Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kaišiadorių bendrųjų funkcijų tarnyba
306139700
Gedimino g. 118
Kaišiadorys
56166
LT
Asmuo ryšiams:
Danguolė Frankonienė
Telefonas:
+370 60488537
El. paštas:
viesiejipirkimai@kaisiadorysbft.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/94702
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=707547Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=707547&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
KAIŠIADORIŲ R. ŽIEŽMARIŲ MOKYKLOS-DARŽELIO ,,VAIKYSTĖS DVARAS“ PAGAL IKIMOKYKLINIO, PRIEŠMOKYKLINIO IR PRADINIO UGDYMO PROGRAMĄ UGDOMŲ VAIKŲ MAITINIMO PASLAUGŲ PIRKIMAS
Nuorodos numeris:
325608
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
55322000
-
Maisto gaminimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkančioji organizacija numato įsigyti mokinių maitinimo paslaugas: Kaišiadorių r. Žiežmarių mokyklos-darželio ,,Vaikystės dvaras“, Kaišiadorių r. Žiežmarių mokyklos-darželio ,,Vaikystės dvaras“ Žiežmarių skyriaus ,,Varpelis“ ir Kaišiadorių r. Žiežmarių mokyklos-darželio ,,Vaikystės dvaras“ Pakertų skyriaus ,,Aitvaras“ mokinių, priešmokyklinio bei ikimokyklinio amžiaus vaikų maitinimo paslaugos
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
55322000
-
Maisto gaminimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkančioji organizacija numato įsigyti mokinių maitinimo paslaugas: Kaišiadorių r. Žiežmarių mokyklos-darželio ,,Vaikystės dvaras“, Kaišiadorių r. Žiežmarių mokyklos-darželio ,,Vaikystės dvaras“ Žiežmarių skyriaus ,,Varpelis“ ir Kaišiadorių r. Žiežmarių mokyklos-darželio ,,Vaikystės dvaras“ Pakertų skyriaus ,,Aitvaras“ mokinių, priešmokyklinio bei ikimokyklinio amžiaus vaikų maitinimo paslaugos
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, teikdamas pasiūlymą, turi pateikti EBVPD (Pirkimo sąlygų 4 priedas „EBVPD“ (PDF arba XML formatu)) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad tiekėjas ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi pagal VPĮ 49 straipsnį, atitinka pirkimo dokumentuose pagal VPĮ įstatymo 46 str. nustatytus reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Tuo atveju, kai ne dėl Užsakovo kaltės Tiekėjas nevykdo sutartinių įsipareigojimų Pirkimo sutartyje ar jos prieduose nurodytomis sąlygomis ar vykdo juos netinkamai, Užsakovui pareikalavus raštu, Tiekėjas moka Užsakovui 300 (trijų šimtų) Eur baudą už kiekvieną nustatytą Pirkimo sutarties nevykdymo ar netinkamo vykdymo atvejį. Baudos sumokėjimas neatleidžia Tiekėjo nuo Paslaugų suteikimo.
Jei Tiekėjas dėl savo kaltės nesuteikia paslaugos nustatytu terminu, Tiekėjas per 5 darbo dienas sumoka 300 Eur baudą.
Laboratorinių tyrimų metu nustačius, kad tikrinti patiekalai ir/ar maisto produktai neatitinka Pirkimo sutartyje ir jos prieduose nustatytų reikalavimų, Tiekėjas per 5 darbo dienas sumoka 300 Eur baudą bei laboratorinių tyrimų išlaidas. Už netinkamai suteiktas Paslaugas Tiekėjui neapmokama.
Jei Tiekėjas dėl savo kaltės nesuteikia paslaugos nustatytu terminu, Tiekėjas per 5 darbo dienas sumoka 300 Eur baudą.
Laboratorinių tyrimų metu nustačius, kad tikrinti patiekalai ir/ar maisto produktai neatitinka Pirkimo sutartyje ir jos prieduose nustatytų reikalavimų, Tiekėjas per 5 darbo dienas sumoka 300 Eur baudą bei laboratorinių tyrimų išlaidas. Už netinkamai suteiktas Paslaugas Tiekėjui neapmokama.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-05-23
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-05-23
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-05-08
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?