CVPP

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Darbai

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

AB "Klaipėdos energija"
140249252
Danės g. 8
Klaipėda
92109
LT
Asmuo ryšiams: Lina Dulinskienė
Telefonas: +370 46392664
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.klenergija.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=633390
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Naujų šilumos tiekimo tinklų statybos darbai Rumpiškės g. 24B, į kotedžus Nr. 3 ir Nr. 7, Klaipėdoje
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45231110  -  Vamzdžių tiesimo darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Darbus apima: centralizuoto šilumos tiekimo tinklų statybos darbai, bandymo-derinimo ir gerbūvio atstatymo darbai, darbų pridavimas bei kiti techninėje užduotyje nurodyti darbai.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 25000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71322200  -  Vamzdynų projektavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Darbus apima: centralizuoto šilumos tiekimo tinklų statybos darbai, bandymo-derinimo ir gerbūvio atstatymo darbai, darbų pridavimas bei kiti techninėje užduotyje nurodyti darbai.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Pabaiga: 2022-10-12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Dėl rangos sutartyje numatytų priežasčių terminai gali būti pratęsti du kartus po vieną mėnesį.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, kiekvienas ūkio subjektų grupės narys ir kiekvienas Subrangovas ar kitas ūkio subjektas, kurio pajėgumais remiamasi, privalo atitikti privalomus pašalinimo pagrindų reikalavimus nustatytus Viešųjų pirkimų įstatyme. Tiekėjas, kiekvienas ūkio subjektų grupės narys ir kiekvienas Subrangovas, kurio pajėgumais remiamasi, su Pasiūlymu privalo pateikti EBVPD, kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo Tiekėjo, ūkio subjektų grupės narių, Subrangovų ar kitų pasitelkiamų ūkio subjektų pašalinti iš pirkimo.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Užsakovas su Rangovu atsiskaito ne dažniau nei kartą per mėnesį už atliktus darbus. Atliktų Darbų priėmimas atliekamas pasirašant atliktų Darbų perdavimo – priėmimo aktą (forma F2), ir bendrą suvestinę pažymą (forma F3). Atsiskaitymo laikotarpis: 30 dienų nuo sąskaitos gavimo dienos.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Rangovas, neatlikęs Darbų per Sutartyje nustatytus terminus, Užsakovui pareikalavus, moka Užsakovui 0,02 (dvi šimtąsias) proc. dydžio nuo neatliktų ar netinkamai atliktų darbų vertės, dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną.
Užsakovas, nesant pagrindo sulaikyti apmokėjimą ir nesumokėjęs už atliktus Darbus per Atsiskaitymo laikotarpį, Rangovui pareikalavus, moka 0,02 (dvi šimtąsias) proc. nuo laiku nesumokėtos sumos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną.
Rangovas moka Užsakovui 500,00 Eur baudą, jeigu paaiškėja, kad rangovo darbuotojai objekte yra ar buvo neblaivūs ar apsvaigę nuo narkotinių, psichotropinių ar kitų psichiką veikiančių medžiagų.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-05-02
Vietos laikas:  12:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 2  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-05-02
Vietos laikas:  12:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-04-20
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Priimti kvietimą

Ar tikrai norite priimti kvietimą?