Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė "VAATC"
181705485
Lvivo g. 89-75
Vilnius
08104
LT
Asmuo ryšiams:
Jolanta Truncė
Telefonas:
+370 68046457
El. paštas:
jolantat@vaatc.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vaatc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7594
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=682486Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=682486&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Juridinis asmuo, kuris yra perkančioji organizacija pagal Viešųjų pirkimų įstatymą.
I.5)
Pagrindinė veikla
Aplinka
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Preskonteineriai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
44619000
-
Kiti konteineriai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkančioji organizacija ketina įsigyti preliminariai 10 vnt. preskonteinerių už maksimalią pirkimui skirtą lėšų sumą - 200 000 Eur.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 200000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
44619000
-
Kiti konteineriai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkančioji organizacija ketina įsigyti preliminariai 10 vnt. preskonteinerių už maksimalią pirkimui skirtą lėšų sumą - 200 000 Eur.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 200000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
7
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Jei: 1) atsiranda uždelsimas, kliūčių ar trukdymų, kurių atsiradimui Pardavėjas neturi įtakos ir už kuriuos jis neatsako ir kurie sukelti ir priskirtini Pirkėjui arba Pirkėjo personalui, arba tretiesiems asmenims, ir (arba) 2) pakeitimo būtinybė atsirado dėl kitų aplinkybių, kurių kiekviena Sutarties šalis, būdama protinga ir apdairi, negalėjo numatyti.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pardavėjas vėluodamas pristatyti prekes per Sutartyje nustatytą terminą, moka Pirkėjui už kiekvieną uždelstą dieną 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo pradinės Sutarties vertės be PVM be atskiro Pirkėjo raštiško reikalavimo ar įspėjimo.
Pardavėjui pristačius nekokybiškas, Sutarties ir/ar teisės aktų reikalavimų neatitinkančias prekes, tame tarpe paaiškėjus prekių defektams per garantinį laikotarpį, Pardavėjas per Pirkėjo nurodytą protingą terminą privalo savo sąskaita pakeisti prekes kokybiškomis, Sutarties ir/ar teisės aktų reikalavimus atitinkančiomis prekėmis arba ištaisyti prekių defektus, jeigu juos ištaisyti įmanoma ir Pirkėjas su tuo sutinka. Jeigu Pardavėjas per Pirkėjo nurodytą terminą to nepadaro, Pardavėjas moka Pirkėjui už kiekvieną uždelstą dieną 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo pradinės Sutarties vertės be PVM be atskiro Pirkėjo raštiško reikalavimo ar įspėjimo.
Pardavėjui pristačius nekokybiškas, Sutarties ir/ar teisės aktų reikalavimų neatitinkančias prekes, tame tarpe paaiškėjus prekių defektams per garantinį laikotarpį, Pardavėjas per Pirkėjo nurodytą protingą terminą privalo savo sąskaita pakeisti prekes kokybiškomis, Sutarties ir/ar teisės aktų reikalavimus atitinkančiomis prekėmis arba ištaisyti prekių defektus, jeigu juos ištaisyti įmanoma ir Pirkėjas su tuo sutinka. Jeigu Pardavėjas per Pirkėjo nurodytą terminą to nepadaro, Pardavėjas moka Pirkėjui už kiekvieną uždelstą dieną 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo pradinės Sutarties vertės be PVM be atskiro Pirkėjo raštiško reikalavimo ar įspėjimo.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-01-18
Vietos laikas:
13:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 4
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-01-18
Vietos laikas:
13:45
Vieta:
Perkančiosios organizacijos buveinėje adresu Lvivo g. 89-75, Vilniuje.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su pasiūlymais procedūroje tiekėjai ar jų įgalioti atstovai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-12-27
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?