CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Viešojo saugumo tarnyba prie Vidaus reikalų ministerijos
300666165
M. K. Paco g. 4
Vilnius
10309
LT
Asmuo ryšiams: Lina Giedrienė
Telefonas: +370 70748054
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vstarnyba.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=726657
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Viešoji tvarka ir visuomenės apsauga

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Antiriaušinis komplektas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

35220000  -  Įranga riaušėms malšinti
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkančioji organizacija numato įsigyti antiriaušinius komplektus. Reikalavimai pirkimo objektui nustatyti specialiųjų pirkimo sąlygų 2 priede „Techninė specifikacija“. BVPŽ kodas – 35220000-2 Įranga riaušėms malšinti.
Pirkimo objektas skaidomas į 4 (keturias) dalis:
1. 1-a pirkimo objekto dalis – antiriaušinė liemenė, rankų ir blauzdų apsaugos, preliminarus kiekis 102 komplektai;
2. 2-a pirkimo objekto dalis – antiriaušinis šalmas su dujokauke ir filtrais, preliminarus kiekis 101 komplektas;
3. 3-ia pirkimo objekto dalis – ekipuotės krepšys, preliminarus kiekis 100 vienetų;
4. 4-a pirkimo objekto dalis – antiriaušinis skydas, preliminarus kiekis 50 vienetų.
Prekių pristatymo adresas: M. K. Paco g. 4, Vilnius.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

1-a pirkimo objekto dalis -antiriaušinė liemenė, rankų ir blauzdų apsaugos
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

35220000  -  Įranga riaušėms malšinti
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
M. K. Paco g. 4, Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas "Antiriaušinis komplektas" skaidomas į 4 (keturias) dalis:
1-a pirkimo objekto dalis – antiriaušinė liemenė, rankų ir blauzdų apsaugos, preliminarus kiekis 102 komplektai;
2-a pirkimo objekto dalis – antiriaušinis šalmas su dujokauke ir filtrais, preliminarus kiekis 101 komplektas;
3-ia pirkimo objekto dalis – ekipuotės krepšys, preliminarus kiekis 100 vienetų;
4-a pirkimo objekto dalis – antiriaušinis skydas, preliminarus kiekis 50 vienetų.
Prekių pristatymo terminas – per 12 (dvylika) mėnesių nuo Sutarties įsigaliojimo dienos. Šalių rašytiniu susitarimu prekių pristatymo terminas gali būti pratęstas ne daugiau kaip 1 (vieną) kartą ne ilgesniam kaip 3 (trijų) mėnesių laikotarpiui dėl aplinkybių, kurios nepriklauso nuo tiekėjo.
Prekių pristatymo adresas: M. K. Paco g. 4, Vilnius
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 16
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

2-a pirkimo objekto dalis – antiriaušinis šalmas su dujokauke ir filtrais
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

35220000  -  Įranga riaušėms malšinti
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
M. K. Paco g. 4, Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas "Antiriaušinis komplektas" skaidomas į 4 (keturias) dalis:
1-a pirkimo objekto dalis – antiriaušinė liemenė, rankų ir blauzdų apsaugos, preliminarus kiekis 102 komplektai;
2-a pirkimo objekto dalis – antiriaušinis šalmas su dujokauke ir filtrais, preliminarus kiekis 101 komplektas;
3-ia pirkimo objekto dalis – ekipuotės krepšys, preliminarus kiekis 100 vienetų;
4-a pirkimo objekto dalis – antiriaušinis skydas, preliminarus kiekis 50 vienetų.
Prekių pristatymo terminas – per 12 (dvylika) mėnesių nuo Sutarties įsigaliojimo dienos. Šalių rašytiniu susitarimu prekių pristatymo terminas gali būti pratęstas ne daugiau kaip 1 (vieną) kartą ne ilgesniam kaip 3 (trijų) mėnesių laikotarpiui dėl aplinkybių, kurios nepriklauso nuo tiekėjo.
Prekių pristatymo adresas: M. K. Paco g. 4, Vilnius
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 16
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

