CVPP

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Darbai

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

AB Vidaus vandens kelių direkcija
132090925
Raudondvario pl.113, LT-47186 Kaunas
Kaunas
47186
LT
Asmuo ryšiams: Eglė Valančiūnaitė
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vvkd.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=722374
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Kita veikla:  Vidaus vandenų keliai

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Saulės šviesos energijos fotovoltinės elektrinės įrangos, projektavimo, ir įrengimo darbai
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45251100  -  Elektros jėgainių statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Saulės šviesos energijos fotovoltinės elektrinės įrangos, projektavimo, ir įrengimo darbai
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

09332000  -  Saulės energijos įranga
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Raudondvario pl. 113, Kaunas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Saulės šviesos energijos fotovoltinės elektrinės įrangos, projektavimo, ir įrengimo darbai
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 14
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Tiekėjai pildo Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu (https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/).
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Nurodoma pirkimo sąlygose.
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Nurodoma pirkimo sąlygose.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Nurodoma pirkimo sąlygose.
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Nurodoma pirkimo sąlygose.
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Rangovas Sutarties įvykdymą užtikrina pateikdamas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto ir turinčio licenciją banko ar kitos kredito įstaigos (toliau – banko) garantiją arba draudimo bendrovės laidavimo raštas arba sumokėdamas užstatą į Užsakovo depozitinę sąskaitą (savo pasirinkimu). Sutartis įsigalioja, kai Rangovas per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo, Užsakovui pateikia Sutarties įvykdymo užtikrinimą. Užtikrinimo vertė – 5 procentai Sutarties kainos be PVM.
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Rangovui už atliktus Darbus pateikus Užsakovui dokumentus (pasirašytų darbų priėmimo-perdavimo aktus, PVM sąskaitas – faktūras bei kitus išlaidų pagrindimą įrodančius dokumentus), apmokėjimas Rangovui vykdomas ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) dienų nuo priėmimo-perdavimo akto pagrindu išrašytos PVM sąskaitos-faktūros pateikimo dienos.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Nurodoma pirkimo sąlygose.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-08-17
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2023-11-17
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-08-17
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
AB ,,Vidaus vandenų kelių direkcija” adresas - Raudondvario pl. 113, Kaunas, Lietuva.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Pradinis susipažinimas su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais vyks Perkančiojo subjekto komisijos posėdyje AB ,,Vidaus vandenų kelių direkcija” adresu, Raudondvario pl. 113, Kaunas, Lietuva.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas: +370 37490941
Faksas: +370 37324164
Interneto adresas: http://www.kat.teismas.lt

VI.5)

Paskelbimo data

2023-08-02
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.1 papunktį (perkamas produktas, kuris patenka į orientacinį aplinkosauginių ir aplinkai palankių prekių bei paslaugų sąrašą)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?