Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė "BUSTURAS"
144127993
Šarūno g. 2
Šiauliai
76161
LT
Asmuo ryšiams:
Roberta Rumiancevaitė
Telefonas:
+370 41592007
El. paštas:
r.rumiancevaite@busturas.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.busturas.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/13014
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=736507Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=736507&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Miesto geležinkelio, tramvajų, troleibusų ar autobusų transporto paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Naujų M2 klasės turistinių mikroautobusų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
34114400
-
Mikroautobusai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
2 (du) M2 klasės turistiniai mikroautobusai (toliau – Prekės).
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34114400
-
Mikroautobusai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Šarūno g. 2, LT-76161 Šiauliai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamų Prekių savybės, kiekiai ir techniniai reikalavimai apibūdinti Specifikacijoje. Jeigu Specifikacijoje nurodomas konkretus modelis ar šaltinis, konkretus procesas ar prekės ženklas, patentas, tipas, konkreti kilmė ar gamyba, gali būti pateikiamas lygiavertis objektas nurodytajam.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
6
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai, dalyvaujantys pirkime, pareikšdami, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų ir, kad jie tenkina pirkimo dokumentuose nustatytus kvalifikacijos reikalavimus, turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų 6 priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas“ (toliau – EBVPD) pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. Jei pasiūlymą teikia tiekėjų grupė arba tiekėjas pasiūlyme nurodo, kad bus pasitelkiami kiti ūkio subjektai, kartu su pasiūlymu turi būti pateikti atskiras kiekvieno grupės nario ir (ar) kito ūkio subjekto užpildytas EBVPD.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Perkantysis subjektas reikalauja, kad pirkimo sutarties sąlygų įvykdymas būtų užtikrinamas 9 000,00 Eur (devyni tūkstančiai eurų ir 00 ct) dydžio užstatu, pervedant jį į UAB „Busturas“ (įm. kodas 144127993) sąskaitą LT727180000002467930 AB Šiaulių banke, arba neatšaukiama ir besąlygiška banko garantija, arba draudimo bendrovės laidavimo raštu 9 000,00 Eur (devyni tūkstančiai eurų ir 00 ct) sumai
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-11-21
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-11-21
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Pradinis susipažinimas su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais vyks Perkančiojo subjekto Komisijos posėdyje 2023 m. lapkričio 21 d. 10 val. 45 min. Lietuvos laiku adresu Šarūno g. 2, LT-76161 Šiauliai, 206 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai negali dalyvauti pradinio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje, Komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros. Komisijos posėdžiuose stebėtojai, kaip nurodyta Pirkimų įstatymo 31 straipsnio 4 dalyje, dalyvauti nekviečiami.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Dvaro g. 83
Šiauliai
76299
LT
Telefonas:
+370 5216037
El. paštas:
siauliu.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
www.siauliu.apygardos@teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2023-11-07
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.1 papunktį (perkamas produktas, kuris patenka į orientacinį aplinkosauginių ir aplinkai palankių prekių bei paslaugų sąrašą)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?