3-ia pirkimo objekto dalis – ekipuotės krepšys
Pirkimo dalies Nr.:  3
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

35220000  -  Įranga riaušėms malšinti
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
M. K. Paco g. 4, Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas "Antiriaušinis komplektas" skaidomas į 4 (keturias) dalis:
1-a pirkimo objekto dalis – antiriaušinė liemenė, rankų ir blauzdų apsaugos, preliminarus kiekis 102 komplektai;
2-a pirkimo objekto dalis – antiriaušinis šalmas su dujokauke ir filtrais, preliminarus kiekis 101 komplektas;
3-ia pirkimo objekto dalis – ekipuotės krepšys, preliminarus kiekis 100 vienetų;
4-a pirkimo objekto dalis – antiriaušinis skydas, preliminarus kiekis 50 vienetų.
Prekių pristatymo terminas – per 12 (dvylika) mėnesių nuo Sutarties įsigaliojimo dienos. Šalių rašytiniu susitarimu prekių pristatymo terminas gali būti pratęstas ne daugiau kaip 1 (vieną) kartą ne ilgesniam kaip 3 (trijų) mėnesių laikotarpiui dėl aplinkybių, kurios nepriklauso nuo tiekėjo.
Prekių pristatymo adresas: M. K. Paco g. 4, Vilnius
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 16
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

4-a pirkimo objekto dalis – antiriaušinis skydas
Pirkimo dalies Nr.:  4
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

35220000  -  Įranga riaušėms malšinti
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
M. K. Paco g. 4, Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas "Antiriaušinis komplektas" skaidomas į 4 (keturias) dalis:
1-a pirkimo objekto dalis – antiriaušinė liemenė, rankų ir blauzdų apsaugos, preliminarus kiekis 102 komplektai;
2-a pirkimo objekto dalis – antiriaušinis šalmas su dujokauke ir filtrais, preliminarus kiekis 101 komplektas;
3-ia pirkimo objekto dalis – ekipuotės krepšys, preliminarus kiekis 100 vienetų;
4-a pirkimo objekto dalis – antiriaušinis skydas, preliminarus kiekis 50 vienetų.
Prekių pristatymo terminas – per 12 (dvylika) mėnesių nuo Sutarties įsigaliojimo dienos. Šalių rašytiniu susitarimu prekių pristatymo terminas gali būti pratęstas ne daugiau kaip 1 (vieną) kartą ne ilgesniam kaip 3 (trijų) mėnesių laikotarpiui dėl aplinkybių, kurios nepriklauso nuo tiekėjo.
Prekių pristatymo adresas: M. K. Paco g. 4, Vilnius
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 16
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pašalinimo pagrindai ir jų nebuvimą patvirtinantys dokumentai nurodyti specialiosiose pirkimo sąlygose. Tiekėjas kartu supasiūlymu privalės pateikti EBVPD.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Sutarti es projektas pateiktas specialiųjų pirkimo sąlygų 9 priede.
2. PO reikalauja, kad sutarti es įvykdymas būtų užtikrinamas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje
registruoto banko ar kredito unijos garanti ja ar draudimo bendrovės laidavimu.
3. Tiekėjas per 10 d. d. nuo Sutarti es pasirašymo dienos privalo PO pateikti sutarti es sąlygų
įvykdymo garanti ją (laidavimą) tokiomis sąlygomis:
3.1. suma: 3 proc. nuo maksimalios sutarti es vertės;
3.2. galiojimo terminas: sutarti es galiojimo laikotarpis (įskaitant apmokėjimo laikotarpį);
3.3. dalykas: bet koks ti ekėjo prievolių pagal sutartį ir jos priedus pažeidimas, dalinis ar visiškas jųnevykdymas ar neti nkamas jų vykdyma.
Sutarčiai įsigaliojus, Pirkėjas Pardavėjui gali atlikti 50-80 procentų nuo maksimalios Sutarties vertės, išankstinį mokėjimą (Sutarties 3.8 punktas).

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-10-04
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-10-04
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-09-01
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?