFM) 1-ją komponentą "Biudžeto planavimas", 3-ąjį komponentą „Mokesčių surinkimas“ ir 4-ąjį komponentą „Horizontalios funkcijos ir valdymas“.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
31127000
-
Avarinis (atsarginis) generatorius
35120000
-
Stebėjimo ir apsaugos sistemos bei prietaisai
42500000
-
Aušinimo ir vėdinimo įrenginiai
44480000
-
Įvairūs priešgaisriniai įrenginiai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
UA -
Ukraine
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Ukraina
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Šiuo pirkimu ketinama įsigyti specialios paskirties mobilų konteinerį (duomenų centrą) Ukrainos valstybinei mokesčių tarnybai.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
8
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Prekės yra finansuojamos remiantis 2018 m. gruodžio 19 d. pasirašytu susitarimu dėl įnašo ENI/2018/404-165 tarp CPVA ir EK, įgyvendinant Europos Sąjungos finansuojamos programos „Parama viešųjų finansų valdymui Ukrainoje“ (EU4PFM) 1-ją komponentą "Biudžeto planavimas", 3-ąjį komponentą „Mokesčių surinkimas“ ir 4-ąjį komponentą „Horizontalios funkcijos ir valdymas“.
II.2.14)
Papildoma informacija
Skelbimo II.2.7 dalyje nurodytą sutarties trukmę sudaro: 1. Ilgiausias prekių tiekimo terminas - 7 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo dienos; 2. 30 dienų apmokėjimo už pristatytas prekes terminas.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-07-27
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Anglų, Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-07-27
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-06-22
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
ne
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?
