Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
AB "Klaipėdos vanduo"
140089260
Ryšininkų g. 11, Klaipėda
Klaipėda
91116
LT
Asmuo ryšiams:
Vita Dudonė
Telefonas:
+370 46466201
El. paštas:
vita.dudone@vanduo.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vanduo.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/8718
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=713958Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=713958&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Vanduo
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Smėlio separatoriaus atnaujinimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
42996000
-
Nuotekų valymo mechaniniai įrenginiai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
smėlio separatoriaus atnaujinimas (naujo rezervuaro įsigijimas, sumontavimas), automatikos valdymo skydo įsigijimas ir sumontavimas, elektrotechnikos-automatikos sistemos pajungimas, esamos ir naujos įrangos suderinimas tarpusavyje, nuskaitomų duomenų perkėlimas į SCADA sistemą)
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 90750.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
42996000
-
Nuotekų valymo mechaniniai įrenginiai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Uosių g.8, Dumpių k., Dovilų seniūnija, Klaipėdos rajonas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
smėlio separatoriaus „Huber RoSF4“ atnaujinimas (naujo rezervuaro įsigijimas, sumontavimas), automatikos valdymo skydo įsigijimas ir sumontavimas, elektrotechnikos-automatikos sistemos pajungimas, esamos ir naujos įrangos suderinimas tarpusavyje, nuskaitomų duomenų perkėlimas į SCADA sistemą)
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
8
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
PS nereiklauja pasiūlymo galiojimo užtikrinimo
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Pirkėjas už prekes Tiekėjui sumoka visą sumą po prekių, nurodytų Sutarties 1.1 punkte, patiekimo, sumontavimo, paleidimo derinimo ir personalo apmokymo. Mokėjimai atliekami taip: mokėjimai, vykdomi po to, kai pasirašomas (-i) Prekių priėmimo–perdavimo aktas (-ai) ir pateikiama PVM sąskaita-faktūra. Jeigu Pirkėjas gauna PVM sąskaitą faktūrą anksčiau nei yra pasirašomas (-i) Prekių priėmimo–perdavimo aktas (-ai) arba tą pačią dieną – tai Pirkėjas už Prekes Tiekėjui sumoka per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po Prekių priėmimo–perdavimo akto (-ų) pasirašymo dienos. Jeigu Pirkėjas gauna PVM sąskaitą faktūrą vėliau nei yra pasirašytas (-i) Prekių priėmimo–perdavimo aktas (-ai)– tai Pirkėjas už Prekes Tiekėjui sumoka per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po to, kai Pirkėjas gauna PVM sąskaitą faktūrą. PVM sąskaitą faktūrą Tiekėjas privalo pateikti „E.sąskaita“ priemonėmis.
III.1.8)
Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis
PS nereikalauja, kad ūkio subjektų grupės pateiktą pasiūlymą pripažinus geriausiu ir PS pasiūlius sudaryti pirkimo sutartį, ši ūkio subjektų grupė įgautų tam tikrą teisinę formą.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymą Tiekėjas privalės užtikrinti 7500 Eur (septynių tūkstančių penkių šimtų eurų 00 ct) bauda. Tiekėjas privalo sumokėti Pirkėjui baudą per 30 kalendorinių dienų nuo Pirkėjo pareikalavimo dienos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-06-26
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-06-26
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Ryšininkų g. 11, Klaipėda
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
Telefonas:
+370 46390960
VI.5)
Paskelbimo data
2023-06-13
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.1 papunktį (perkamas produktas, kuris patenka į orientacinį aplinkosauginių ir aplinkai palankių prekių bei paslaugų sąrašą)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?