Socialinės ir kitos specialios paslaugos. Viešosios sutartys
Skelbimas apie pirkimą
Paslaugos
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Mažeikių rajono savivaldybės administracija
167371234
Laisvės g. 8
Mažeikiai
89223
LT
Asmuo ryšiams:
Gabrielė Budžienė
Telefonas:
+370 44398226
El. paštas:
gabriele.budziene@mazeikiai.lt
Faksas:
+370 44325844
NUTS kodas:
LT028 -
Telšių apskritis
Pagrindinis adresas:
http://www.mazeikiai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6203
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=622438Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=622438&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Socialinių išmokų ir pašalpų pristatymo į namus ir išmokėjimo paslaugos pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
75310000
-
Išmokų paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Kiekvieną mėnesį, Mažeikių rajono savivaldybės administracijos socialinės paramos skyriuje paskirtų socialinių išmokų ir pašalpų (toliau–Išmokos) elektroniniai mokėjimo žiniaraščiai perduodami paslaugos teikėjui, kuris pristato Išmokas gavėjams į namus, arba išmoka paslaugos teikėjo kasoje. Mažeikių r. savivaldybės administracijos socialinis paramos skyrius paslaugos tiekėjui iki einamojo mėnesio 15 dienos pateikia pagal Išmokų rūšis elektroninius mokėjimo žiniaraščius, Išmokos pagal pateiktus žiniaraščius pristatomos kiekvieną mėnesį nuo 15 d. iki 25 d. žiniaraščiuose nurodytiems gavėjams pagal Išmokos gavėjo gyvenamąją vietą arba Išmokos gavėjui pageidavus išmokamos paslaugos teikėjo kasoje.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
75310000
-
Išmokų paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT028 -
Telšių apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Mažeikių rajono savivaldybė
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Orientacinė perkamų paslaugų apimtis apie 1700 gavėjų per mėnesį, išmokų suma apie
1586027,00 Eur per metus, 4758083,00 Eur per 36 mėnesius.
1586027,00 Eur per metus, 4758083,00 Eur per 36 mėnesius.
II.2.7)
Sutarties arba preliminariosios sutarties trukmė
Trukmė mėnesiais:
37
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.4)
Objektyvios taisyklės ir dalyvavimo kriterijai
Taisyklių ir kriterijų sąrašas bei trumpas aprašymas: 1. Tiekėjai kartu su pasiūlymu turės pateik užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) - aktualią redakciją, patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio
nuostatomis.
2. Tiekėjo kvalifikacija dėl teisės verstis atitinkama veikla bus tikrinama, tiekėjas perkančiajai organizacijai įsipareigoja, kad pirkimo sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys.
3. Ekonominė ir finansinė padėtis - Netaikoma.
4. Techniniai ir profesiniai pajėgumai - Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose.
nuostatomis.
2. Tiekėjo kvalifikacija dėl teisės verstis atitinkama veikla bus tikrinama, tiekėjas perkančiajai organizacijai įsipareigoja, kad pirkimo sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys.
3. Ekonominė ir finansinė padėtis - Netaikoma.
4. Techniniai ir profesiniai pajėgumai - Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Paslaugos teikėjas per 10 kalendorinių dienų nuo sutarties sudarymo privalo pateikti sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar draudimo bendrovės laidavimo raštą. Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė – 5100,00 Eur (penki tūkstančiai vienas šimtas eurų).
2. Pasibaigus kalendoriniam mėnesiui, bet ne vėliau kaip iki kito mėnesio 5 (penktos) dienos, Paslaugos teikėjas, gavęs Paslaugos pirkėjo pasirašytą tarpusavio atsiskaitymų suderinimo aktą, naudojant „E sąskaitos“ priemones, pateikia PVM sąskaitą faktūrą už per praėjusį mėnesį suteiktas paslaugas. Paslaugos pirkėjas už teikiamą paslaugą Paslaugos teikėjui sumoka ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos.
2. Pasibaigus kalendoriniam mėnesiui, bet ne vėliau kaip iki kito mėnesio 5 (penktos) dienos, Paslaugos teikėjas, gavęs Paslaugos pirkėjo pasirašytą tarpusavio atsiskaitymų suderinimo aktą, naudojant „E sąskaitos“ priemones, pateikia PVM sąskaitą faktūrą už per praėjusį mėnesį suteiktas paslaugas. Paslaugos pirkėjas už teikiamą paslaugą Paslaugos teikėjui sumoka ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros forma
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas / Paraiškų dėl reiškiamo susidomėjimo priėmimo terminas
Data:
2022-03-31
Vietos laikas:
08:15
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
VI dalis: Papildoma informacija
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Dvaro g. 83
Šiauliai
LT-76299
LT
Telefonas:
+370 65216037
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-02-25
VI.7)