Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
VšĮ Respublikinė Vilniaus universitetinė ligoninė
124243848
Šiltnamių g. 29, LT-04130 Vilnius
Vilnius
04130
LT
Asmuo ryšiams:
Vilija Kimsienė
Telefonas:
+370 52361176
El. paštas:
vilija.kimsiene@rvul.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.rvul.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6081
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=711979Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=711979&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
"Automobilių remonto paslaugos (Nr.7896)"
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
50113100
-
Autobusų remonto paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Automobilių remonto ir techninės priežiūros paslaugos, 36 mėn., viso 5 automobiliai.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
50113100
-
Autobusų remonto paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Automobilių remonto ir techninės priežiūros paslaugos, 36 mėn., viso 5 automobiliai.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
37
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas ir kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais jis numato remtis, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą pirkimo laimėtoją.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
9.1. Klientas, uždelsęs sumokėti Sutarties 4.1 punkte numatyta tvarka, įsipareigoja Paslaugų teikėjui pareikalavus mokėti Paslaugų teikėjui 0,04 % nuo neapmokėtos sąskaitos su PVM dydžio delspinigius, už kiekvieną uždelstą dieną.
9.2. Paslaugų teikėjas, uždelsęs tinkamai suteikti paslaugas Sutartyje numatytais terminais, įsipareigoja Klientui pareikalavus mokėti Klientui 0,04 % nuo nesuteiktų paslaugų vertės su PVM delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną.
9.3. Sutarties įvykdymas užtikrinamas 10 % maksimalios Sutarties vertės su PVM, nurodytos Sutarties 3.1 punkte, dydžio bauda. Paslaugų teikėjui nevykdant arba netinkamai vykdant Sutartimi prisiimtų įsipareigojimų, Klientas įgyja teisę reikalauti, o Paslaugų teikėjas įsipareigoja Klientui pareikalavus mokėti Klientui šiame Sutarties punkte nustatyto dydžio baudą.
9.2. Paslaugų teikėjas, uždelsęs tinkamai suteikti paslaugas Sutartyje numatytais terminais, įsipareigoja Klientui pareikalavus mokėti Klientui 0,04 % nuo nesuteiktų paslaugų vertės su PVM delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną.
9.3. Sutarties įvykdymas užtikrinamas 10 % maksimalios Sutarties vertės su PVM, nurodytos Sutarties 3.1 punkte, dydžio bauda. Paslaugų teikėjui nevykdant arba netinkamai vykdant Sutartimi prisiimtų įsipareigojimų, Klientas įgyja teisę reikalauti, o Paslaugų teikėjas įsipareigoja Klientui pareikalavus mokėti Klientui šiame Sutarties punkte nustatyto dydžio baudą.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-06-16
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-06-16
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Pagal LR VPĮ VII skyriuje numatytą tvarką.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-06-01
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?