Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Šiuolaikinio meno centras
291424950
Vokiečių g. 2
Vilnius
01130
LT
Asmuo ryšiams:
Žilvaras Gelumbauskas
Telefonas:
+370 68617180
El. paštas:
z.gelumbauskas@ecocost.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.cac.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/29619
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=684817Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=684817&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Laisvalaikis, kultūra ir religija
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Projekto „Sapiegų rūmų aktualizavimas“ įrangos pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
32321200
-
Garso ir vaizdo aparatūra
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Šiuo pirkimu perkama garso ir vaizdo įranga projekto “Sapiegų rūmų aktualizavimas” įgyvendinimui. Įranga turės būti pristatyta ir sumontuota Sapiegų rūmuose, adresu L. Sapiegos g. 1310312 Vilnius. Pirkimas skaidomas į dalis: 1 dalis (Garso aparatūra), 2 dalis (Apšvietimo įranga), 3 dalis (Vaizdo įranga), 4 dalis (Konferencinė įranga).
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Garso aparatura
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
32342410
-
Garso aparatūra
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Šiuo pirkimu perkama garso įranga projekto “Sapiegų rūmų aktualizavimas” įgyvendinimui. Įranga turės būti pristatyta ir sumontuota Sapiegų rūmuose, adresu L. Sapiegos g. 1310312 Vilnius. Pirkimas skaidomas į dalis. 1 dalis (Garso aparatūra): Plačiajuostė kolonėlė su stovu ir saugojimo/ transportavimo dėže; Žemų dažnių kolonėlė su saugojimo/transportavimo dėže; Garso stiprintuvas; Scenos monitorius; Garso valdymo pultas su saugojimo/transportavimo dėže; Audio grotuvas; Bevielio mikrofono sistema; Aktyvi antena; Signalo skirstytuvas mikrofonams; Instrumentinis mikrofonas; Impedanso keitiklis; Pasyvi garso kolonėlė; Žemo dažnio pasyvi garso kolonėlė. Kiekiai nurodomi pirkimo dokumentuose.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
5
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas Nr. 05.4.1-CPVA-V-301-01-0012 “Sapiegų rūmų aktualizavimas“.
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Apšvietimo įranga
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
31500000
-
Apšvietimo įrenginiai ir elektros šviestuvai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Šiuo pirkimu perkama apšvietimo įranga projekto “Sapiegų rūmų aktualizavimas” įgyvendinimui. Įranga turės būti pristatyta ir sumontuota Sapiegų rūmuose, adresu L. Sapiegos g. 1310312 Vilnius. Pirkimas skaidomas į dalis. 2 dalis (Apšvietimo įranga): Užliejančios šviesos LED prožektoriai; Valdomi LED prožektoriai; Šviesų valdymo pultas; Apšvietimo valdymo priedėlis. Kiekiai nurodomi pirkimo dokumentuose.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
5
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas Nr. 05.4.1-CPVA-V-301-01-0012 “Sapiegų rūmų aktualizavimas“.
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Vaizdo įranga
Pirkimo dalies Nr.:
3
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
32323300
-
Vaizdo aparatūra
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Šiuo pirkimu perkama vaizdo įranga projekto “Sapiegų rūmų aktualizavimas” įgyvendinimui. Įranga turės būti pristatyta ir sumontuota Sapiegų rūmuose, adresu L. Sapiegos g. 1310312 Vilnius. Pirkimas skaidomas į dalis. 3 dalis (Vaizdo įranga): Nešiojamas rėminis ekranas; Lazerinis projektorius; Programinė įranga nekoduotiems DCP formato filmams; Garso procesorius; Surenkamas LED ekranas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
5
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas Nr. 05.4.1-CPVA-V-301-01-0012 “Sapiegų rūmų aktualizavimas“.
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Konferencinė įranga
Pirkimo dalies Nr.:
4
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
32342300
-
Mikrofonai ir patalpų įgarsinimo įranga
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Šiuo pirkimu perkama konferencijų įranga projekto “Sapiegų rūmų aktualizavimas” įgyvendinimui. Įranga turės būti pristatyta ir sumontuota Sapiegų rūmuose, adresu L. Sapiegos g. 1310312 Vilnius. Pirkimas skaidomas į dalis. 4 dalis (Konferencinė įranga): Centrinis diskusijų-vertimo įrenginys su licencija; Belaidis diskusijų pultas su mikrofonu; IR moduliatorius; Vertėjo pultas; Ausinės; IR spinduolis; Imtuvas su įkraunama baterija; Baterijų ikrovimo stetelė.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
5
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas Nr. 05.4.1-CPVA-V-301-01-0012 “Sapiegų rūmų aktualizavimas“.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Kartu su pasiūlymu turi būti pareikiamas EBVPD. Informacija apie EBVPD pateikimą ir tiekėjų pašalinimo pagrindus nurodoma pirkimo sąlygose.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Jei Tiekėjas vėluoja pristatyti Prekes arba įvykdyti garantinius įsipareigojimus Sutartyje numatytais terminais, moka Pirkėjui 0,05 (penkių šimtųjų) procentų delspinigius nuo nepristatytų ir (ar) nepataisytų, ir (ar) nepakeistų Prekių vertės už kiekvieną uždelstą dieną. Tiekėjas per 10 (dešimt) darbo dienų po Sutarties pasirašymo pateikia Pirkėjui Sutarties įvykdymo užtikrinimą – banko garantiją arba draudimo bendrovės laidavimą. Sutarties užtikrinimo vertė turi būti ne mažesnė kaip 5 (penki) procentai pradinės sutarties vertės.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-05-10
Vietos laikas:
11:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-05-10
Vietos laikas:
11:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-04-07
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Tvarkos aprašo 4.4. papunktį
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?