CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Turto valdymo ir ūkio departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
188729923
Šventaragio g. 2
Vilnius
01510
LT
Asmuo ryšiams: Ilona Gotovt
Telefonas: +370 52717145
El. paštas: Ilona.Gotovt@vrm.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://tvud.lrv.lt/

I.2)

Bendras pirkimas

Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=715406
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Kita veikla:  Įstaigų, formuojančių ir įgyvendinančių valstybės politiką vidaus reikalų ministrui pavestose valdymo srityse, išskyrus vyriausybinių įstaigų, aptarnavimas.

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Preliminariosios sutartys dėl vertimo raštu ir žodžiu paslaugų (PPR-170)
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

79500000  -  Pagalbinės biuro paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Prieglobsčio prašytojų asmens tapatybės ir kiti su prieglobsčio procedūra susiję dokumentai, informacija interneto svetainei, elektroninio konsultanto žinių bazei, įvairių tarptautinių nevyriausybinių organizacijų ataskaitos, užsienio valstybių teisės aktai ir kitokio pobūdžio informacija (raštu);
Vertimas atliekant prieglobsčio prašytojų apklausas, supažindinant prieglobsčio prašytojus su priimtais sprendimais, nagrinėjant prieglobsčio prašytojų bylas teismo posėdžiuose, teikiant teisines konsultacijas prieglobsčio prašytojams ir kitokio pobūdžio vertimai (nuoseklus vertimas žodžiu).
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 3305785.12  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

1 (pirma) pirkimo objekto dalis (indoeuropiečių kalbų grupė) – vertimo raštu (iki 20 000 psl.) ir nuoseklaus vertimo žodžiu (iki 25 000 val.)
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

79530000  -  Vertimo raštu paslaugos
79540000  -  Vertimo žodžiu paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Neskubus vertimas (puslapiai) [preliminarus kiekis] 2900; (kalbų sąrašas pateiktas TS PPR170).
Skubus vertimas (puslapiai) [preliminarus kiekis] 2900; (kalbų sąrašas pateiktas TS PPR170).
Nuoseklus vertimas žodžiu (1 valanda)[preliminarus kiekis] 14500; (kalbų sąrašas pateiktas TS PPR170).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 1652892.56  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutartis įsigalioja nuo Sutarties pasirašymo dienos ir galioja 12 mėnesių, jei ji nėra nutraukiama Sutartyje numatytais pagrindais. Esant poreikiui, Sutartis raštišku šalių susitarimu tomis pačiomis Sutarties sąlygomis (t. y. nekeičiant Sutarties sąlygų) gali būti pratęsiama tris kartus po 12 mėnesių. Bendra Sutarties trukmė su visais pratęsimais negali viršyti 48 mėnesių.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

2 (antra) pirkimo objekto dalis (visos kitos kalbų grupės) – vertimo raštu (iki 20 000 psl.) ir nuoseklaus vertimas žodžiu (iki 25 000 val.)
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

79530000  -  Vertimo raštu paslaugos
79540000  -  Vertimo žodžiu paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Neskubus vertimas (puslapiai) [preliminarus kiekis] 2600; (kalbų sąrašas pateiktas TS PPR170)
Skubus vertimas (puslapiai) [preliminarus kiekis] 2600; (kalbų sąrašas pateiktas TS PPR170)
Nuoseklus vertimas žodžiu (1 valanda) 1300; (kalbų sąrašas pateiktas TS PPR170).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 1652892.56  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutartis įsigalioja nuo Sutarties pasirašymo dienos ir galioja 12 mėnesių, jei ji nėra nutraukiama Sutartyje numatytais pagrindais. Esant poreikiui, Sutartis raštišku šalių susitarimu tomis pačiomis Sutarties sąlygomis (t. y. nekeičiant Sutarties sąlygų) gali būti pratęsiama tris kartus po 12 mėnesių. Bendra Sutarties trukmė su visais pratęsimais negali viršyti 48 mėnesių.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Informacija apie tiekėjo pašalinimo pagrindus pateikta pirkimo dokumentų specialiųjų sąlygų 3 dalyje ,,Tiekėjo pašalinimo pagrindai". Tiekėjas turi užpildyti ir pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (5 TVŪD PD EBVPD)- aktualią deklaraciją, preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Jei Užsakovas nutraukia Preliminariąją Sutartį su Tiekėju dėl Sutarties 9.3 papunktyje numatytų aplinkybių, Tiekėjas įsipareigoja sumokėti Užsakovui 3 000 (trijų tūkstančių) Eur baudą.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.3)

Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą

Viešasis pirkimas susijęs su preliminariosios sutarties sudarymu
Preliminarioji sutartis su keliais veiklos vykdytojais
Numatomas didžiausias preliminariosios sutarties dalyvių skaičius:  3
IV.1.6)

Informacija apie elektroninį aukcioną

Bus rengiamas elektroninis aukcionas
Papildoma informacija apie elektroninį aukcioną:  
Kiekvieno Užsakymo metu vykdomas atnaujintas Tiekėjų varžymasis dėl mažiausios Paslaugų kainos. Atnaujinto varžymosi metu dėl kiekvienos Pagrindinės sutarties sudarymo, Tiekėjai turi teisę tik mažinti arba palikti nepakeistus Sutarties 3 priede nurodytus maksimalius įkainius. Detalios sąlygos pirkimo dokumentuse.
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-07-27
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 5  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-07-27
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

Turto valdymo ir ūkio departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos pirkimo procedūros vykdo kaip vidaus reikalų sistemos centrinė perkančioji organizacija. Preliminariąsias sutartis sudarys ir pagrindines vykdys Migracijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos su nustatytais laimėtojais.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-06-21
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?