Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Valstybės įmonė Valstybinių miškų urėdija
132340880
Pramonės pr. 11 A
Kaunas
51327
LT
Asmuo ryšiams:
Violeta Gembicka
Telefonas:
+370 67846257
El. paštas:
violeta.gembicka@vmu.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vivmu.lt/lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/8835
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=638937Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=638937&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Miškininkystė
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Dokumentų archyvavimo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79500000
-
Pagalbinės biuro paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Planuojama įsigyti dokumentų tvarkymo ir archyvavimo paslaugas
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79500000
-
Pagalbinės biuro paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Planuojama nupirkti Iki 2018-01-08 parengtų Perkančiosios organizacijos regioniniuose padaliniuose esančių ilgai, trumpai ir nuolat saugomų dokumentų paruošimo archyvavimui ir kitas su tuo susijusias paslaugas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis gali būti pratęsta 2 kartus po 12 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, deklaruodamas, kad atitinka reikalavimus tiekėjų kvalifikacijai , teikiant pasiūlymą turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD). EBVPD gali būti pildomas svetainėje http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ , užpildžius atsisiunčiamas iš tos svetainės ir pateikiamas kartu su pasiūlymu. Forma pildymui pateikiama CVP IS kaip pirkimo sąlygų priedas (espd-request) Instrukcija, kaip šis dokumentas pildomas, pridedama kartu su Pirkimo dokumentais.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymo užtikrinimo būdai: 10% (dešimt procentų) nuo Sutarties maksimalios kainos be PVM; jeigu Paslaugų teikėjas vėluoja suteikti Paslaugas, Užsakovas nuo kitos dienos Paslaugų teikėjui skaičiuoja 0,02 (dviejų šimtųjų) procento dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną Paslaugų kainos, įskaitant PVM, jei jis Sutarčiai taikomas, maksimalią delspinigių skaičiavimo ribą nustatant 20 (dvidešimt) procentų, skaičiuojamų nuo Sutarties maksimalios kainos, įskaitant PVM, jei jis Sutarčiai taikomas; jei Užsakovas uždelsia atsiskaityti už tinkamai Paslaugų teikėjo suteiktas kokybiškas Paslaugas per Sutartyje nurodytą terminą, Paslaugų teikėjas nuo kitos dienos skaičiuoja Užsakovui 0,02 (dviejų šimtųjų) procento dydžio delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos, įskaitant PVM, jei jis Sutarčiai taikomas, maksimalią delspinigių skaičiavimo ribą nustatant 20 (dvidešimt) procentų, skaičiuojamų nuo Sutarties maksimalios kainos, įskaitant PVM, jei jis Sutarčiai taikomas.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-06-13
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2022-08-27
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-06-13
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Savanorių pr. 176, Vilnius arba nuotoliniu būdu.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vokų atplėšimo procedūroje dalyvauja tik viešosios komisijos nariai.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimas atliekamas Centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos priemonėmis. Susirašinėjimas bus vykdomas lietuvių kalba. Tiekėjai pasiūlymus ir kitus reikalaujamus dokumentus turi pateikti parengtus lietuvių kalba.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-05-27
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?