Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Akcinė bendrovė „Kauno energija“
235014830
Raudondvario pl. 84
Kaunas
47179
LT
Asmuo ryšiams:
Edita Baltrėnaitė
Telefonas:
+370 66010330
El. paštas:
e.baltrenaite@kaunoenergija.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoenergija.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7923
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=709446Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=709446&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Šilumos apskaitos prietaisų remontas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
50411000
-
Matavimo aparatų remonto ir priežiūros paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Šilumos apskaitos prietaisų remontas
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 45000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
50411000
-
Matavimo aparatų remonto ir priežiūros paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Šilumos apskaitos prietaisų remontas, orientacinis kiekis nurodytas techninėje specifikacijoje.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 45000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Galimybė pratęsti 1 (vieną) kartą 12 (dvylikos) mėnesių laikotarpiui.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
1. Tiekėjai ketinantys dalyvauti pirkime, privalo pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Reikalavimai nurodyti pirkimo dokumentuose. Tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą ir atitiktį kvalifikaciniams reikalavimams įrodančius dokumentus bus prašoma pateikti tik to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus gali būti pripažintas laimėjusiu.
2. Tiekėjas turi turėti teisę verstis veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti – atlikti Kamstrup arba lygiaverčių šilumos apskaitos prietaisų remontą ir kalibravimą, kai jie neatitinka metrologinių charakteristikų. Pateikti gamintojo pažymėjimą ar sertifikatą ar kitą lygiavertį dokumentą, patvirtinantį tiekėjo teisę atlikti šilumos skaitiklių remonto ir kalibravimo darbus. Pateikiami elektroninėmis priemonėmis suformuoti dokumentai arba skaitmeninės dokumentų kopijos.
2. Tiekėjas turi turėti teisę verstis veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti – atlikti Kamstrup arba lygiaverčių šilumos apskaitos prietaisų remontą ir kalibravimą, kai jie neatitinka metrologinių charakteristikų. Pateikti gamintojo pažymėjimą ar sertifikatą ar kitą lygiavertį dokumentą, patvirtinantį tiekėjo teisę atlikti šilumos skaitiklių remonto ir kalibravimo darbus. Pateikiami elektroninėmis priemonėmis suformuoti dokumentai arba skaitmeninės dokumentų kopijos.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma.
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma.
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma.
III.1.4)
Objektyvios taisyklės ir dalyvavimo kriterijai
Taisyklių ir kriterijų sąrašas bei trumpas aprašymas: Netaikoma.
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Siūlau neprašyti pasiūlymų galiojimo užtikrinimo, o Pirkimo dokumentuose numatyti, kad perkantysis subjektas nereikalauja kartu su pasiūlymu pateikti pasiūlymo galiojimo užtikrinimą patvirtinančio dokumento, tačiau tiekėjas/ tiekėjų grupė, perkančiajam subjektui raštu pareikalavus, turės sumokėti 1.000,00 Eur (vieno tūkstančio eurų ir 00 ct) baudą, šiais atvejais:
1. jei tiekėjas/ tiekėjų grupė atsiima ar pakeičia pasiūlymą jo galiojimo laikotarpiu;
2. jei tiekėjas/ tiekėjų grupė – pirkimo laimėtojas atsisako ar vengia pasirašyti sutartį per Perkančiojo subjekto nurodytą terminą;
1. jei tiekėjas/ tiekėjų grupė atsiima ar pakeičia pasiūlymą jo galiojimo laikotarpiu;
2. jei tiekėjas/ tiekėjų grupė – pirkimo laimėtojas atsisako ar vengia pasirašyti sutartį per Perkančiojo subjekto nurodytą terminą;
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
3.1. Užsakovas sumoka Vykdytojui už tinkamai ir kokybiškai suteiktas Paslaugas per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po PVM sąskaitos faktūros gavimo ir Paslaugų perdavimo – priėmimo akto pasirašymo.
3.2. PVM sąskaitas faktūras Tiekėjas privalo pateikti per Valstybės įmonės Registrų centro informacinę sistemą „E. sąskaita“ (toliau – E. sąskaita) ne vėliau kaip iki kito mėnesio 7 (septintos) dienos. Jei PVM sąskaita faktūra bus pateikta ne per E. sąskaitą, Užsakovas laikys, kad PVM sąskaita faktūra nėra gauta, o apmokėjimo terminai bus skaičiuojami tik nuo to momento, kai PVM sąskaita faktūra bus gauta per E. sąskaitą. PVM sąskaita faktūra per E. sąskaitą Užsakovui pateikiama tik pasirašius Paslaugų priėmimo–perdavimo aktą. Jei PVM sąskaita-faktūra pateikiama nesant pasirašyto Paslaugų priėmimo–perdavimo akto, Užsakovas turi teisę tokios PVM sąskaitos faktūros nepriimti.
3.2. PVM sąskaitas faktūras Tiekėjas privalo pateikti per Valstybės įmonės Registrų centro informacinę sistemą „E. sąskaita“ (toliau – E. sąskaita) ne vėliau kaip iki kito mėnesio 7 (septintos) dienos. Jei PVM sąskaita faktūra bus pateikta ne per E. sąskaitą, Užsakovas laikys, kad PVM sąskaita faktūra nėra gauta, o apmokėjimo terminai bus skaičiuojami tik nuo to momento, kai PVM sąskaita faktūra bus gauta per E. sąskaitą. PVM sąskaita faktūra per E. sąskaitą Užsakovui pateikiama tik pasirašius Paslaugų priėmimo–perdavimo aktą. Jei PVM sąskaita-faktūra pateikiama nesant pasirašyto Paslaugų priėmimo–perdavimo akto, Užsakovas turi teisę tokios PVM sąskaitos faktūros nepriimti.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Užsakovui laiku nesumokėjus už suteiktas Paslaugas, Vykdytojas turi teisę pradėti skaičiuoti Užsakovui 0,05 proc. dydžio delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos be PVM už kiekvieną uždelstą dieną.
2. Vykdytojui nesuteikus Paslaugų Sutartyje numatytais terminais, Užsakovas turi teisę pradėti skaičiuoti Vykdytojui 0,05 proc. dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną, nuo vėluojamų suteikti Paslaugų kainos be PVM.
3. Vykdytojui vienašališkai nutraukus Sutartį prieš terminą nesant Užsakovo kaltės, arba Užsakovui nutraukus Sutartį prieš terminą dėl Vykdytojo kaltės,Vykdytojui taikoma 10 (dešimties) procentų dydžio bauda nuo Sutarties kainos be PVM.
Kitos sutarties vykdymo sąlygos nurodytos sutarties projekte.
2. Vykdytojui nesuteikus Paslaugų Sutartyje numatytais terminais, Užsakovas turi teisę pradėti skaičiuoti Vykdytojui 0,05 proc. dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną, nuo vėluojamų suteikti Paslaugų kainos be PVM.
3. Vykdytojui vienašališkai nutraukus Sutartį prieš terminą nesant Užsakovo kaltės, arba Užsakovui nutraukus Sutartį prieš terminą dėl Vykdytojo kaltės,Vykdytojui taikoma 10 (dešimties) procentų dydžio bauda nuo Sutarties kainos be PVM.
Kitos sutarties vykdymo sąlygos nurodytos sutarties projekte.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-05-29
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-05-29
Vietos laikas:
10:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai į vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą nekviečiami.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-05-18
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?