CVPP

Skelbimas apie sutarties skyrimą

Pirkimo procedūros rezultatai

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos
135163499
Eivenių g. 2
Kaunas
50161
LT
Asmuo ryšiams: Asta Naujokaitienė
Telefonas: +370 37326124
Faksas: +370 37326427
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kaunoklinikos.lt

I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Elektrokardiografas su vežimėliu
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

33123230  -  Kardiografai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Elektrokardiografas su vežimėliu
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

33123230  -  Kardiografai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos, Eivenių g. 2, LT-50161 Kaunas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Elektrokardiografas su vežimėliu, kiekis - 1 kompl.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projektas „Galvos smegenų kraujotakos sutrikimų profilaktikos, diagnostikos, gydymo ir reabilitacijos paslaugų prieinamumo bei kokybės gerinimas Kauno klinikose“, projekto Nr. 08.1.3-CPVA-V-603-02-0008.
II.2.14)

Papildoma informacija

Pirkimas vykdomas įgyvendinant projektą „Galvos smegenų kraujotakos sutrikimų profilaktikos, diagnostikos, gydymo ir reabilitacijos paslaugų prieinamumo bei kokybės gerinimas Kauno klinikose“, projekto Nr. 08.1.3-CPVA-V-603-02-0008, pagal priemonę „Galvos smegenų kraujotakos ligų profilaktikos, diagnostikos, gydymo paslaugų kokybės ir prieinamumo gerinimas“, priemonės Nr. 08.1.3-CPVA-V-603.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.1)

Ankstesnis skelbimas apie šią procedūrą

Skelbimo Europos Sąjungos oficialiajame leidinyje numeris: 2022/S 235-677686
2022-689508

V dalis: Sutarties skyrimas

Sutartis/pirkimo dalis skiriama: ne
V.1)

Informacija apie neskirtas sutartis

Sutartis / partija neskirta
Negauta jokių pasiūlymų ar paraiškų arba jos buvo atmestos

VI dalis: Papildoma informacija

VI.3)

Papildoma informacija

Mokėjimo sąlygos:
1. Vykdant Sutartį, vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 22 straipsnio 3 dalimi, sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu. Elektroninės sąskaitos faktūros, atitinkančios Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą, teikiamos Tiekėjo pasirinktomis priemonėmis. Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkančios elektroninės sąskaitos faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis (informacinės sistemos „E. sąskaita“ svetainė pasiekiama adresu https://www.esaskaita.eu). Šiame punkte elektroninė sąskaita faktūra suprantama kaip sąskaita faktūra, išrašyta, perduota ir gauta tokiu elektroniniu formatu, kuris sudaro galimybę ją apdoroti automatiniu ir elektroniniu būdu. Jeigu yra informacinės sistemos „E. sąskaita“ pažeidimų, dėl kurių negalimas Pirkėjo ir Tiekėjo bendravimas ir keitimasis informacija naudojantis šia sistema, vykdant Sutartį sąskaitos faktūros gali būti teikiamos ne elektroninėmis priemonėmis.
2. Pirkėjas mokėjimus už perduotas Prekes atlieka ne vėliau kaip:
2.1. Pirkėjas tiekėjui apmoka už pristatytas, instaliuotas prekes ir Pirkėjo personalo apmokymą, pasirašius „Naujo ilgalaikio turto-medicininės aparatūros naudojimo pradžios nustatymo aktą“.
2.2. mokėjimai atliekami per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo dienos, kai Pirkėjas gauna sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą ir pasirašomas „Naujas ilgalaikio turto-medicininės aparatūros naudojimo pradžios nustatymo aktas“.
2.3. jeigu sąskaitos faktūros arba lygiaverčio dokumento gavimo diena neaiški, – per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Prekių gavimo dienos. Sąskaitos faktūros arba lygiaverčio dokumento gavimo diena yra laikoma neaiškia, jeigu sąskaita faktūra arba lygiavertis dokumentas Pirkėjui išrašytas ir išsiųstas nesinaudojant elektroninėmis priemonėmis;
2.4. kai Pirkėjas sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą gauna anksčiau, negu jam pristatytos Prekės, – per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Prekių gavimo dienos.
3. Prekių pristatymo/gavimo diena laikytina Prekių perdavimo, instaliavimo, Pirkėjo personalo apmokymo ir „Naujo ilgalaikio turto-medicininės aparatūros naudojimo pradžios nustatymo akto“ pasirašymo diena.
4. Tiesioginio atsiskaitymo su subtiekėjais galimybė: yra.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-01-23

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?