Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kauno rajono savivaldybės administracija
188756386
Savanorių pr. 371
Kaunas
49500
LT
Asmuo ryšiams:
Neringa Kolaitienė
Telefonas:
+370 305525
El. paštas:
neringa.kolaitiene@krs.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.krs.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4624
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=732658Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=732658&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Rajoninio kelio Nr. 1907 Vilkija–Čekiškė–Ariogala ruožo nuo 1,040 iki 1,216 km kapitalinio remonto ir Čekiškės gatvės Vilkijoje kapitalinio remonto darbų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45233140
-
Kelio darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimas skaidomas į 2 (dvi) pirkimo objekto dalis:
I pirkimo objekto dalis – Rajoninio kelio Nr. 1907 Vilkija–Čekiškė–Ariogala ruožo nuo 1,040 iki 1,216 km kapitalinio remonto darbų pirkimas (vykdoma pagal Valstybės įmonės Lietuvos automobilių kelių direkcijos įgaliojimą);
II pirkimo objekto dalis – Čekiškės gatvės (nuo Čekiškės g. 92 iki Čekiškės g. 100 ir nuo Bažnyčios g. 36 iki Bažnyčios g. 38) Vilkijoje kapitalinio remonto darbų pirkimas (Kauno rajono savivaldybės administracijos dalis).
I pirkimo objekto dalis – Rajoninio kelio Nr. 1907 Vilkija–Čekiškė–Ariogala ruožo nuo 1,040 iki 1,216 km kapitalinio remonto darbų pirkimas (vykdoma pagal Valstybės įmonės Lietuvos automobilių kelių direkcijos įgaliojimą);
II pirkimo objekto dalis – Čekiškės gatvės (nuo Čekiškės g. 92 iki Čekiškės g. 100 ir nuo Bažnyčios g. 36 iki Bažnyčios g. 38) Vilkijoje kapitalinio remonto darbų pirkimas (Kauno rajono savivaldybės administracijos dalis).
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Rajoninio kelio Nr. 1907 Vilkija–Čekiškė–Ariogala ruožo nuo 1,040 iki 1,216 km kapitalinio remonto darbų pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45233140
-
Kelio darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
I pirkimo objekto dalimi perkami rajoninio kelio Nr. 1907 Vilkija–Čekiškė–Ariogala ruožo nuo 1,040 iki 1,216 km kapitalinio remonto darbai (vykdoma pagal Valstybės įmonės Lietuvos automobilių kelių direkcijos įgaliojimą).
Preliminarūs darbų kiekiai pateikti techninėje specifikacijoje, teikiamoje kartu su techniniu darbo projektu Nr. SR2021-044-1907-TDP (1 priedo 1.1 priedas), darbų kiekių žiniaraščiuose (11 priedo 11.1 priedas).
Tiekėjas Darbus, nurodytus Sutarties (12 priedo 12.1 priedas) 9.1-9.3 papunkčiuose, turės atlikti per 6 (šešis) mėnesius nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo dienos. Tiekėjas su darbais susijusias paslaugas, nurodytas Sutarties 9.4 papunktyje, turės baigti per 2 (du) mėnesius nuo Darbų pabaigos.
Preliminarūs darbų kiekiai pateikti techninėje specifikacijoje, teikiamoje kartu su techniniu darbo projektu Nr. SR2021-044-1907-TDP (1 priedo 1.1 priedas), darbų kiekių žiniaraščiuose (11 priedo 11.1 priedas).
Tiekėjas Darbus, nurodytus Sutarties (12 priedo 12.1 priedas) 9.1-9.3 papunkčiuose, turės atlikti per 6 (šešis) mėnesius nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo dienos. Tiekėjas su darbais susijusias paslaugas, nurodytas Sutarties 9.4 papunktyje, turės baigti per 2 (du) mėnesius nuo Darbų pabaigos.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
10
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Čekiškės gatvės (nuo Čekiškės g. 92 iki Čekiškės g. 100 ir nuo Bažnyčios g. 36 iki Bažnyčios g. 38) Vilkijoje kapitalinio remonto darbų pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45233140
-
Kelio darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
II pirkimo objekto dalimi perkami Čekiškės gatvės (nuo Čekiškės g. 92 iki Čekiškės g. 100 ir nuo Bažnyčios g. 36 iki Bažnyčios g. 38) Vilkijoje kapitalinio remonto darbai (Kauno rajono savivaldybės administracijos dalis).
Preliminarūs darbų kiekiai pateikti techninėje specifikacijoje, teikiamoje kartu su techniniu darbo projektu Nr. SR2021-150-TDP (1 priedo 1.2 priedas), darbų kiekių žiniaraščiuose (11 priedo 11.2 priedas).
