Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Vilniaus universiteto ligoninės Žalgirio klinika
191744287
Žalgirio g. 117
Vilnius
08217
LT
Asmuo ryšiams:
Inga Sadukienė
Telefonas:
+370 52045550
El. paštas:
inga.sadukiene@zalgirioklinika.lt
Faksas:
+370 52728576
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.zalgirioklinika.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4929
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=711395Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=711395&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Dantų protezai, jų konstrukcinės dalys bei technologinis apdorojimas pagal individualius užsakymus
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
33138100
-
Dantų protezai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Šio pirkimo objektas yra dantų protezai, jų konstrukcinės dalys bei technologinis apdorojimas pagal individualius užsakymus (toliau – prekės ir paslaugos). Prekių ir paslaugų sąrašas bei reikalavimai jiems nustatyti konkurso sąlygų 3 priede „Techninė specifikacija“.
Pirkimo sutarties kainos apskaičiavimo būdas – fiksuotas įkainis. Įsigyjamų prekių kiekiai ir paslaugų apimtys nustatomi nurodant maksimalią lėšų sumą, kurią planuojama skirti prekių ir paslaugų įsigijimui.
Pirkimo sutarties kainos apskaičiavimo būdas – fiksuotas įkainis. Įsigyjamų prekių kiekiai ir paslaugų apimtys nustatomi nurodant maksimalią lėšų sumą, kurią planuojama skirti prekių ir paslaugų įsigijimui.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Dantų protezai naudojant Plaster Set–Headline* asimetriškiems pacientams ir protezuojant bedančius žandikaulius hibridiniais dantų protezais ant implantų pasitelkiant 3D stereolitografijos* metodą
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33138100
-
Dantų protezai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Šio pirkimo objektas yra dantų protezai, jų konstrukcinės dalys bei technologinis apdorojimas pagal individualius užsakymus (toliau – prekės ir paslaugos). Prekių ir paslaugų sąrašas bei reikalavimai jiems nustatyti konkurso sąlygų 3 priede „Techninė specifikacija“.
Pirkimo sutarties kainos apskaičiavimo būdas – fiksuotas įkainis. Įsigyjamų prekių kiekiai ir paslaugų apimtys nustatomi nurodant maksimalią lėšų sumą, kurią planuojama skirti prekių ir paslaugų įsigijimui: 449611,00 Eur be PVM. Pirkimo sutarties vykdymo metu įsigyjami prekių kiekiai ir paslaugų apimtys priklauso nuo faktinių užsakymų.
Pirkimo sutarties kainos apskaičiavimo būdas – fiksuotas įkainis. Įsigyjamų prekių kiekiai ir paslaugų apimtys nustatomi nurodant maksimalią lėšų sumą, kurią planuojama skirti prekių ir paslaugų įsigijimui: 449611,00 Eur be PVM. Pirkimo sutarties vykdymo metu įsigyjami prekių kiekiai ir paslaugų apimtys priklauso nuo faktinių užsakymų.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Dantų protezai, pagaminti kramtymo judesių simuliatoriuose pagal individualiai užprogramuotas vertes (pagal individualią šarnyrinę ašį)
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33138100
-
Dantų protezai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Šio pirkimo objektas yra dantų protezai, jų konstrukcinės dalys bei technologinis apdorojimas pagal individualius užsakymus (toliau – prekės ir paslaugos). Prekių ir paslaugų sąrašas bei reikalavimai jiems nustatyti konkurso sąlygų 3 priede „Techninė specifikacija“.
Pirkimo sutarties kainos apskaičiavimo būdas – fiksuotas įkainis. Įsigyjamų prekių kiekiai ir paslaugų apimtys nustatomi nurodant maksimalią lėšų sumą, kurią planuojama skirti prekių ir paslaugų įsigijimui: 1075978,00 Eur be PVM. Pirkimo sutarties vykdymo metu įsigyjami prekių kiekiai ir paslaugų apimtys priklauso nuo faktinių užsakymų.
Pirkimo sutarties kainos apskaičiavimo būdas – fiksuotas įkainis. Įsigyjamų prekių kiekiai ir paslaugų apimtys nustatomi nurodant maksimalią lėšų sumą, kurią planuojama skirti prekių ir paslaugų įsigijimui: 1075978,00 Eur be PVM. Pirkimo sutarties vykdymo metu įsigyjami prekių kiekiai ir paslaugų apimtys priklauso nuo faktinių užsakymų.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkančioji organizacija pašalins tiekėją iš pirkimo procedūros bet kuriame pirkimo procedūros etape, jei paaiškės, kad dėl savo veiksmų ar neveikimo prieš pirkimo procedūrą ar jos metu tiekėjas atitinka bent vieną pirkimo sąlygų 3.1 papunktyje pateiktoje 1 lentelėje nustatytų tiekėjo pašalinimo pagrindų.
Tiekėjas privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Perkančioji organizacija, prieš nustatydama laimėjusį pasiūlymą, iš ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio tiekėjo reikalaus pateikti pirkimo sąlygose nurodytus dokumentus, patvirtinančius pašalinimo pagrindų nebuvimą.
Tiekėjas privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Perkančioji organizacija, prieš nustatydama laimėjusį pasiūlymą, iš ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio tiekėjo reikalaus pateikti pirkimo sąlygose nurodytus dokumentus, patvirtinančius pašalinimo pagrindų nebuvimą.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Prekės turi būti pagamintos ir/ar pristatytos bei paslaugos suteiktos (įskaitant dantų protezų pasiėmimą ir pristatymą perkančiajai organizacijai) ne vėliau kaip per 7 dienas nuo užsakymo gavimo dienos.
2. Tiekėjas, nepatiekęs prekės ar nesuteikęs paslaugos per pirkimo sutartyje nustatytą terminą ne dėl perkančiosios organizacijos kaltės, moka perkančiajai organizacijai 10 (dešimties) % nepatiektos prekės ar nesuteiktos paslaugos vertės dydžio baudą.
3. Jei perkančioji organizacija vienašališkai nutraukia pirkimo sutartį dėl tiekėjo kaltės, tiekėjas sumoka perkančiajai organizacijai 5 (penkių) % dydžio nuo konkurso sąlygų 2.5 papunktyje nurodytos maksimalios sumos (be PVM) baudą.
2. Tiekėjas, nepatiekęs prekės ar nesuteikęs paslaugos per pirkimo sutartyje nustatytą terminą ne dėl perkančiosios organizacijos kaltės, moka perkančiajai organizacijai 10 (dešimties) % nepatiektos prekės ar nesuteiktos paslaugos vertės dydžio baudą.
3. Jei perkančioji organizacija vienašališkai nutraukia pirkimo sutartį dėl tiekėjo kaltės, tiekėjas sumoka perkančiajai organizacijai 5 (penkių) % dydžio nuo konkurso sąlygų 2.5 papunktyje nurodytos maksimalios sumos (be PVM) baudą.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-07-03
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-07-03
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-05-30
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?