CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

VšĮ Kauno technologijos universitetas
111950581
K. Donelaičio g. 73
Kaunas
44249
LT
Asmuo ryšiams: Kęstutis Kliopovas
Telefonas: +370 61019326
Faksas: +370 37300989
NUTS kodas:  LT022 -  Kauno apskritis
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://ktu.edu

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=721612
Daugiau informacijos galima gauti
kitu adresu: 
VšĮ Kauno technologijos universitetas
111950581
Kaunas
LT
Asmuo ryšiams: Aistė Valentienė
Telefonas: +370 67990803
NUTS kodas:  LT022 -  Kauno apskritis
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://ktu.edu

Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Švietimas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Baldai ECIU universiteto erdvėms
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

39113000  -  Įvairūs sėdimieji baldai ir kėdės
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Baldų pirkimas VšĮ Kauno technologijos universiteto ECIU universiteto erdvėms Pirkimo objektas skaidomas į dvi atskiras dalis (toliau – Pirkimas): I-a pirkimo dalis – „Minkšti baldai, kėdės ir interjero detalės“ (darbo kėdės, konferencijų kėdės, lankytojų kėdės, minkštasuoliai, pufai, hamakai, sofa, amfiteatro blokai, šiukšlių dėžės, rašomos lentos, augalai); II-a pirkimo dalis – „Kieti baldai“ (stalai ir jų elementai, spintos, virtuvės baldų komplektai); Kiekvienai pirkimo daliai bus sudaroma atskira sutartis
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Minkšti baldai, kėdės ir interjero detalės
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

39113000  -  Įvairūs sėdimieji baldai ir kėdės
39224340  -  Šiukšliadėžės
39292100  -  Rašomosios lentos
39293200  -  Dirbtinės gėlės
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT022 -  Kauno apskritis
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Darbo kėdės, konferencijų kėdės, lankytojų kėdės, minkštasuoliai, pufai, hamakai, sofa, amfiteatro blokai, šiukšlių dėžės, rašomos lentos, augalai
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Jungtinio Europos universiteto veiklų įgyvendinimas, siekiant sustiprinti Kauno technologijos universiteto studijų kokybę, tarptautiškumą ir prieinamumą.Projektas Nr. 10-005-P-0004
II.2.14)

Papildoma informacija

Prekių pristatymo terminas: 3 mėn. nuo užsakymo pateikimo dienos.
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Kieti baldai
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

39120000  -  Stalai, indaujos, rašomieji stalai ir knygų spintos
39121000  -  Rašomieji stalai ir stalai
39134000  -  Baldai kompiuteriams
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT022 -  Kauno apskritis
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Stalai ir jų elementai, spintos, virtuvės baldų komplektai.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Jungtinio Europos universiteto veiklų įgyvendinimas, siekiant sustiprinti Kauno technologijos universiteto studijų kokybę, tarptautiškumą ir prieinamumą. Projektas Nr. 10-005-P-0004
II.2.14)

Papildoma informacija

Prekių pristatymo terminas: 3 mėn. nuo užsakymo pateikimo dienos.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei Pasiūlymą teikia tiekėjų grupė, bei subtiekėjai/ subteikėjai) turi atitikti reikalavimus pašalinimo pagrindų nebuvimui. Tiekėjas Pasiūlyme turi
pateikti tik užpildytą EBVPD, o reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą
laimėtoją.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Pirkėjas turi teisę nutraukti Sutartį įspėjęs Tiekėją per 5 (penkias) darbo dienas nuo sužinojimo apie Prekių kainos pakeitimą ir reikalauti iš Tiekėjo tiesioginių nuostolių atlyginimo, o Tiekėjas privalo sumokėti Pirkėjui 10 % (dešimties procentų) dydžio baudą nuo Sutarties vertės.
Kitos sąlygos nurodytos pirkimo dokumentuose.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-08-28
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-08-28
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-07-27
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?