Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija
188603515
A. Vivulskio g. 11, LT-03610 Vilnius
Vilnius
03610
LT
Asmuo ryšiams:
Laima Indrelienė
Telefonas:
+370 65859302
El. paštas:
laima.indreliene@socmin.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://socmin.lrv.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5511
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=703778Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=703778&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Socialinė apsauga
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Socialinės paramos šeimai informacinės sistemos priežiūros, konsultavimo ir vystymo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72230000
-
Vartotojų programinės įrangos kūrimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Socialinės paramos šeimai informacinės sistemos priežiūros, konsultavimo ir vystymo paslaugų pirkimas
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 413223.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72230000
-
Vartotojų programinės įrangos kūrimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Lietuva
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Socialinės paramos šeimai informacinės sistemos priežiūros, konsultavimo ir vystymo paslaugų pirkimas
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 413223.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Paslaugų teikimo terminas gali būti pratęstas 1 (vieną) kartą 2 (dviejų) mėnesių laikotarpiui.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, taip pat tiekėjų grupės nariai (jei pasiūlymą teikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais tiekėjas remiasi, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo ir pateikti užpildytus Europos bendruosius viešųjų pirkimų dokumentus (EBVPD)
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kitos kredito įstaigos garantija ar draudimo bendrovės laidavimo raštas (kartu su laidavimo draudimo raštu turi būti pateiktas ir pasirašytas draudimo liudijimas (polisas) bei dokumentas, įrodantis, kad draudimo įmoka už išduotą laidavimą yra sumokėta). Užtikrinimo vertė – 5 proc. nuo Paslaugos teikėjo pasiūlyme nurodytos bendros pasiūlymo kainos su PVM.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
Pagreitinta procedūra
Pagrindimas:
Šiuo metu vykdomas ilgalaikių Socialinės paramos šeimai informacinės sistemos priežiūros, vystymo ir konsultavimo paslaugų pirkimas (Pirkimas, Nr.660552). Siekiant užtikrinti SPIS veikimą iki minėto Pirkimo rezultatų, būtina papildomai įsigyti paslaugas, kurios užtikrintų itin svarbios IT sistemos palaikymą.
Dėl užsitęsusio Pirkimo dokumentacijos derinimo, dabartiniam tiekėjui patekus į Nepatikimų tiekėjų sąrašą, nėra galimybės įsigyti papildomas paslaugas iš to paties tiekėjo, dėl ypatingos svarbos IT sistema negali likti be priežiūros nė vienai dienai, Paslaugas būtina įsigyti kuo skubiau kol paskelbtame Pirkime bus nustatytas laimėtojas. Dabar galiojanti sutartis baigiasi ir ministerija, siekdama užtikrinti nenutrūkstamą paslaugų teikimą imasi visų priemonių, kad SPIS veiktų nepertraukiamai.
Siekiant užtikrinti nenutrūkstamą valstybinės reikšmės IT sistemos veikimą, vadovaujantis VPĮ 60 str. 3 d., pirkimas atliekamas taikant pagreitintą procedūrą
Dėl užsitęsusio Pirkimo dokumentacijos derinimo, dabartiniam tiekėjui patekus į Nepatikimų tiekėjų sąrašą, nėra galimybės įsigyti papildomas paslaugas iš to paties tiekėjo, dėl ypatingos svarbos IT sistema negali likti be priežiūros nė vienai dienai, Paslaugas būtina įsigyti kuo skubiau kol paskelbtame Pirkime bus nustatytas laimėtojas. Dabar galiojanti sutartis baigiasi ir ministerija, siekdama užtikrinti nenutrūkstamą paslaugų teikimą imasi visų priemonių, kad SPIS veiktų nepertraukiamai.
Siekiant užtikrinti nenutrūkstamą valstybinės reikšmės IT sistemos veikimą, vadovaujantis VPĮ 60 str. 3 d., pirkimas atliekamas taikant pagreitintą procedūrą
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-05-04
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-05-04
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-04-14
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?