Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė "VAATC"
181705485
Lvivo g. 89-75
Vilnius
08104
LT
Asmuo ryšiams:
Jolanta Truncė
Telefonas:
+370 68046457
El. paštas:
jolantat@vaatc.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vaatc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7594
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=731335Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=731335&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Juridinis asmuo, kuris yra perkančioji organizacija pagal Viešųjų pirkimų įstatymą.
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Atliekų tvarkymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Privažiavimo kelio prie sklypo Pirklių g. 32, Vilniuje (planuojama DGASA statyba), statybos projekto parengimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
71320000
-
Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
UAB „VAATC“ (įgaliotoji organizacija), pagal 2023 m. rugpjūčio 3 d. Vilniaus miesto savivaldybės administracijos įgaliojimą Nr. 30-1787/23, vykdo privažiavimo kelio prie sklypo Pirklių g. 32, Vilniuje (planuojama DGASA statyba), statybos projekto parengimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugų pirkimą.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71320000
-
Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
UAB „VAATC“ (įgaliotoji organizacija), pagal 2023 m. rugpjūčio 3 d. Vilniaus miesto savivaldybės administracijos įgaliojimą Nr. 30-1787/23, vykdo privažiavimo kelio prie sklypo Pirklių g. 32, Vilniuje (planuojama DGASA statyba), statybos projekto parengimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugų pirkimą.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
9
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Terminas gali būti pratęstas iki 3 mėnesių laikotarpiui dėl aplinkybių, kurios nepriklauso nuo Paslaugų teikėjo ir negalėjo būti numatytos bei esant sutarties specialiųjų sąlygų 1.4.1 punkte numatytoms aplinkybėms.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai kartu su pasiūlymu turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Paslaugų teikėjui vėluojant parengti statybos projektą, Paslaugų teikėjas moka Bendrųjų sutarties sąlygų IX skyriuje nustatyto dydžio delspinigius.
Paslaugų teikėjui neteikiant arba netinkamai teikiant Sutarties 1.4.2 papunktyje nurodytas Paslaugas, už kiekvieną nustatytą pažeidimo atvejį Paslaugų teikėjas moka 100 Eur baudą,
Paslaugų teikėjui pažeidus bet kurį Sutarties 1.5. punkto reikalavimą, Paslaugų teikėjas moka 100 Eur baudą.
Jei Paslaugų teikėjas nutraukia Sutartį vienašališkai ne dėl Kliento kaltės, Paslaugų teikėjas sumoka Klientui 10 proc. pradinės Sutarties vertės dydžio baudą ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Kliento įspėjimo apie Sutarties nutraukimą gavimo dienos ir atlygina Klientui dėl Paslaugų teikėjo kaltės atsiradusius nuostolius, kiek jų nepadengia šiame punkte nurodyto dydžio bauda.
Paslaugų teikėjui neteikiant arba netinkamai teikiant Sutarties 1.4.2 papunktyje nurodytas Paslaugas, už kiekvieną nustatytą pažeidimo atvejį Paslaugų teikėjas moka 100 Eur baudą,
Paslaugų teikėjui pažeidus bet kurį Sutarties 1.5. punkto reikalavimą, Paslaugų teikėjas moka 100 Eur baudą.
Jei Paslaugų teikėjas nutraukia Sutartį vienašališkai ne dėl Kliento kaltės, Paslaugų teikėjas sumoka Klientui 10 proc. pradinės Sutarties vertės dydžio baudą ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Kliento įspėjimo apie Sutarties nutraukimą gavimo dienos ir atlygina Klientui dėl Paslaugų teikėjo kaltės atsiradusius nuostolius, kiek jų nepadengia šiame punkte nurodyto dydžio bauda.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-10-19
Vietos laikas:
13:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 4
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-10-19
Vietos laikas:
13:45
Vieta:
UAB „VAATC", Lvivo g. 89-75, Vilnius.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su pasiūlymais procedūroje tiekėjai ar jų įgalioti atstovai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-10-04
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?