Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija
188603091
A. Volano g. 2, LT-01516 Vilnius
Vilnius
01516
LT
Asmuo ryšiams:
Gintaras Vaskela
Telefonas:
+370 52191240
El. paštas:
gintaras.vaskela@smm.lt
Faksas:
+370 52191240
NUTS kodas:
LT01 -
Sostinės regionas
Pagrindinis adresas:
http://www.smm.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5177
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=630023Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=630023&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Komunikacijos kampanijos apie profesinį mokymą sukūrimo ir įgyvendinimo paslaugos
Nuorodos numeris:
594785
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79342200
-
Skatinimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamos komunikacijos kampanijos, skirtos skatinti mokinius rinktis profesinį mokymą ir įgyti rinkoje paklausią profesiją, sukūrimo ir įgyvendinimo paslaugos.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 37500.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79342200
-
Skatinimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT01 -
Sostinės regionas
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
A. Volano g. 2, Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamos komunikacijos kampanijos, skirtos skatinti mokinius rinktis profesinį mokymą ir įgyti rinkoje paklausią profesiją, sukūrimo ir įgyvendinimo paslaugos. Planuojamas laikotarpis - ne ilgiau kaip 7 mėnesiai, preliminari pradžia 2022 m. gegužės pabaiga – birželio pradžia. Po visų pagrindinių veiksmų viešojoje erdvėje Paslaugų teikėjas atliks mokinių apklausą (iki 2022 m. spalio. pabaigos) ir nustatys, ar buvo pasiekti rodikliai, kuriuos jis įsipareigojo pasiekti.
Paslaugų teikėjas turi siekti šių tikslų: 1. patraukliai mokiniams pristatyti profesinio mokymo įstaigų galimybes suteikti vidurinį išsilavinimą ir darbo rinkoje paklausią kvalifikaciją; 2. pristatyti praktinio mokymosi, kuris sudaro 70 proc. profesinio mokymo programos, svarbą planuojant ir pradedant karjerą iš karto tik baigus profesinio mokymo įstaigą; 3. kelti karjeros planavimo kelio, kai iš pradžių įgyjama profesinė kvalifikacija ir tik tada svarstoma galimybė studijuoti aukštojoje mokykloje, prestižą; 4. skatinti 9-10 ir I–II gimnazijos klasių mokinius, kurie dar nėra apsisprendę dėl savo karjeros, pasirinkti mokytis profesinio mokymo įstaigoje ir įgyti darbo rinkoje paklausią profesiją; 5. informuoti 9-10 ir I–II gimnazijos klasių mokinius atsinaujinusias profesinio mokymo įstaigas (tame tarpe ir modernius sektorinius praktinio mokymo centrus) ir jų teikiamas mokymosi ir karjeros galimybes; 6. stiprinti mokinių požiūrį, kad norint būti sėkmingu gyvenime aukštasis mokslas nėra būtinas, o įgyta profesinė kvalifikacija suteikia tokias pačias galimybes gyvenime kaip ir aukštojo mokslo laipsnis; 7. padėti formuoti mokinių nuomonę, kad mokytis konkrečios profesijos yra įdomu ir perspektyvu, o įgijus kvalifikaciją yra daug galimybių dirbti mėgstamą darbą gerai apmokamoje darbo vietoje; 8. pristatyti karjeros galimybę, kai jaunuolis į aukštosios mokyklos programą įstoja jau įgijęs profesiją ir yra dirbęs (dalinai dirba ar pan.) darbą, giminingą aukštojoje mokykloje studijuojamai programai.
Komunikacijos kampanijos priemonės: 1) originalių vaizdo klipų apie profesijas sukūrimas, pagaminimas ir reklama socialiniuose tinkluose; 2) video naujienlaiškio apie priėmimą į profesinio mokymo įstaigas sukūrimas ir pagaminimas; 3) „Įgyk profesiją“ paskyros socialiniame tinkle „Tik-Tok“ įveiklinimas; 4) dviejų mokinių asmeninių socialinio tinklo paskyrų įveiklinimas; 5) publikacijos interneto naujienų portale; 6) publikacijos nacionaliniame spausdinamame leidinyje (žurnale); 7) įrašai asmeninėse nuomonės formuotojų „Tik-Tok“, „Instagram“ ir „Youtube“ paskyrose; 8) mokinių nuomonės apie vykdytą komunikacijos kampaniją tyrimas.
