Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Vytauto Didžiojo universitetas
111950396
K. Donelaičio g. 58,
Kaunas
44248
LT
Asmuo ryšiams:
Irena Simonaitienė
Telefonas:
+370 37752331
El. paštas:
irena.simonaitiene@vdu.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vdu.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6701
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=665620Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=665620&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Traukos spintos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
39141500
-
Traukos spintos
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
I - pirkimo dalis „Traukos spintos“ - 6 vnt.; II – pirkimo dalis „Traukos spintos reagentų laikymui“ - 2 vnt..
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Traukos spintos
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39141500
-
Traukos spintos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Universiteto g. 10, Akademija, Kauno r.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
I - pirkimo dalis „Traukos spintos“ - 6 vnt..
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
5
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Europos Sąjungos finansuojamas projektas „Gamtos mokslų ir Informatikos fakultetų perkėlimas, Ekonomikos ir vadybos fakultetų integracija: mokslo ir studijų infrastruktūros atnaujinimas, Nr. 09.1.1-CPVA-V-720-15-0002“.
II.2.14)
Papildoma informacija
Nurodyta pirkimo dokumentuose
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Traukos spintos reagentų laikymui
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39141500
-
Traukos spintos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Universiteto g. 10, Akademija, Kauno r.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
II - Pirkimo dalis "Traukos spintos reagentų laikymui" - 2 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
5
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Europos Sąjungos finansuojamą projektą „Gamtos mokslų ir Informatikos fakultetų perkėlimas, Ekonomikos ir vadybos fakultetų integracija: mokslo ir studijų infrastruktūros atnaujinimas, Nr. 09.1.1-CPVA-V-720-15-0002“.
II.2.14)
Papildoma informacija
Nurodyta pirkimo dokumentuose
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) - aktualią redakciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. EBVPD parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7,kuriuo nustatoma EBVPD standartinė forma (OL 2016 L 3 p. 16). Norintieji pildyti EBVPD elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikomi
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikomi
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikomi
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikomi
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymas užtikrinamas delspinigiais.
1. Perkančioji organizacija, neapmokėjusi pateiktų PVM sąskaitų faktūrų per nurodytą terminą, Tiekėjui pareikalavus moka 0,02 % (dvi šimtosios procento) dydžio delspinigius už kiekvieną vėlavimo dieną nuo laiku neapmokėtos sumos.
2. Tiekėjas, neįvykdęs ar netinkamai įvykdęs prisiimtų įsipareigojimų, Perkančiai organizacijai pareikalavus, besąlygiškai įsipareigoja atlyginti visą Perkančios organizacijos patirtą žalą. Šalys susitaria, kad neįrodinėtinas Perkančios organizacijos dėl šios Sutarties pažeidimo patirtos žalos dydis yra 10 % (dešimt procentų) nuo nepristatytų Prekių kainos su PVM.
3. Mokėjimai vykdomi per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo dienos, kai Pirkėjas gauna sąskaitą faktūrą.
1. Perkančioji organizacija, neapmokėjusi pateiktų PVM sąskaitų faktūrų per nurodytą terminą, Tiekėjui pareikalavus moka 0,02 % (dvi šimtosios procento) dydžio delspinigius už kiekvieną vėlavimo dieną nuo laiku neapmokėtos sumos.
2. Tiekėjas, neįvykdęs ar netinkamai įvykdęs prisiimtų įsipareigojimų, Perkančiai organizacijai pareikalavus, besąlygiškai įsipareigoja atlyginti visą Perkančios organizacijos patirtą žalą. Šalys susitaria, kad neįrodinėtinas Perkančios organizacijos dėl šios Sutarties pažeidimo patirtos žalos dydis yra 10 % (dešimt procentų) nuo nepristatytų Prekių kainos su PVM.
3. Mokėjimai vykdomi per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo dienos, kai Pirkėjas gauna sąskaitą faktūrą.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-11-15
Vietos laikas:
10:15
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-02-15
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-11-15
Vietos laikas:
11:00
Vieta:
VDU Viešųjų pirkimų departamentas, Studentų g. 11-105, Akademija, Kauno raj.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Komisijos posėdyje
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Nurodyta pirkimo dokumentuose
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT
Telefonas:
+370 37490941
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)
Paskelbimo data
2022-10-07
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
ne