Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kupiškio rajono savivaldybės administracija
188774975
Vytauto g. 2
Kupiškis
40115
LT
Asmuo ryšiams:
Rita Meškienė
Telefonas:
+370 45935614
El. paštas:
rita.meskiene@kupiskis.lt
Faksas:
+370 45935510
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kupiskis.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7100
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=714535Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=714535&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Medienos kuras (granulės)
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
09111400
-
Medienos kuras
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkančioji organizacija vykdo pirkimą ir numato įsigyti „Medienos kuras (granulės)“ Kupiškio rajono savivaldybės administracijos Skapiškio seniūnijai ir Kupiškio Povilo Matulionio progimnazijai, t. y. įstaigoms, su kuriomis bus pasirašomos atskiros prekių tiekimo sutartys, nustačius konkurso laimėtoją.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 102116.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Medienos kuras (granulės)
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
09111400
-
Medienos kuras
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
1 pirkimo dalis – Medienos kuras (granulės) Kupiškio rajono savivaldybės administracija (Skapiškio seniūnija). Maksimali perkančiajai organizacijai priimtina pasiūlymo kaina yra – 43 560,00 EUR įskaitant visus mokesčius. Tiekėjo įsipareigojimų įvykdymo vieta yra – Varpo a. 4, Skapiškio mstl., Kupiškio r. 1. Preliminarus medienos granulių kiekis pagal poreikį su pristatymu šildymo sezono laikotarpiui – 120 tonų.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 36000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Medienos kuras (granulės)
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
09111400
-
Medienos kuras
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
2 pirkimo dalis – Medienos kuras (granulės) Kupiškio Povilo Matulionio progimnazija. Maksimali perkančiajai organizacijai priimtina pasiūlymo kaina yra – 80 000,00 EUR įskaitant visus mokesčius. Tiekėjo įsipareigojimų įvykdymo vieta yra – Skapiškio g. 18, Šimonių mstl., Kupiškio r. ir Mokyklos g. 5, Skapiškio mstl., Kupiškio r. 1. Preliminarus medienos granulių kiekis pagal poreikį su pristatymu šildymo sezono laikotarpiui – 200 tonų.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 66116.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, kiekvienas ūkio subjektų grupės narys ir kiekvienas subrangovas ar kitas ūkio subjektas, kurio pajėgumais remiamasi, privalo atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo ir turi pateikti užpildytą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas jį įkėlus į Europos Komisijos interneto svetainę https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/filter?lang=lt ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu. EBVPD pildymo rekomendacijos pateiktos http://vpt.lrv.lt/lt/naujienos/ebvpd-pildymo-rekomendacijos.
Jei bendrą pasiūlymą pateikia ūkio subjektų grupė, EBVPD pildo kiekvienas grupės narys atskirai. Subteikėjas, kurio pajėgumais tiekėjas remiasi turi užpildyti ir pateikti EBVPD.
Jei bendrą pasiūlymą pateikia ūkio subjektų grupė, EBVPD pildo kiekvienas grupės narys atskirai. Subteikėjas, kurio pajėgumais tiekėjas remiasi turi užpildyti ir pateikti EBVPD.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Tiekėjui vėluojant įvykdyti savo įsipareigojimus, Tiekėjas moka 0,05 proc. dydžio delspinigius už kiekvieną pavėluotą dieną nuo Sutarties vertės.
Jei Tiekėjas Sutarties galiojimo metu atsisako Pirkėjui pateikti Prekes pagal Sutartyje nustatytas terminus, sąlygas ir dėl šios priežasties Pirkėjas priverstas nutraukti Sutartį, Tiekėjas moka Pirkėjui 10 (dešimt) proc. Sutarties vertės dydžio baudą. Jei pagal Sutartį patiektos Prekės neatitinka Techninėje specifikacijoje nustatytos kokybės, Pirkėjas turi teisę Prekes grąžinti Tiekėjui ir nutraukti Sutartį. Tiekėjas privalo savo sąskaita atsiimti parduotas Prekes, grąžinti Pirkėjui sumokėtas už nekokybiškas Prekes pinigų sumas ir sumokėti 10 (dešimt) proc. dydžio baudą nuo grąžintų nekokybiškų Prekių vertės.
Už Prekes Pirkėjas Tiekėjui sumoka per 30 (trisdešimt) dienų nuo PVM sąskaitos faktūros ar kito atsiskaitymo dokumento gavimo ir Prekių priėmimo–perdavimo akto pasirašymo dienos.
Jei Tiekėjas Sutarties galiojimo metu atsisako Pirkėjui pateikti Prekes pagal Sutartyje nustatytas terminus, sąlygas ir dėl šios priežasties Pirkėjas priverstas nutraukti Sutartį, Tiekėjas moka Pirkėjui 10 (dešimt) proc. Sutarties vertės dydžio baudą. Jei pagal Sutartį patiektos Prekės neatitinka Techninėje specifikacijoje nustatytos kokybės, Pirkėjas turi teisę Prekes grąžinti Tiekėjui ir nutraukti Sutartį. Tiekėjas privalo savo sąskaita atsiimti parduotas Prekes, grąžinti Pirkėjui sumokėtas už nekokybiškas Prekes pinigų sumas ir sumokėti 10 (dešimt) proc. dydžio baudą nuo grąžintų nekokybiškų Prekių vertės.
Už Prekes Pirkėjas Tiekėjui sumoka per 30 (trisdešimt) dienų nuo PVM sąskaitos faktūros ar kito atsiskaitymo dokumento gavimo ir Prekių priėmimo–perdavimo akto pasirašymo dienos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-07-04
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-07-04
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Kupiškio rajono savivaldybės administracija, Vytauto g. 2, Kupiškis.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
35175
LT
Telefonas:
+370 45468765
El. paštas:
panevezio.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
http://panevezioapygardosteismas.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-06-19
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.1 papunktį (perkamas produktas, kuris patenka į orientacinį aplinkosauginių ir aplinkai palankių prekių bei paslaugų sąrašą)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?