Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB 'Investicijų ir verslo garantijos'
110084026
Konstitucijos pr. 7
Vilnius
09308
LT
Asmuo ryšiams:
Jūratė Strakšienė
Telefonas:
+370 69424734
El. paštas:
jurate.straksiene@invega.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.invega.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6899
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=653592Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=653592&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Privatus juridinis asmuo, kuris atitinka Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų statymo 2 str. 25 d. 2 p. nustatytas sąlygas.
I.5)
Pagrindinė veikla
Ekonomikos ir finansų reikalai
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Savanoriško darbuotojų sveikatos draudimo paslaugos
Nuorodos numeris:
616904
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
66512210
-
Savanoriškojo sveikatos draudimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Savanoriško INVEGOS darbuotojų sveikatos draudimo paslaugos. Reikalavimai pirkimo objektui pateikti Pirkimo sąlygų 1 priede pateiktoje techninėje specifikacijoje.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
66512210
-
Savanoriškojo sveikatos draudimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Savanoriško dirbančių INVEGOS darbuotojų sveikatos draudimo paslaugų apimtis pirkimo sąlygų rengimo dienai - 98 darbuotojai, paskirstyti pagal 3 programas . Planuojamas preliminarus draudžiamų darbuotojų kiekio padidėjimas sutarties galiojimo laikotarpiu apie 20 draudžiamų asmenų ir pasiūlymo palyginamoje kainoje įskaičiuojamas 20 proc. paslaugų rezervas papildomai aprdaustiesiems sutarties galiojimo laikotarpiui. Darbuotojų sveikatos draudimo paslaugas sudaro: Ambulatorinis gydymas ir diagnostika, dienos chirurgija, dienos stacionaras privačiose ir valstybinėse asmens sveikatos priežiūros įstaigose; Stacionarinis gydymas valstybinėse asmens sveikatos priežiūros įstaigose; Kritinių ligų gydymas; Medicininės paslaugos. Detali informacija pateikta Pirkimo sąlygų 1 priede pateiktoje techninėje specifikacijoje.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas turi atitikti nustatytus reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo pagal VPĮ 46 str. 1-4 dalių, VPĮ 45 str. 2' d. ir LR ekonominių ir kitų tarptautinių sankcijų įgyvendinimo įstatymo nuostatas.
Tiekėjas, ūkio subjektų grupės partneriai kartu (kiekvienas partneris toje srityje, kurioje vykdys veiklą), kiti ūkio subjektai kurių pajėgumais remiasi tiekėjas (kiekvienas toje srityje, kurioje vykdys veiklą), turi teisę verstis ne gyvybės draudimo veikla.
Tiekėjas pateikia EBVPD ir Lietuvos banko išduotą draudimo veiklos licenciją, suteikiančią teisę vykdyti ne gyvybės draudimo šakos draudimo nuo nelaimingų atsitikimų ir ligų (sveikatos draudimo) veiklą arba lygiavertį dokumentą. Užsienio tiekėjai pateikia lygiaverčius dokumentus. Detali informacija pateikta pirkimo dokumentuose.
Tiekėjas, ūkio subjektų grupės partneriai kartu (kiekvienas partneris toje srityje, kurioje vykdys veiklą), kiti ūkio subjektai kurių pajėgumais remiasi tiekėjas (kiekvienas toje srityje, kurioje vykdys veiklą), turi teisę verstis ne gyvybės draudimo veikla.
Tiekėjas pateikia EBVPD ir Lietuvos banko išduotą draudimo veiklos licenciją, suteikiančią teisę vykdyti ne gyvybės draudimo šakos draudimo nuo nelaimingų atsitikimų ir ligų (sveikatos draudimo) veiklą arba lygiavertį dokumentą. Užsienio tiekėjai pateikia lygiaverčius dokumentus. Detali informacija pateikta pirkimo dokumentuose.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pirkimo dokumentuose pateiktas sutarties projektas.
Sutarties įvykdymo užtikrinimo sąlygos:
1. Klientas, neatsiskaitęs su Paslaugų teikėju šioje Sutartyje nustatytais terminais, Paslaugų teikėjui pareikalavus raštu, ne ginčo tvarka moka Paslaugų teikėjui 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo vėluojamos sumokėti sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
2. Pažeidus šioje Sutartyje nustatytus paslaugų teikimo terminus, Paslaugų teikėjas ne ginčo tvarka įsipareigoja mokėti 100,00 Eur dydžio baudą už kiekvieną uždelstą dieną.
3. Nutraukus Sutartį Sutarties 10.1 papunktyje nurodytais pagrindais, Paslaugų teikėjas ne ginčo tvarka per 7 kalendorines dienas nuo Sutarties nutraukimo dienos sumoka Klientui 5000,00 Eur vertės dydžio baudą (visi atvejai detalizuoti sutarties projekte).
Sutarties įvykdymo užtikrinimo sąlygos:
1. Klientas, neatsiskaitęs su Paslaugų teikėju šioje Sutartyje nustatytais terminais, Paslaugų teikėjui pareikalavus raštu, ne ginčo tvarka moka Paslaugų teikėjui 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo vėluojamos sumokėti sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
2. Pažeidus šioje Sutartyje nustatytus paslaugų teikimo terminus, Paslaugų teikėjas ne ginčo tvarka įsipareigoja mokėti 100,00 Eur dydžio baudą už kiekvieną uždelstą dieną.
3. Nutraukus Sutartį Sutarties 10.1 papunktyje nurodytais pagrindais, Paslaugų teikėjas ne ginčo tvarka per 7 kalendorines dienas nuo Sutarties nutraukimo dienos sumoka Klientui 5000,00 Eur vertės dydžio baudą (visi atvejai detalizuoti sutarties projekte).
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-08-16
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2022-11-14
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-08-16
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
taip
Kada numatoma paskelbti kitus skelbimus:
2023 m.
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-07-31
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?