CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Vilniaus universitetas
211950810
Universiteto g. 3
Vilnius
Vilnius
LT
Asmuo ryšiams: Viktorija Uzdilienė
Telefonas: +370 52366033
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vu.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=669075
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Švietimas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Spektrometro Perkin Elmer Lambda 950 remonto paslaugų pirkimas, Nr. VU32600
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

50430000  -  Precizinės įrangos remonto ir priežiūros paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Spektrometo Perkin Elmer Lambda 950 remonto paslaugos.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

50430000  -  Precizinės įrangos remonto ir priežiūros paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

1 vnt. spektrometo Perkin Elmer Lambda 950 remonto paslaugos, kurioms keliami reikalavimai pateikti šių Specialiųjų pirkimo sąlygų priede Nr. 1 „Techninė specifikacija“.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 7
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Esant aplinkybėms, kai paaiškėjusių trūkumų per 6 mėnesius išspręsti nepavyksta arba esant aplinkybėms nepriklausančioms nuo Paslaugų teikėjo bei kurių Paslaugų teikėjas iš anksto negalėjo numatyti, Klientui sutikus bei Sutarties šalims pasirašius susitarimą, paslaugų atlikimo terminas gali būti pratęstas 1 kartą 3 mėnesių laikotarpiui atitinkamai pratęsiant garantinio aptarnavimo laikotarpį.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) - aktualią redakciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis, Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. EBVPD parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7,kuriuo nustatoma EBVPD standartinė forma (OL 2016 L 3 p. 16). Norintieji pildyti EBVPD elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Klientas, uždelsęs sumokėti per 30 dienų po paslaugų suteikimo, PVM s/f pateikimo ir perdavimo-priėmimo akto pasirašymo dienos, įsipareigoja mokėti Paslaugų teikėjui 0,02 % dydžio delspinigius nuo bendros sutarties kainos už kiekvieną uždelstą dieną.
Jeigu Paslaugų teikėjas nesuteikia Sutarties priede Nr. 1 nurodytus reikalavimus atitinkančių paslaugų per 6 mėn. nuo Sutarties pasirašymo dienos, įskaitant ir 3 mėn. pratęsimą, Paslaugos teikėjas, Klientui pareikalavus moka Klientui 0,02 % dydžio delspinigius bendros sutarties kainos, už kiekvieną vėlavimo dieną.
Jei Paslaugų teikėjas suteikia netinkamos kokybės Paslaugas (pažeidžia sutarties 5.1. p.), atsisako teikti Paslaugas, pažeidžia paslaugų teikimo reikalavimus, Klientas turi teisę pritaikyti 20 % dydžio baudą nuo bendros sutarties vertės ir pareikalauti atlyginti nuostolius.
Paslaugos tiekėjas, atlikdamas Paslaugas, atsako už spektrometro saugumą arba sugadinimą rinkos verte.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-11-03
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-11-03
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Elektroninė erdvė.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai nedalyvauja vokų atplėšimo procedūroje.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2022-10-21

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

ne