CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija
188603515
A. Vivulskio g. 11, LT-03610 Vilnius
Vilnius
03610
LT
Asmuo ryšiams: Laima Indrelienė
Telefonas: +370 65859302
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://socmin.lrv.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=703778
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Socialinė apsauga

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Socialinės paramos šeimai informacinės sistemos priežiūros, konsultavimo ir vystymo paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72230000  -  Vartotojų programinės įrangos kūrimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Socialinės paramos šeimai informacinės sistemos priežiūros, konsultavimo ir vystymo paslaugų pirkimas
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 413223.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

72230000  -  Vartotojų programinės įrangos kūrimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Lietuva
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Socialinės paramos šeimai informacinės sistemos priežiūros, konsultavimo ir vystymo paslaugų pirkimas
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 413223.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 4
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Paslaugų teikimo terminas gali būti pratęstas 1 (vieną) kartą 2 (dviejų) mėnesių laikotarpiui.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, taip pat tiekėjų grupės nariai (jei pasiūlymą teikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais tiekėjas remiasi, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo ir pateikti užpildytus Europos bendruosius viešųjų pirkimų dokumentus (EBVPD)
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kitos kredito įstaigos garantija ar draudimo bendrovės laidavimo raštas (kartu su laidavimo draudimo raštu turi būti pateiktas ir pasirašytas draudimo liudijimas (polisas) bei dokumentas, įrodantis, kad draudimo įmoka už išduotą laidavimą yra sumokėta). Užtikrinimo vertė – 5 proc. nuo Paslaugos teikėjo pasiūlyme nurodytos bendros pasiūlymo kainos su PVM.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
Pagreitinta procedūra
Pagrindimas:  
Šiuo metu vykdomas ilgalaikių Socialinės paramos šeimai informacinės sistemos priežiūros, vystymo ir konsultavimo paslaugų pirkimas (Pirkimas, Nr.660552). Siekiant užtikrinti SPIS veikimą iki minėto Pirkimo rezultatų, būtina papildomai įsigyti paslaugas, kurios užtikrintų itin svarbios IT sistemos palaikymą.
Dėl užsitęsusio Pirkimo dokumentacijos derinimo, dabartiniam tiekėjui patekus į Nepatikimų tiekėjų sąrašą, nėra galimybės įsigyti papildomas paslaugas iš to paties tiekėjo, dėl ypatingos svarbos IT sistema negali likti be priežiūros nė vienai dienai, Paslaugas būtina įsigyti kuo skubiau kol paskelbtame Pirkime bus nustatytas laimėtojas. Dabar galiojanti sutartis baigiasi ir ministerija, siekdama užtikrinti nenutrūkstamą paslaugų teikimą imasi visų priemonių, kad SPIS veiktų nepertraukiamai.
Siekiant užtikrinti nenutrūkstamą valstybinės reikšmės IT sistemos veikimą, vadovaujantis VPĮ 60 str. 3 d., pirkimas atliekamas taikant pagreitintą procedūrą
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-05-04
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-05-04
Vietos laikas:  09:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-04-14

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?