Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija
188605295
Gedimino pr. 53
Vilnius
01109
LT
Asmuo ryšiams:
Jūratė Putiatinienė
Telefonas:
+370 52396121
El. paštas:
jurate.putiatiniene@lrs.lt
Faksas:
+370 52396971
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.lrs.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7035
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=637685Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=637685&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Reprezentacijai skirtų prekių mažmeninės prekybos paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
55900000
-
Mažmeninės prekybos paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkančioji organizacija planuoja įsigyti Lietuvos Respublikos Seimą reprezentuojančių prekių mažmeninės prekybos paslaugas, vykdomas perkančiosios organizacijos patalpose ir elektroninėje parduotuvėje bei ir pati įsigyti šias prekes.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
55900000
-
Mažmeninės prekybos paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Gedimino pr. 53, Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Mažmeninės prekybos paslaugos teikiamos priklausomai nuo trečiųjų asmenų poreikio ir perkančiosios organizacijos prekių užsakymų per visą pirkimo sutarties galiojimo laiką priklausomai nuo poreikio ir gauto finansavimo. Pasiūlyme turės būti nurodytos konkurso sąlygose išvardintos prekės (suvenyrai). Tiekėjas privalės užtikrinti, kad kiekvieną prekybos dieną asortimente bus ne mažiau 80 procentų nurodyto prekių asortimento.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
39
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjų pašalinimo pagrindai nurodyti pirkimo dokumentuose. Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, pasiūlymą pateikęs dalyvis, kiekvienas tiekėjų grupės partneris (jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė), kiekvienas subtiekėjas ir ūkio subjektas, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas, kartu su pasiūlymu turi pateikti užpildytą ir pasirašytą Europos Bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD).
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Tiekėjas įsipareigoja pradėti teikti paslaugas ne vėliau kaip per 60 kalendorinių dienų nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo dienos. Prekių perkančiajai organizacijai pristatymo terminas – 20 darbo dienų nuo užsakymo pateikimo dienos. Delspinigiai - po 0,02 procentų nuo neatliktų įsipareigojimų vertės už kiekvieną paleistą dieną. Sutarties nevykdymo ar netinkamo įvykdymo bauda – 5 % nuo visų kokybiškai neatliktų įsipareigojimų vertės.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-06-28
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-06-28
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Seimo kanceliarijos skaitykla, kabineto Nr. 130 (Gedimino pr. 53, Vilnius).
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vokų atplėšimo procedūroje tiekėjai ir jų įgalioti atstovai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 52688037
El. paštas:
vilniaus.apygardos@vat.teismas.lt
Faksas:
+370 52625645
Interneto adresas:
https://vat.teismas.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Priežiūros procedūra numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-05-11
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?