Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB Klaipėdos regiono atliekų tvarkymo centras
163743744
Liepų g. 15
Klaipėda
LT-92138
LT
Asmuo ryšiams:
Vitalija Bičkauskienė
Telefonas:
+370 64960410
El. paštas:
vitalija.bickauskiene@kratc.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kratc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6163
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=711543Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=711543&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Aplinka
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Antžeminiai konteineriai maisto (biologinių) atliekų surinkimui
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
44613800
-
Konteineriai atliekoms
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas - antžeminiai konteineriai maisto (biologinių) atliekų surinkimui.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Antžeminiai konteineriai maisto (biologinių) atliekų surinkimui Klaipėdoje
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
44613800
-
Konteineriai atliekoms
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Reikalavimai, kurie keliami pirkimo objektui, nurodyti Konkurso sąlygų 2 priede "Techninė specifikacija".
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
3
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartyje nustatytų prievolių įvykdymo terminas gali būti pratęstas ne ilgiau kaip 1 mėnesį. Pratęsimo aprašymas pateiktas Sutarties SD 8.1.1.1. papunktyje.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Prekės bus perkamos Nacionalinės paramos lėšomis, kurias subsidijuoja APVA pagal Sprendimą patvirtiną 2022 m. balandžio 29 d. APVA direktoriaus įsakymu Nr. T1-191 „Dėl finansavimo skyrimo projektams, pateiktiems pagal atliekų prevencijos ir tvarkymo programos finansavimo priemonę „Subsidijos ir dotacijos biologinių atliekų priemonėms įsigyti“.
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Antžeminiai konteineriai maisto (biologinių) atliekų surinkimui Neringoje
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
44613800
-
Konteineriai atliekoms
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Reikalavimai, kurie keliami pirkimo objektui, nurodyti Konkurso sąlygų 2 priede "Techninė specifikacija".
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
3
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartyje nustatytų prievolių įvykdymo terminas gali būti pratęstas ne ilgiau kaip vieną mėnesį.
Pratęsimų aprašymas išdėstytas Sutarties SD 8.1.1.1. papunktyje.
Pratęsimų aprašymas išdėstytas Sutarties SD 8.1.1.1. papunktyje.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Prekės bus perkamos Nacionalinės paramos lėšomis, kurias subsidijuoja APVA pagal Sprendimą patvirtiną 2022 m. balandžio 29 d. APVA direktoriaus įsakymu Nr. T1-191 „Dėl finansavimo skyrimo projektams, pateiktiems pagal atliekų prevencijos ir tvarkymo programos finansavimo priemonę „Subsidijos ir dotacijos biologinių atliekų priemonėms įsigyti“.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei Pasiūlymą teikia tiekėjų grupė, bei subtiekėjai/ subteikėjai) turi atitikti reikalavimus pašalinimo pagrindų nebuvimui, nurodytus pirkimo dokumentų 3 skyriuje. Tiekėjas Pasiūlyme turi pateikti tik užpildytą EBVPD, o reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Atsiskaitoma:
Už laiku pristatytas (visas iškarto ar dalimis) kokybiškas, Sutartyje nustatytus reikalavimus atitinkančias Prekes Pirkėjas atsiskaito su Pardavėju pagal jo pateiktą ir Pirkėjo priimtą Sąskaitą ir Aktą „E.Sąskaita“ informacinėje sistemoje ne vėliau kaip per 30 dienų.
Arba Atsiskaitoma etapais:
1) 30 % Prekių kainos (EUR su PVM) avansas sumokamas per 10 darbo dienų po Sutarties įsigaliojimo ir Sutarties įvykdymo užtikrinimo gavimo dienos, Pardavėjui pateikus išankstinę apmokėjimo sąskaitą. Reikalavimai Sutarties įvykdymo užtikrinimui nustatyti Sutarties SD 6 punkte.
2) Galutinis mokėjimas – 70 proc. nuo Prekių kainos (EUR su PVM) sumokamas ne vėliau kaip per ne vėliau kaip per 30 dienų pagal Pardavėjo pateiktus ir Pirkėjo priimtus Sąskaitą ir Aktą „E.Sąskaita“ informacinėje sistemoje.
Už laiku pristatytas (visas iškarto ar dalimis) kokybiškas, Sutartyje nustatytus reikalavimus atitinkančias Prekes Pirkėjas atsiskaito su Pardavėju pagal jo pateiktą ir Pirkėjo priimtą Sąskaitą ir Aktą „E.Sąskaita“ informacinėje sistemoje ne vėliau kaip per 30 dienų.
Arba Atsiskaitoma etapais:
1) 30 % Prekių kainos (EUR su PVM) avansas sumokamas per 10 darbo dienų po Sutarties įsigaliojimo ir Sutarties įvykdymo užtikrinimo gavimo dienos, Pardavėjui pateikus išankstinę apmokėjimo sąskaitą. Reikalavimai Sutarties įvykdymo užtikrinimui nustatyti Sutarties SD 6 punkte.
2) Galutinis mokėjimas – 70 proc. nuo Prekių kainos (EUR su PVM) sumokamas ne vėliau kaip per ne vėliau kaip per 30 dienų pagal Pardavėjo pateiktus ir Pirkėjo priimtus Sąskaitą ir Aktą „E.Sąskaita“ informacinėje sistemoje.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-07-03
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-07-03
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
UAB "Klaipėdos atliekų tvarkymo centras", Tomo g. 2, Klaipėda.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Kadangi pasiūlymai teikiami tik elektroninėmis priemonėmis, susipažinti su pasiūlymais Komisijos posėdyje (vokų atplėšimo procedūroje) tiekėjai nedalyvauja ir Perkančioji organizacija neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
KLAIPĖDOS APYGARDOS TEISMAS
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-05-30
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.1 papunktį (perkamas produktas, kuris patenka į orientacinį aplinkosauginių ir aplinkai palankių prekių bei paslaugų sąrašą)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?