Mažos vertės skelbimas
Pirkimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu
Prekės
I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Plungės Senamiesčio mokykla
291130450
Minijos g.5, Plungė
Plungė
90161
LT
Asmuo ryšiams:
Raimonda Bartkevičienė
Telefonas:
+370 44873149
El. paštas:
raimonda.bartkeviciene@plunge.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://senamiesciomokykla.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6512
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=712949Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=712949&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
II dalis: Pirkimo objektas ir kita informacija
II.1)
Pavadinimas
Mokyklinių baldų pirkimas
II.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
39160000
-
Mokykliniai baldai
II.3)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Susijusių projektų ir projektų paraiškų, pateiktų sąrašas:
09.2.1-ESFA-V-719-01-0001
II.5)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-06-15
Vietos laikas:
10:00
III dalis: Papildoma informacija
III.1)
Papildoma informacija
Tiekėjai prašymus paaiškinti pirkimo dokumentus, pasiūlymus dėl pirkimo dokumentų patikslinimo gali pateikti ne vėliau kaip likus 2 darbo dienoms iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos.
Lėšų šaltinis: Europos sąjungos struktūrinių fondų lėšos bendrai finansuojamo projekto Nr. 09.2.1-ESFA-V-719-01-0001 "Kokybės krepšelis".
Atsiskaitymo tvarka: avansinis mokėjimas nenumatomas. Galutinis apmokėjimas per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Prekių perdavimo-priėmimo akto pasirašymo ir sąskaitos faktūros gavimo dienos.
Tiekėjas įsipareigoja Prekes pristatyti ne vėliau kaip per 2 (du) mėnesius nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
Lėšų šaltinis: Europos sąjungos struktūrinių fondų lėšos bendrai finansuojamo projekto Nr. 09.2.1-ESFA-V-719-01-0001 "Kokybės krepšelis".
Atsiskaitymo tvarka: avansinis mokėjimas nenumatomas. Galutinis apmokėjimas per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Prekių perdavimo-priėmimo akto pasirašymo ir sąskaitos faktūros gavimo dienos.
Tiekėjas įsipareigoja Prekes pristatyti ne vėliau kaip per 2 (du) mėnesius nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
III.2)
Paskelbimo data
2023-06-07
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?