Tiekėjas Darbus, nurodytus sutarties (12 priedo 12.2 priedas) 2.1.1 punkte turės atlikti per 12 (dvylika) mėnesių nuo Darbų pradžios. Atsiradus nenumatytoms aplinkybėms, ne dėl tiekėjo kaltės, perkančiajai organizacijai sutikus, Darbų atlikimo terminas gali būti pratęstas iki 2 (dviejų) mėnesių, raštišku susitarimu.
Tiekėjas su Darbais susijusias paslaugas, nurodytas Sutarties 2.1.2 punkte turės atlikti per 4 (keturis) mėnesius nuo Darbų pabaigos.
Preliminarūs darbų kiekiai pateikti techninėje specifikacijoje, teikiamoje kartu su techniniu darbo projektu Nr. SR2021-150-TDP (1 priedo 1.2 priedas), darbų kiekių žiniaraščiuose (11 priedo 11.2 priedas).
Tiekėjas Darbus, nurodytus sutarties (12 priedo 12.2 priedas) 2.1.1 punkte turės atlikti per 12 (dvylika) mėnesių nuo Darbų pradžios. Atsiradus nenumatytoms aplinkybėms, ne dėl tiekėjo kaltės, perkančiajai organizacijai sutikus, Darbų atlikimo terminas gali būti pratęstas iki 2 (dviejų) mėnesių, raštišku susitarimu.
Tiekėjas su Darbais susijusias paslaugas, nurodytas Sutarties 2.1.2 punkte turės atlikti per 4 (keturis) mėnesius nuo Darbų pabaigos.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
17
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Atsiradus nenumatytoms aplinkybėms, ne dėl tiekėjo kaltės, perkančiajai organizacijai sutikus, Darbų atlikimo terminas gali būti pratęstas iki 2 (dviejų) mėnesių, raštišku susitarimu.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
taip
Pasirinkimo galimybių aprašymas:
Atsiradus nenumatytoms aplinkybėms, ne dėl tiekėjo kaltės, perkančiajai organizacijai sutikus, Darbų atlikimo terminas gali būti pratęstas iki 2 (dviejų) mėnesių, raštišku susitarimu.
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai deklaruodami, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 46 str. nuostatomis ir, kad kvalifikacija atitinka pirkimo sąlygų reikalavimus, kartu su pasiūlymu turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą, pagal pirkimo sąlygų 4 priedą. Tiekėjai turi turėti teisę verstis veikla, reikalinga sutarčiai įvykdyti. Detalus kvalifikacinio reikalavimo aprašymas pateiktas pirkimo dokumentuose.
Jei tiekėjo kvalifikacija dėl teisės verstis atitinkama veikla nebuvo tikrinama arba tikrinama ne visa apimtimi, tiekėjas perkančiajai organizacijai įsipareigoja, kad pirkimo sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys.
Jei tiekėjo kvalifikacija dėl teisės verstis atitinkama veikla nebuvo tikrinama arba tikrinama ne visa apimtimi, tiekėjas perkančiajai organizacijai įsipareigoja, kad pirkimo sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. I objekto dalies sutarties sąlygų įvykdymas turi būti užtikrinamas banko ar kitos kredito įstaigos garantija, arba draudimo bendrovės laidavimu, arba Rangovo išduota garantija Sutarties įvykdymui užtikrinti deponuojant lėšas Užsakovo banko sąskaitoje. Užtikrinimo vertė ne mažiau kaip 5 proc. nuo bendros sutarties kainos be PVM.
2. II objekto dalies sutarties sąlygų įvykdymas turi būti užtikrinamas banko ar kitos kredito įstaigos garantija, arba draudimo bendrovės laidavimu. Užtikrinimo vertė ne mažiau kaip 5 proc. pradinės sutarties sumos be PVM.
3. Sutartyje numatyta tiesioginio atsiskaitymo su subtiekėjais galimybė.
4. PVM sąskaitos faktūros turi būti teikiamos, naudojantis informacinės sistemos "E. sąskaita" priemonėmis.
2. II objekto dalies sutarties sąlygų įvykdymas turi būti užtikrinamas banko ar kitos kredito įstaigos garantija, arba draudimo bendrovės laidavimu. Užtikrinimo vertė ne mažiau kaip 5 proc. pradinės sutarties sumos be PVM.
3. Sutartyje numatyta tiesioginio atsiskaitymo su subtiekėjais galimybė.
4. PVM sąskaitos faktūros turi būti teikiamos, naudojantis informacinės sistemos "E. sąskaita" priemonėmis.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-11-03
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-11-03
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-10-17
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose