Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Darbai
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
AB "Klaipėdos energija"
140249252
Danės g. 8
Klaipėda
92109
LT
Asmuo ryšiams:
Lina Dulinskienė
Telefonas:
+370 46392664
El. paštas:
lina.dulinskiene@klenergija.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.klenergija.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/12925
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=633390Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=633390&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Naujų šilumos tiekimo tinklų statybos darbai Rumpiškės g. 24B, į kotedžus Nr. 3 ir Nr. 7, Klaipėdoje
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45231110
-
Vamzdžių tiesimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Darbus apima: centralizuoto šilumos tiekimo tinklų statybos darbai, bandymo-derinimo ir gerbūvio atstatymo darbai, darbų pridavimas bei kiti techninėje užduotyje nurodyti darbai.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 25000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71322200
-
Vamzdynų projektavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Darbus apima: centralizuoto šilumos tiekimo tinklų statybos darbai, bandymo-derinimo ir gerbūvio atstatymo darbai, darbų pridavimas bei kiti techninėje užduotyje nurodyti darbai.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Pabaiga:
2022-10-12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Dėl rangos sutartyje numatytų priežasčių terminai gali būti pratęsti du kartus po vieną mėnesį.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, kiekvienas ūkio subjektų grupės narys ir kiekvienas Subrangovas ar kitas ūkio subjektas, kurio pajėgumais remiamasi, privalo atitikti privalomus pašalinimo pagrindų reikalavimus nustatytus Viešųjų pirkimų įstatyme. Tiekėjas, kiekvienas ūkio subjektų grupės narys ir kiekvienas Subrangovas, kurio pajėgumais remiamasi, su Pasiūlymu privalo pateikti EBVPD, kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo Tiekėjo, ūkio subjektų grupės narių, Subrangovų ar kitų pasitelkiamų ūkio subjektų pašalinti iš pirkimo.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Užsakovas su Rangovu atsiskaito ne dažniau nei kartą per mėnesį už atliktus darbus. Atliktų Darbų priėmimas atliekamas pasirašant atliktų Darbų perdavimo – priėmimo aktą (forma F2), ir bendrą suvestinę pažymą (forma F3). Atsiskaitymo laikotarpis: 30 dienų nuo sąskaitos gavimo dienos.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Rangovas, neatlikęs Darbų per Sutartyje nustatytus terminus, Užsakovui pareikalavus, moka Užsakovui 0,02 (dvi šimtąsias) proc. dydžio nuo neatliktų ar netinkamai atliktų darbų vertės, dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną.
Užsakovas, nesant pagrindo sulaikyti apmokėjimą ir nesumokėjęs už atliktus Darbus per Atsiskaitymo laikotarpį, Rangovui pareikalavus, moka 0,02 (dvi šimtąsias) proc. nuo laiku nesumokėtos sumos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną.
Rangovas moka Užsakovui 500,00 Eur baudą, jeigu paaiškėja, kad rangovo darbuotojai objekte yra ar buvo neblaivūs ar apsvaigę nuo narkotinių, psichotropinių ar kitų psichiką veikiančių medžiagų.
Užsakovas, nesant pagrindo sulaikyti apmokėjimą ir nesumokėjęs už atliktus Darbus per Atsiskaitymo laikotarpį, Rangovui pareikalavus, moka 0,02 (dvi šimtąsias) proc. nuo laiku nesumokėtos sumos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną.
Rangovas moka Užsakovui 500,00 Eur baudą, jeigu paaiškėja, kad rangovo darbuotojai objekte yra ar buvo neblaivūs ar apsvaigę nuo narkotinių, psichotropinių ar kitų psichiką veikiančių medžiagų.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-05-02
Vietos laikas:
12:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 2
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-05-02
Vietos laikas:
12:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-04-20
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Priimti kvietimą
Ar tikrai norite priimti kvietimą?