Paslaugų teikėjas turi siekti šių tikslų: 1. patraukliai mokiniams pristatyti profesinio mokymo įstaigų galimybes suteikti vidurinį išsilavinimą ir darbo rinkoje paklausią kvalifikaciją; 2. pristatyti praktinio mokymosi, kuris sudaro 70 proc. profesinio mokymo programos, svarbą planuojant ir pradedant karjerą iš karto tik baigus profesinio mokymo įstaigą; 3. kelti karjeros planavimo kelio, kai iš pradžių įgyjama profesinė kvalifikacija ir tik tada svarstoma galimybė studijuoti aukštojoje mokykloje, prestižą; 4. skatinti 9-10 ir I–II gimnazijos klasių mokinius, kurie dar nėra apsisprendę dėl savo karjeros, pasirinkti mokytis profesinio mokymo įstaigoje ir įgyti darbo rinkoje paklausią profesiją; 5. informuoti 9-10 ir I–II gimnazijos klasių mokinius atsinaujinusias profesinio mokymo įstaigas (tame tarpe ir modernius sektorinius praktinio mokymo centrus) ir jų teikiamas mokymosi ir karjeros galimybes; 6. stiprinti mokinių požiūrį, kad norint būti sėkmingu gyvenime aukštasis mokslas nėra būtinas, o įgyta profesinė kvalifikacija suteikia tokias pačias galimybes gyvenime kaip ir aukštojo mokslo laipsnis; 7. padėti formuoti mokinių nuomonę, kad mokytis konkrečios profesijos yra įdomu ir perspektyvu, o įgijus kvalifikaciją yra daug galimybių dirbti mėgstamą darbą gerai apmokamoje darbo vietoje; 8. pristatyti karjeros galimybę, kai jaunuolis į aukštosios mokyklos programą įstoja jau įgijęs profesiją ir yra dirbęs (dalinai dirba ar pan.) darbą, giminingą aukštojoje mokykloje studijuojamai programai.
Komunikacijos kampanijos priemonės: 1) originalių vaizdo klipų apie profesijas sukūrimas, pagaminimas ir reklama socialiniuose tinkluose; 2) video naujienlaiškio apie priėmimą į profesinio mokymo įstaigas sukūrimas ir pagaminimas; 3) „Įgyk profesiją“ paskyros socialiniame tinkle „Tik-Tok“ įveiklinimas; 4) dviejų mokinių asmeninių socialinio tinklo paskyrų įveiklinimas; 5) publikacijos interneto naujienų portale; 6) publikacijos nacionaliniame spausdinamame leidinyje (žurnale); 7) įrašai asmeninėse nuomonės formuotojų „Tik-Tok“, „Instagram“ ir „Youtube“ paskyrose; 8) mokinių nuomonės apie vykdytą komunikacijos kampaniją tyrimas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 37500.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
7
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
12.0.1-CPVA-V-202-01-0004 Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija – Informavimas apie veiksmų programą
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pateikiamas užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Nekeliami
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties šalis, uždelsusi laiku pagal šią sutartį įvykdyti savo įsipareigojimus, už kiekvieną uždelstą dieną moka 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo neįvykdytų įsipareigojimų vertė. Nepasiekus nurodytų rodiklių, bus proporcingai apmokama už dalį, kuri buvo pasiekta. Paslaugų teikimo laikotarpiu Paslaugų teikėjui nepasiekus įsipareigotų pasiekti rodiklių, už suteiktas paslaugas gali būti apmokama ne pilna apimtimi, t.y. apmokant pagal proporciją už pasiektą rodiklio dalį taip, kaip nurodyta sutartyje
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-04-27
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 1
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-04-27
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
A. Volano g. 2, Vilnius
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su pasiūlymais Komisijos posėdyje (elektroninių vokų atplėšimo procedūroje) tiekėjai nedalyvauja
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 2625645
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Faksas:
+370 2625645
Interneto adresas:
http://www.vat.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Nustatyta pirkimo dokumentuose
VI.5)
Paskelbimo data
2022-04-14
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?