Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Šiaulių apskaitos centras
305888561
Pakalnės g. 6A
Šiauliai
76293
LT
Asmuo ryšiams:
Lijana Feimanienė
Telefonas:
+370 65103570
El. paštas:
lijana.feimaniene@sac.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
www.sac.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/91608
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=706554Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=706554&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Biudžetinė įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Savanoriško sveikatos draudimo paslauga
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
66512210
-
Savanoriškojo sveikatos draudimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Šiaulių miesto savivaldybės administracija (toliau-įstaiga) perka darbuotojų, Tarybos ir mero sekretoriato darbuotojų savanoriško sveikatos draudimo paslaugas; Draudžiami 290 įstaigos darbuotojų (toliau - Apdraustieji); Vidutinis darbuotojų amžius 48 metai; Draudžiamų darbuotojų skaičius yra preliminarus, Perkančioji organizacija pasilieka sau teisę keisti darbuotojų skaičių, didinant jį arba mažinant iki 5 proc;
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 58000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
66512210
-
Savanoriškojo sveikatos draudimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Šiaulių miesto savivaldybės administracija (toliau-įstaiga) perka darbuotojų, Tarybos ir mero sekretoriato darbuotojų savanoriško sveikatos draudimo paslaugas; Draudžiami 290 įstaigos darbuotojų (toliau - Apdraustieji); Vidutinis darbuotojų amžius 48 metai; Draudžiamų darbuotojų skaičius yra preliminarus, Perkančioji organizacija pasilieka sau teisę keisti darbuotojų skaičių, didinant jį arba mažinant iki 5 proc;
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkančioji organizacija reikalauja, kad Tiekėjai ir subtiekėjai, kurių pajėgumais remiasi Tiekėjas pagrįsdamas atitikimą pirkimo sąlygose nurodytiems kvalifikaciniams reikalavimams, kartu su pasiūlymu pateiktų užpildytą pirkimo sąlygų 4 priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Uždelsus laiku atsiskaityti už suteiktas Paslaugas, Draudėjas Draudikui reikalaujant moka 0,02 proc. delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną vėlavimo dieną.
Kiekvienu atveju Draudikui praleidus bet kurios pareigos įvykdymo terminą, nustatytą Sutartyje, Draudikas moka Draudėjui 0,02 proc. delspinigius nuo nesuteiktų Paslaugų vertės už kiekvieną uždelstą dieną.
Delspinigių sumokėjimas neatleidžia Šalių nuo pareigos vykdyti Sutartyje prisiimtus įsipareigojimus.
Draudikui nevykdant arba netinkamai vykdant Sutarties numatytus įsipareigojimus ir dėl to vienašališkai nutraukus Sutartį, Draudikas moka Draudėjui 10 % nuo Sutarties Pradinės sutarties vertės dydžio, baudą.
Kiekvienu atveju Draudikui praleidus bet kurios pareigos įvykdymo terminą, nustatytą Sutartyje, Draudikas moka Draudėjui 0,02 proc. delspinigius nuo nesuteiktų Paslaugų vertės už kiekvieną uždelstą dieną.
Delspinigių sumokėjimas neatleidžia Šalių nuo pareigos vykdyti Sutartyje prisiimtus įsipareigojimus.
Draudikui nevykdant arba netinkamai vykdant Sutarties numatytus įsipareigojimus ir dėl to vienašališkai nutraukus Sutartį, Draudikas moka Draudėjui 10 % nuo Sutarties Pradinės sutarties vertės dydžio, baudą.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-05-17
Vietos laikas:
13:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-08-16
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-05-17
Vietos laikas:
13:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Dvaro g. 43
Šiauliai
76345
LT
Telefonas:
+370 5216037
El. paštas:
siauliu.apygardos@teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2023-05-03
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?