CVPP

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Šilutės rajono savivaldybės administracija
188723322
Dariaus ir Girėno g. 1
Šilutė
99133
LT
Asmuo ryšiams: Greta Jankauskienė
Telefonas: +370 44179226
Faksas: +370 44151517
NUTS kodas:  LT023 -  Klaipėdos apskritis
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.silute.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=623777
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

VALSTYBINĖS REIKŠMĖS KRAŠTO KELIO NR. 206 ŠILUTĖ – RUSNĖ RUOŽO NUO 2,060 IKI 2,420 KM REKONSTRAVIMO TECHNINIO DARBO PROJEKTO PARENGIMAS IR PROJEKTO VYKDYMO PRIEŽIŪROS PASLAUGOS
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

71320000  -  Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkančioji organizacija planuoja įsigyti valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 206 Šilutė – Rusnė ruožo nuo 2,060 iki 2,420 km rekonstravimo techninio darbo projekto parengimą ir projekto vykdymo priežiūros paslaugas. Paslaugų apimtis – rekonstravimo techninio darbo projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra. Preliminarus rekonstruojamo kelio ruožo ilgis – 0,360 km.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 16528.93  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71320000  -  Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT023 -  Klaipėdos apskritis
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Tiekėjas turės atlikti projektinių pasiūlymų viešinimą ir gavęs visuomenės pritarimą kreiptis dėl specialiųjų sąlygų išdavimo pagal savivaldybės suteiktą įgaliojimą. Tiekėjas turės atlikti statybinius inžinerinius ir kitus tyrinėjimu, parengti statinio rekonstravimo techninį darbo projektą ir kitą dokumentaciją, vykdyti statinio projekto vykdymo priežiūrą, gauti statybos leidimą (pagal poreikį). Duomenys apie statinį: Kultūros paveldo statinys (Tiltas); Randasi Kultūros paveldo objekto apsaugos zonoje ir saugomoje teritorijoje - Nemuno deltos regioninis parkas.
Pirkimo sutarties galiojimo terminas - sutartis įsigalioja nuo sutarties pasirašymo ir galioja, kol šalys sutaria ją nutraukti arba kol sutarties galiojimas pasibaigia (visiškai įvykdomi įsipareigojimai), nutraukiama įstatymu ar sutartyje nustatytais atvejais, bet ne ilgiau kaip 36 mėnesius, o finansinių įsipareigojimų atžvilgiu – iki visiško sutartinių įsipareigojimų įvykdymo. Paslaugų suteikimo terminai:
1. Techninio darbo projektas turi būti parengtas per 12 (dvylika) mėnesių nuo sutarties įsigaliojimo dienos (įskaitant statybą leidžiančio dokumento gavimą). Projektas turi būti užbaigtas (gautas statybą leidžiantis dokumentas).
2. Projekto vykdymo priežiūros paslaugos nuo statybos darbų pradžios iki rangos darbų pabaigos. Projekto vykdymo priežiūros paslaugos turės būti teikiamos nuo valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 206 Šilutės–Rusnė ruožo nuo 2,060 iki 2,420 km rekonstravimo darbų pradžios iki statybos užbaigimą patvirtinančio dokumento gavimo. Paslaugų teikimo pradžia bus nustatoma atskiru Pirkėjo ir Teikėjo rašytiniu susitarimu.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 16528.93  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 37
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Neatlikus apmokėjimo nustatytais terminais, Tiekėjo pareikalavimu Pirkėjas privalo sumokėti tiekėjui už kiekvieną uždelstą dieną 0,03 % dydžio delspinigius nuo sutarties kainos.
Jei tiekėjas dėl savo kaltės neatlieka Paslaugų nustatytu terminu, Pirkėjas turi teisę be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų pradėti skaičiuoti 0,03% dydžio delspinigius nuo Sutarties kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną.
Tiekėjui vėluojant suteikti paslaugas pagal pateiktą veiklų grafiką daugiau kaip 1 mėnesį Pirkėjas turi teisę taikyti 5 000 Eur dydžio baudą.
Už suteiktas paslaugas su Tiekėju atsiskaitoma per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po perdavimo - priėmimo akto pasirašymo ir pagal Tiekėjo pateiktą ir suderintą sąskaitą faktūrą.
Mokėjimai už suteiktas paslaugas bus atliekami eurais. Mokėjimams gauti sąskaitas faktūras Tiekėjas privalo teikti pirkėjui per informacinę sistemą ,,E. sąskaita“. Avansas nenumatomas.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-06-21
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-06-23
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Šilutės rajono savivaldybės administracija, 314 kab., Dariaus ir Girėno g. 1, Šilutėje
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai ar jų įgalioti atstovai vokų su pasiūlymais atplėšimo posėdžiuose nedalyvauja

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Pasiūlymas turi būti pateiktas tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS, pasiekiamą adresu https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt. Pasiūlymas privalo būti pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu. Pasiūlymai, pateikti popierine forma arba ne perkančiosios organizacijos nurodytomis elektroninėmis priemonėmis, bus atmesti kaip neatitinkantys pirkimo dokumentų reikalavimų.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-05-19