Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Valstybės įmonė Ignalinos atominė elektrinė
255450080
Elektrinės g. 4, K 47, Drūkšinių k., Visagino sav.
Visaginas
31152
LT
Asmuo ryšiams:
Saulius Zabolevičius
Telefonas:
+370 38624164
El. paštas:
Zabolevichius@iae.lt
Faksas:
+370 38624188
NUTS kodas:
LT029 -
Utenos apskritis
Pagrindinis adresas:
http://www.iae.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6770
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=704628Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=704628&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Valstybės įmonė
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
VĮ Ignalinos atominės elektrinės eksploatacijos nutraukimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
200 litrų talpos metalinių statinių pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
44619400
-
Statinės
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
200 litrų talpos metalinių statinių pirkimas
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
44619400
-
Statinės
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT029 -
Utenos apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
VĮ Ignalinos atominė elektrinė
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
200 litrų talpos metalinių statinių pirkimas radioaktyviųjų atliekų perdirbimo (cementavimo) procesui - 10 000 komplektų
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė dienomis:
575
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis gali būti pratęsta du kartus, bet ne daugiau kaip po 90 kalendorinių dienų
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Pirkimas vykdomas Ignalinos programos dotacijos ADA.23 lėšomis
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Dalyvis kartu su pasiūlymu privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD), kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, per paskutinius 3 metus iki pasiūlymo pateikimo termino pabaigos yra pristatęs panašias
prekes. Panašiomis prekėmis laikomos: nestandartinė ir/arba pirkėjo poreikiams specialiai pritaikyta metalinė tara.
Pagrindinių per pastaruosius 3 metus suteiktų prekių, paslaugų ir/ar darbų sąrašas (rekomenduojama naudoti PD C dalyje pateiktą formą), kuriame nurodytos prekių, paslaugų ir/ar darbų bendros sumos, datos ir prekių, paslaugų ir/ar darbų gavėjai (tiek viešieji, tiek privatieji), kartu su užsakovų pažymomis apie tinkamai įvykdytas ankstesnes sutartis. Pažymose turi būti nurodytos pristatytų prekių, suteiktų paslaugų ir/ar atliktų darbų bendros sumos, kiekis, techninės charakteristikos (jei tokių reikalaujama kvalifikacijos reikalavimo aprašyme), datos, prekių, paslaugų ir/ar darbų gavėjai, ar prekės, paslaugos ir/ar darbai buvo pristatytos, suteiktos ir/ar atlikti pagal pirkimo sutarties vykdymą reglamentuojančių teisės aktų bei pirkimo sutarties reikalavimus. Tiekėjas patirtį gali įrodyti tiek įvykdytomis sutartimis, tiek jų įvykdytomis dalimis.
prekes. Panašiomis prekėmis laikomos: nestandartinė ir/arba pirkėjo poreikiams specialiai pritaikyta metalinė tara.
Pagrindinių per pastaruosius 3 metus suteiktų prekių, paslaugų ir/ar darbų sąrašas (rekomenduojama naudoti PD C dalyje pateiktą formą), kuriame nurodytos prekių, paslaugų ir/ar darbų bendros sumos, datos ir prekių, paslaugų ir/ar darbų gavėjai (tiek viešieji, tiek privatieji), kartu su užsakovų pažymomis apie tinkamai įvykdytas ankstesnes sutartis. Pažymose turi būti nurodytos pristatytų prekių, suteiktų paslaugų ir/ar atliktų darbų bendros sumos, kiekis, techninės charakteristikos (jei tokių reikalaujama kvalifikacijos reikalavimo aprašyme), datos, prekių, paslaugų ir/ar darbų gavėjai, ar prekės, paslaugos ir/ar darbai buvo pristatytos, suteiktos ir/ar atlikti pagal pirkimo sutarties vykdymą reglamentuojančių teisės aktų bei pirkimo sutarties reikalavimus. Tiekėjas patirtį gali įrodyti tiek įvykdytomis sutartimis, tiek jų įvykdytomis dalimis.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymas užtikrinamas banko ar kredito unijos garantija arba draudimo bendrovės
laidavimo raštu ne mažesnei kaip 10000 eurų sumai.
Mokėjimas atliekamas tik po to, kai pirkėjas patikrina pristatytas prekes, atliktų paslaugų kokybę ir/ar kitus numatytus tiekėjo įsipareigojimus ir abi šalys pasirašo priėmimo-perdavimo aktą, ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo tinkamų dokumentų gavimo.
Avansinis mokėjimas tiekėjui nemokamas.
Tarpiniai mokėjimai mokami.
laidavimo raštu ne mažesnei kaip 10000 eurų sumai.
Mokėjimas atliekamas tik po to, kai pirkėjas patikrina pristatytas prekes, atliktų paslaugų kokybę ir/ar kitus numatytus tiekėjo įsipareigojimus ir abi šalys pasirašo priėmimo-perdavimo aktą, ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo tinkamų dokumentų gavimo.
Avansinis mokėjimas tiekėjui nemokamas.
Tarpiniai mokėjimai mokami.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-07-04
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 6
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-07-04
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
VĮ Ignalinos atominė elektrinė, Pirkimų ir sutarčių skyrius, 87 past., 318 kab., Mantvilų g.2, Mantvilų k., LT-30271 Visagino sav.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai susipažinimo su pasiūlymais posėdyje nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
1. Pasiūlymai turi būti pateikiami elektroninėmis priemonėmis (CVP IS).
2. Pasiūlymai, pateikti vokuose popierine forma, nebus priimami ir nebus
vertinami. Elektroninėmis priemonėmis pasiūlymus gali teikti tik prekių
tiekėjai, kurie yra užsiregistravę CVP IS adresu:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt.
3. Pasiūlymo galiojimo užtikrinimas reikalaujamas (10000 EUR).
2. Pasiūlymai, pateikti vokuose popierine forma, nebus priimami ir nebus
vertinami. Elektroninėmis priemonėmis pasiūlymus gali teikti tik prekių
tiekėjai, kurie yra užsiregistravę CVP IS adresu:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt.
3. Pasiūlymo galiojimo užtikrinimas reikalaujamas (10000 EUR).
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
35175
LT
Telefonas:
+370 4546583
El. paštas:
panevezio.apygardos@teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2023-05-30
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?