Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Turto valdymo ir ūkio departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
188729923
Šventaragio g. 2
Vilnius
01510
LT
Asmuo ryšiams:
Asta Šimonėlienė
Telefonas:
+370 52718893
El. paštas:
asta.simoneliene@vrm.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://tvud.lrv.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5010
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=696606Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=696606&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Įstaigų, formuojančių ir įgyvendinančių valstybės politiką vidaus reikalų ministrui pavestose valdymo srityse, išskyrus vyriausybinių įstaigų, aptarnavimas.
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Asmens dokumentų gamybos techninės ir programinės įrangos priežiūros paslaugų pirkimas (PPR-39)
Nuorodos numeris:
PPR-39
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72200000
-
Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Asmens dokumentų gamybos techninės ir programinės įrangos priežiūros paslaugų pirkimas
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 123966.94
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72200000
-
Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo tikslas – įsigyti Asmens dokumentų išdavimo informacinės sistemos asmens dokumentų gamybos posistemio techninės ir programinės įrangos priežiūros paslaugas. Detalūs reikalavimai pirkimo objektui nurodyti techninėje specifikacijoje.
Pirkimo objektą sudaro (techninio palaikymo paslaugos):
1. BDPS (Biometrinių dokumentų personalizavimo posistemis) programinės įrangos priežiūros paslaugos;
2. ADGP (Asmens dokumentų išdavimo informacinės sistemos asmens dokumentų gamybos posistemis) programinės įrangos priežiūros paslaugos;
3. PKI (Viešojo rakto infrastruktūra apimanti CSCA, DS, CVCA, DVCA, CIS) programinės įrangos priežiūra;
4. Techninės įrangos priežiūra.
Pirkimo objektą sudaro (techninio palaikymo paslaugos):
1. BDPS (Biometrinių dokumentų personalizavimo posistemis) programinės įrangos priežiūros paslaugos;
2. ADGP (Asmens dokumentų išdavimo informacinės sistemos asmens dokumentų gamybos posistemis) programinės įrangos priežiūros paslaugos;
3. PKI (Viešojo rakto infrastruktūra apimanti CSCA, DS, CVCA, DVCA, CIS) programinės įrangos priežiūra;
4. Techninės įrangos priežiūra.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 123966.94
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
37
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Nurodytas maksimalus sutarties galiojimo laikotarpis apima paslaugų teikimo ir atsiskaitymo už suteiktas paslaugas laikotarpį.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Informacija apie tiekėjo pašalinimo pagrindus pateikta pirkimo dokumentų specialiųjų sąlygų 3 dalyje „Tiekėjo pašalinimo pagrindai“. Tiekėjas turi užpildyti ir pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (5 TVŪD PD EBVPD) – aktualią deklaraciją, preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pirkimo sutarties įvykdymas turi būti užtikrintas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantija, kuri turi būti pateikta ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas po pirkimo sutarties pasirašymo ir turi galioti visą tiekėjo paslaugų teikimo laikotarpį, t.y. 36 mėnesius nuo Sutarties įsigaliojimo dienos. Pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė – 3 000 (trys tūkstančiai) EUR.
Kitos sutarties vykdymo sąlygos, sutarties šalių atsakomybė nurodyta pirkimo dokumentuose (Dėl ženklų skaičiaus ribojimo nėra galimybės pateikti skelbime)
Kitos sutarties vykdymo sąlygos, sutarties šalių atsakomybė nurodyta pirkimo dokumentuose (Dėl ženklų skaičiaus ribojimo nėra galimybės pateikti skelbime)
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-04-18
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 5
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-04-18
Vietos laikas:
10:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimas vyksta CVPIS. Tiekėjų atstovai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Turto valdymo ir ūkio departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos pirkimo procedūras vykdo kaip vidaus reikalų sistemos centrinė perkančioji organizacija. Pirkimo sutartį sudarys Asmens dokumentų išrašymo centras prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos su nustatytu laimėtoju.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-03-13
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4. papunktį
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?