CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

VšĮ Tauragės ligoninė
179761936
V.Kudirkos g.2
Tauragė
72214
LT
Asmuo ryšiams: Regina Gudjonienė
Telefonas: +370 44662718
Faksas: +370 44662700
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://tauragesl.igoninelt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=676475
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Lazerio komplektas venų varikozės, proktologinėms, LOR procedūroms atlikti
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

33100000  -  Medicinos įranga
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Lazerio komplektas venų varikozės, proktologinėms, LOR procedūroms atlikti, kurį sudaro:
1. Lazeris venų varikozės, proktologinėms procedūroms, 1 vnt.
2. Automatinis skaidulos ištraukėjas, 1 vnt.
3. Lazeris LOR procedūroms, 1 vnt.
4. Kaniuliu rinkinys LOR procedūroms, 1 vnt.
5. Radialinis šviesolaidis venų varikozės gydymui su įvedimo rinkiniu, 30 vnt.
6. Šviesolaidis hemorojaus procedūroms atlikti, 10 vnt.
7. Šviesolaidis LOR procedūroms atlikti, 10 vnt.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

33100000  -  Medicinos įranga
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Lazerio komplektas venų varikozės, proktologinėms, LOR procedūroms atlikti vadovaujantis technine dokumentacija.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 20
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Vieną kartą 6 mėnesių laikotarpiui.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Pirkimas vykdomas planuojant atsiskaitymą su tiekėju per 12 mėnesių. Tiekėjo pageidavimu, pasirašant sutartį, gali būti sudaromas atsiskaitymų grafikas.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16).
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Atsiskaitymas už prekes: ne ilgiau kaip per 12 mėnesių laikotarpį nuo perdavimo - priėmimo akto pasirašymo dienos.
2. Sutarties įvykdymo užtikrinimas – bauda. Tiekėjui neįvykdžius ar netinkamai įvykdžius savo sutartinius įsipareigojimus, Tiekėjas moka pirkėjui 5% dydžio sumą nuo bendros sutarties sumos.
3. Jeigu dėl nuo Tiekėjo nepriklausančių objektyvių aplinkybių (gamintojas bankrutuoja, nutraukta/sustabdyta gamyba ir pan.) Tiekėjas negali laiku pristatyti Prekių, Sutarties Šalims susitarus Prekių pristatymo terminas gali būti pratęsiamas 6 mėnesiams. Prekių pristatymo termino pratęsimas įforminamas rašytiniu Šalių susitarimu, kuris tampa neatskiriama Sutarties dalimi.
4. Vėlavimai (pristatymo ar atsiskaitymo) dienomis užtikrinami skaičiuojant 0,02% delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos ar vėluojant pristatyti prekę.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-12-06
Vietos laikas:  08:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-12-06
Vietos laikas:  08:45
Vieta:  
Susipažinimo su pasiūlymais posėdis įvyks viešojoje įstaigoje Tauragės ligoninėje adresu V. Kudirkos g. 2, Tauragė, administracija, vyr. ekonomisto kabinetas.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai negali dalyvauti pirminio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje, komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros. Komisijos posėdžiuose stebėtojai nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-11-24

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“

ne

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?