Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Visagino savivaldybės administracija
188711925
Parko g. 14.
Visaginas
31140
LT
Asmuo ryšiams:
Loreta Jatkevičienė
Telefonas:
+370 38636020
El. paštas:
loreta.jatkeviciene@visaginas.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.visaginas.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6291
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=697694Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=697694&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Pacientų pervežimo paslauga
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
85143000
-
Greitosios pagalbos paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Paslaugų teikėjas įsipareigoja teikti pacientų pervežimo paslaugas greitosios medicinos pagalbos (toliau – GMP) automobiliu, dalyvaujant GMP brigadai, Visagino savivaldybės teritorijoje ir už jos ribų, kai toks pervežimas greitosios medicinos pagalbos paslaugų teikėjams neapmokamas iš Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšų
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 80000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
85143000
-
Greitosios pagalbos paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
1. Paciento pervežimas GMP automobiliu, dalyvaujant GMP brigadai (1 (vienas) asmens sveikatos priežiūros specialistas ir GMP vairuotojas ar paramedikas) - 780 val. (preliminarus 36 mėn. kiekis)
2. GMP automobilio rida, skirta paciento pervežimui - 39000 km (preliminarus 36 mėn. kiekis)
3. Papildomo asmens sveikatos priežiūros specialisto paslauga (užsakoma pagal poreikį) 30 val. (preliminarus 36 mėn. kiekis)
2. GMP automobilio rida, skirta paciento pervežimui - 39000 km (preliminarus 36 mėn. kiekis)
3. Papildomo asmens sveikatos priežiūros specialisto paslauga (užsakoma pagal poreikį) 30 val. (preliminarus 36 mėn. kiekis)
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 80000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
37
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Paslaugų teikėjas, nesuteikęs Paslaugų pagal Užsakovo užsakymą, moka Užsakovui 0,04 proc. dydžio delspinigius nuo bendros Sutarties vertės, nurodytos Sutarties 2.1 punkte, už kiekvieną pažeidimo atvejį. Pažeidimo atvejis fiksuojamas surašant netinkamo Paslaugų suteikimo aktą, kurį pasirašo Sutarties Šalys.
Jei Užsakovas nesilaiko Sutarties 2.5 punkte numatytų mokėjimo terminų, jis Paslaugų teikėjui moka 0,04 proc. dydžio delspinigius nuo nesumokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
Jei Užsakovas nesilaiko Sutarties 2.5 punkte numatytų mokėjimo terminų, jis Paslaugų teikėjui moka 0,04 proc. dydžio delspinigius nuo nesumokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-03-29
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-03-29
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Parko g. 14 Visaginas
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Už suteiktas Paslaugas Užsakovas atsiskaito su Paslaugų teikėju kartą per mėnesį pagal pateiktą sąskaitą faktūrą per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros ir suteiktų Paslaugų ataskaitos gavimo.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Panevėžys
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-03-17
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
ne