Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė 'Šiaulių vandenys'
144133366
Vytauto g. 103, Šiauliai
Šiauliai
77160
LT
Asmuo ryšiams:
Sigita Beržinskienė
Telefonas:
+370 41525969
El. paštas:
sigita.b@siauliuvandenys.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.siauliuvandenys.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/3532
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=681055Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=681055&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Vanduo
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Technologinio proceso valdymo, automatikos, ryšių, apsauginių, priešgaisrinių, vaizdo stebėjimo ir praėjimo kontrolės sistemų remonto paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
50300000
-
Remonto, priežiūros ir kitos paslaugos, susijusios su asmeniniais kompiuteriais, biuro įranga, telekomunikacijų bei garso ir vaizdo įranga
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Technologinio proceso valdymo, automatikos, ryšių, apsauginių, priešgaisrinių, vaizdo stebėjimo ir praėjimo kontrolės sistemų remonto paslaugos
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
31700000
-
Elektroniniai, elektromechaniniai ir elektrotechniniai reikmenys
32500000
-
Telekomunikacijų įranga ir reikmenys
38800000
-
Pramonės procesų valdymo įranga ir nuotolinio valdymo įranga
48800000
-
Informacinės sistemos ir serveriai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Šiaulių miestas ir rajonas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
1. Technologinio proceso valdymo, automatikos, ryšių, apsauginių, priešgaisrinių, vaizdo stebėjimo ir praėjimo kontrolės sistemų remonto paslaugos;
2. Sutarčiai taikomas fiksuoto įkainio ir sutarties vykdymo išlaidų atlyginimo būdų derinys;
3. Maksimali sutarties vertė - ne didesnė nei 400 000,00 Eur (be PVM) 36 mėnesių laikotarpiui.
2. Sutarčiai taikomas fiksuoto įkainio ir sutarties vykdymo išlaidų atlyginimo būdų derinys;
3. Maksimali sutarties vertė - ne didesnė nei 400 000,00 Eur (be PVM) 36 mėnesių laikotarpiui.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Galimybė Sutartį pratęsti du kartus po 12 (dvylika) mėnesių laikotarpiui, tomis pačiomis Sutartyje nurodytomis sąlygomis. Bendras Sutarties galiojimo terminas negali viršyti 36 (trisdešimt šešių) mėnesių nuo Sutarties įsigaliojimo dienos (įskaitant apmokėjimui už Paslaugas skirtą laikotarpį).
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Jei bendrą pasiūlymą pateikia ūkio subjektų grupė, ar Tiekėjas remiasi kitais Ūkio subjektų pajėgumais ar subtiekėjais, pirkimo dokumentuose nustatytus reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo turi atitiktį ir pateikti nurodytus dokumentus kiekvienas Ūkio subjektų grupės narys atskirai / kiekvienas ūkio subjektas / kiekvienas subtiekėjas (išskyrus Kvazisubtiekėjus).
Kiekvienas subjektas (išskyrus Kvazisubtiekėjus), kurio pajėgumais Tiekėjas remiasi, neatsižvelgiant į tai, kokio teisinio pobūdžio būtų jo ryšiai su jais, turi pateikti užpildą ir pasirašytą atskirą EBVPD. Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
Kiekvienas subjektas (išskyrus Kvazisubtiekėjus), kurio pajėgumais Tiekėjas remiasi, neatsižvelgiant į tai, kokio teisinio pobūdžio būtų jo ryšiai su jais, turi pateikti užpildą ir pasirašytą atskirą EBVPD. Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Nereikalaujama
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Užsakovas už Paslaugą Paslaugos teikėjui sumoka mokėjimo pavedimu ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po atliktų Paslaugų perdavimo - priėmimo akto ar kito dokumento, patvirtinančio Paslaugos perdavimą pasirašymo (tuo atveju, kai jis pasirašomas) ir PVM sąskaitos faktūros už suteiktą Paslaugą išrašymo Užsakovui dienos.
III.1.8)
Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis
Nereikalaujama
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Lietuvos Respublikoje arba užsienyje registruoto banko besąlyginė ir neatšaukiama garantija arba Lietuvos Respublikoje arba užsienyje registruotos draudimo bendrovės besąlyginis ir neatšaukiamas laidavimo draudimo liudijimas su laidavimo draudimo polisu (originalai) ir mokestinį pavedimą patvirtinančiu dokumentu, kad draudimo įmoka už šį išduotą draudimo liudijimą yra sumokėta.
Arba perveda Sutarties užtikrinimo sumą į užsakovo banko sąskaitą [sąskaitos Nr. LT457180000005467365] ir pateikia pavedimo kopiją.
Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė - 20.000,00 Eur (dvidešimt tūkstančių eurų 00 ct)
2. Netesybos (baudos).
Arba perveda Sutarties užtikrinimo sumą į užsakovo banko sąskaitą [sąskaitos Nr. LT457180000005467365] ir pateikia pavedimo kopiją.
Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė - 20.000,00 Eur (dvidešimt tūkstančių eurų 00 ct)
2. Netesybos (baudos).
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-01-06
Vietos laikas:
08:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-04-06
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-01-06
Vietos laikas:
08:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis. Pasiūlymai turi būti pateikiami CVP IS priemonėmis.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-12-19
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
ne
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?