Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
VšĮ Kauno technologijos universitetas
111950581
K. Donelaičio g. 73
Kaunas
44249
LT
Asmuo ryšiams:
Kęstutis Kliopovas
Telefonas:
+370 61019326
El. paštas:
kestutis.kliopovas@ktu.lt
Faksas:
+370 37300989
NUTS kodas:
LT022 -
Kauno apskritis
Pagrindinis adresas:
https://ktu.edu
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6709
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=721612Daugiau informacijos galima gauti
kitu adresu:
VšĮ Kauno technologijos universitetas
111950581
Kaunas
LT
Asmuo ryšiams:
Aistė Valentienė
Telefonas:
+370 67990803
El. paštas:
aiste.valentiene@ktu.lt
NUTS kodas:
LT022 -
Kauno apskritis
Pagrindinis adresas:
https://ktu.edu
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6709
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=721612&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Baldai ECIU universiteto erdvėms
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
39113000
-
Įvairūs sėdimieji baldai ir kėdės
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Baldų pirkimas VšĮ Kauno technologijos universiteto ECIU universiteto erdvėms Pirkimo objektas skaidomas į dvi atskiras dalis (toliau – Pirkimas): I-a pirkimo dalis – „Minkšti baldai, kėdės ir interjero detalės“ (darbo kėdės, konferencijų kėdės, lankytojų kėdės, minkštasuoliai, pufai, hamakai, sofa, amfiteatro blokai, šiukšlių dėžės, rašomos lentos, augalai); II-a pirkimo dalis – „Kieti baldai“ (stalai ir jų elementai, spintos, virtuvės baldų komplektai); Kiekvienai pirkimo daliai bus sudaroma atskira sutartis
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Minkšti baldai, kėdės ir interjero detalės
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39113000
-
Įvairūs sėdimieji baldai ir kėdės
39224340
-
Šiukšliadėžės
39292100
-
Rašomosios lentos
39293200
-
Dirbtinės gėlės
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT022 -
Kauno apskritis
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Darbo kėdės, konferencijų kėdės, lankytojų kėdės, minkštasuoliai, pufai, hamakai, sofa, amfiteatro blokai, šiukšlių dėžės, rašomos lentos, augalai
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Jungtinio Europos universiteto veiklų įgyvendinimas, siekiant sustiprinti Kauno technologijos universiteto studijų kokybę, tarptautiškumą ir prieinamumą.Projektas Nr. 10-005-P-0004
II.2.14)
Papildoma informacija
Prekių pristatymo terminas: 3 mėn. nuo užsakymo pateikimo dienos.
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Kieti baldai
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39120000
-
Stalai, indaujos, rašomieji stalai ir knygų spintos
39121000
-
Rašomieji stalai ir stalai
39134000
-
Baldai kompiuteriams
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT022 -
Kauno apskritis
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Stalai ir jų elementai, spintos, virtuvės baldų komplektai.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Jungtinio Europos universiteto veiklų įgyvendinimas, siekiant sustiprinti Kauno technologijos universiteto studijų kokybę, tarptautiškumą ir prieinamumą. Projektas Nr. 10-005-P-0004
II.2.14)
Papildoma informacija
Prekių pristatymo terminas: 3 mėn. nuo užsakymo pateikimo dienos.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei Pasiūlymą teikia tiekėjų grupė, bei subtiekėjai/ subteikėjai) turi atitikti reikalavimus pašalinimo pagrindų nebuvimui. Tiekėjas Pasiūlyme turi
pateikti tik užpildytą EBVPD, o reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą
laimėtoją.
pateikti tik užpildytą EBVPD, o reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą
laimėtoją.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pirkėjas turi teisę nutraukti Sutartį įspėjęs Tiekėją per 5 (penkias) darbo dienas nuo sužinojimo apie Prekių kainos pakeitimą ir reikalauti iš Tiekėjo tiesioginių nuostolių atlyginimo, o Tiekėjas privalo sumokėti Pirkėjui 10 % (dešimties procentų) dydžio baudą nuo Sutarties vertės.
Kitos sąlygos nurodytos pirkimo dokumentuose.
Kitos sąlygos nurodytos pirkimo dokumentuose.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-08-28
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-08-28
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-07-27
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?