CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos sveikatos mokslų universitetas
302536989
A. Mickevičiaus g. 9
Kaunas
LT-44307
LT
Asmuo ryšiams: Mantas Skirmantas
Telefonas: +370 37327273
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://lsmu.lt/

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=711993
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Švietimas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Laukinių gyvūnų globos centro, kito inžinerinio statinio (voljero), Jurginų g. 6, Naujieji Muniškiai, Kauno raj., I etapo statybos rangos darbai ir darbo projekto parengimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45210000  -  Pastatų statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Laukinių gyvūnų globos centro, kito inžinerinio statinio (voljero), Jurginų g. 6, Naujieji Muniškiai, Kauno raj., I etapo statybos rangos darbai ir darbo projekto parengimas
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 356220.40  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71220000  -  Architektūrinio projektavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Laukinių gyvūnų globos centro, kito inžinerinio statinio (voljero), Jurginų g. 6, Naujieji Muniškiai, Kauno raj., I etapo statybos rangos darbai ir darbo projekto parengimas
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 356220.40  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 24
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projekto Nr. 05.5-1-APVA-V-018-01-0014

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi įrodyti, kad nėra jo pašalinimo pagrindų. Šio reikalavimo atitikties įrodymui tiekėjas kartu su pasiūlymu privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD), kuriame patvirtina, kad nėra pagrindų jo pašalinti iš pirkimo dėl konkurso sąlygų 3.9. punkte nurodytų pašalinimo pagrindų.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymo užtikrinimas (banko ar kredito unijos garantija ar draudimo bendrovės laidavimo draudimo liudijimas) ne mažiau kaip 5% nuo Pradinės Sutarties vertės be PVM, pateikia ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo sut. pasirašymo. Jei Rangovas dėl savo kaltės neįvykdo Darbų nustatytu terminu tai Užsakovas privalo už kiekvieną termino praleidimo dieną pradėti skaičiuoti tokio dydžio baudas: nuo kitos dienos po to, kai Darbai turėjo būti baigti - 0,05 % dydžio delsp. nuo neįvykdytų Darbų kainos be PVM, už kiekvieną termino praleidimo dieną iki atitinkamo akto pasirašymo dienos (ši diena įskaitoma). Už bet kokių Sutartyje nustatytų įsipareigojimų nevykdymą, išskyrus bendrųjų sąlygų 17.3.1.Užsakovas gali pareikalauti sumokėti 500 baudą už kiekvieną pažeidim, jei pažeidimas tęstinio pobūd - po 250 baudą už kiekv dieną kol tęsiasi pažeidimas. Jei Rangovas nepateikia Sutarties BS5.2.4.1.punkte nurodytopratęstoSutartiesįvykdymo užtikrinimo,Užsakovasgalipareikalaut17000eurdydžiobaudą.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-06-16
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-06-16
Vietos laikas:  09:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-06-02

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?