Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Tauragės rajono savivaldybės administracija
188737457
Respublikos g. 2
Tauragė
LT-72255
LT
Asmuo ryšiams:
Milda Kliunkienė
Telefonas:
+370 64485066
El. paštas:
milda.kliunkiene@taurage.lt
Faksas:
+370 44670801
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.taurage.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6871
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=734354Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=734354&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Tauragės miesto pietinio aplinkkelio (Naujosios g.) statybos darbai (viadukas ir gatvės statyba iki Vytauto g. ir Tremtinių kelio sankryžos)
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45221120
-
Viadukų statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Tauragės rajono savivaldybės administracija perka Tauragės miesto pietinio aplinkkelio (Naujosios g.) statybos darbus (viadukas ir gatvės statyba iki Vytauto g. ir Tremtinių kelio sankryžos). Tvarkomos gatvės ilgis – apie 0,445 km. Važiuojamosios dalies plotis 6,5-5,5 m. Viaduko ilgis 52 m. Techninio projekto numeris AT-20S-1602-TP, parengimo metai 2021. Tiekėjas privalo parengti darbo projektą, atlikti darbų metu įrengtų požeminių inžinerinių tinklų geodezines nuotraukas ir po statybos darbų užbaigimo parengti (atnaujinti) statinių (gatvių su priklausiniais) kadastrines bylas.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45233224
-
Dviejų eismo juostų kelių statybos darbai
71320000
-
Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Tauragės rajono savivaldybės administracija perka Tauragės miesto pietinio aplinkkelio (Naujosios g.) statybos darbus (viadukas ir gatvės statyba iki Vytauto g. ir Tremtinių kelio sankryžos). Tvarkomos gatvės ilgis – apie 0,445 km. Važiuojamosios dalies plotis 6,5-5,5 m. Viaduko ilgis 52 m. Techninio projekto numeris AT-20S-1602-TP, parengimo metai 2021. Tiekėjas privalo parengti darbo projektą, atlikti darbų metu įrengtų požeminių inžinerinių tinklų geodezines nuotraukas ir po statybos darbų užbaigimo parengti (atnaujinti) statinių (gatvių su priklausiniais) kadastrines bylas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Papildoma statinio garantinio laikotarpio termino trukmė metais (viršija Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.698 straipsnio 1 dalies 1 punkte nustatytą terminą)
/
Lyginamasis svoris:
5
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
95
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
26
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (taip pat, kiekvienas tiekėjų grupės narys atskirai, jei pasiūlymą teikia tiekėjų grupė), o tiekėjui remiantis ūkio subjektų pajėgumais pagal VPĮ 49 straipsnį – kiekvienas ūkio subjektas atskirai, turi atitikti nustatytus reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.
Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimo laimėtojo.
Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimo laimėtojo.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Darbų atlikimo terminas: 24 mėnesiai. Vykdant sutartį sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu. Perkančioji organizacija elektronines sąskaitas faktūras priima ir apdoroja naudodamasi informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis. Atsiskaitymo su tiekėju tvarka: už tinkamai atliktus darbus sumokama tiekėjui per 30 dienų nuo darbų perdavimo-priėmimo akto pasirašymo ir sąskaitos faktūros gavimo dienos. Kai vėluoja finansavimas iš biudžeto, mokėjimai gali būti atidedami vėlavimo laikotarpiui, bet ne ilgiau kaip 60 dienų (objektas finansuojamas Kelių priežiūros plėtros programos lėšomis ir savivaldybės lėšomis). Sutarties įvykdymo užtikrinamo būdai: sutarties įvykdymo užtikrinimo forma yra banko garantija, išduota banko ar kitos kredito įstaigos arba laidavimas, išduotas draudimo bendrovės. Tiekėjas privalo pateikti sutarties įvykdymo užtikrinimą ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo sutarties pasirašymo. Sutarties įvykdymo užtikrinimo suma – 5 proc. sutarties kainos su PVM.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-11-27
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-11-27
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Tauragės rajono savivaldybės administracija, 410 kab., Respublikos g. 2, Tauragė.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja susipažinimo su pasiūlymais, pateiktais elektroninėmis priemonėmis, metu.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra vykdoma Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-10-24
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?